SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
De vrij is ook goed man. laat opa maar bankzitten voor die paar mlnquote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Muto het volgende:
Ik zou De Vrij voor BMI inruilen. Mathijsen speelt goed.
Ik ga dingen naar jou gooien, t schijnt dat je met je 1.94 overal toch bovenuit steekt dus lekker makkelijk te rakenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
Kunnen alle huilies die stelden dat het seizoen na RKC voorbij was aanstaande zondag thuisblijven? Maakt de rest er wel een gekkenhuis van
Kijk uit dat je Immers niet raakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga dingen naar jou gooien, t schijnt dat je met je 1.94 overal toch bovenuit steekt dus lekker makkelijk te raken
quote:
Nelom was al gevaarlijker in zijn invalbeurt dan de rest van Feyenoord. Hij had wat meer dreiging naar voren toe. Uiteindelijk werd het nog niks, maar jaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen had Bony in Arnhem ook in de pocket, tot hij dat hakje uit zijn hoed toverde in de 91e minuut, heb wel vertrouwen in Joris vs Bony. Al vond ik Nelom helemaal niet goed invallen zondag, dus waar Koeman dat vandaan haalt
Come at me bra.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga dingen naar jou gooien, t schijnt dat je met je 1.94 overal toch bovenuit steekt dus lekker makkelijk te raken
X hoeveel sta je ?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Come at me bra.
Sta een beetje links direct achter het doel op of bij een trap. Succes.
Geen idee. Waar er nog plek is meestal.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
X hoeveel sta je ?
ik sta op 1 geloof ik
Ahja, ik zie je dr wel bovenuit steken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Waar er nog plek is meestal.
Omdat ik in dat vak zat. Pelle scoort, Feyenoord begint te juichen en er ontstaat wat trek en duwwerk. Andere Feyenoorders kwamen aangesneld en RKC'er begon met riem te slaan waardoor er een kleine knokpartij ontstond. Daarna kwam de ME en was het over.quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke kant begon?
Hoewel dat voor Aboutaleb geen fuck uit maakt... Die zal de Feyenoord aanhang wel weer de schuld geven
Konden jullie nou niet gewoon een week later een puntje pakken..quote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat ik in dat vak zat. Pelle scoort, Feyenoord begint te juichen en er ontstaat wat trek en duwwerk. Andere Feyenoorders kwamen aangesneld en RKC'er begon met riem te slaan waardoor er een kleine knokpartij ontstond. Daarna kwam de ME en was het over.
Toen ik naar huis wilde hadden ze wel de weg afgesloten waardoor ik niet meer naar huis kon. Al met al redelijk triest want heb daarna ook gewoon Feyenoorders gesproken en niets aan de hand. Altijd een kleine groep die het verpest.
Sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Konden jullie nou niet gewoon een week later een puntje pakken..
Da's wel typisch Bony. Die zie je tijdens een wedstrijd nauwelijks meedoen. Ziet er uit als lui, of als een offday. En dan heeft-ie een paar momentjes en staan er na 90 minuten weer twee goals op zijn naam.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen had Bony in Arnhem ook in de pocket, tot hij dat hakje uit zijn hoed toverde in de 91e minuut
Verrassend. Is Fernandez daar al gesignaleerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
Ebecilio waarschijnlijk naar Feyenoord II te Enschede
Of het kindsoldaat?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Verrassend. Is Fernandez daar al gesignaleerd?
Nee, maar Mario wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Verrassend. Is Fernandez daar al gesignaleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |