Ik heb helemaal geen tijd om 10 uur te slapenquote:Op woensdag 17 april 2013 09:08 schreef Novem het volgende:
TaartTien uur slapen
![]()
Vik, ik zou me maar niet al te druk maken, misschien een idee om bekkenbodemspieroefeningen te doen? Baat het niet....
Met niks erop? Dan is het juist weinig?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef Probability het volgende:
Ik eet nu iedere dag 2-3 sneetjes Brabants roggebrood bij het ontbijt,
zijn 52 kcals per stuk. Is dit veel of wel prima?
Dit ^^quote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met niks erop? Dan is het juist weinig?
Mijn ontbijt is zo'n 250 calorieën. Dat is al weinig, denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit ^^
Hoe wil je anders aan de 1500-2000kcals komen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd waarin je zoveel mogelijk voedingstoffen binnen moet krijgen
Naja, het hangt er ook een beetje vanaf wat je eet natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ontbijt is zo'n 250 calorieën. Dat is al weinig, denk ik.
Maar toch niet per se calorieën? Mijn D is altijd het grootst, wat dat Kc betreft.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit ^^
Hoe wil je anders aan de 1500-2000kcals komen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd waarin je zoveel mogelijk voedingstoffen binnen moet krijgen
Goede bron van vezels en als jij het er goed op doet, prima ontbijt. De een ontbijt met bacon and eggs, de ander met roggebrood. 1000 goede manieren om te ontbijten. Als je gemiddeld maar aan je voedingsstoffen komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef Probability het volgende:
Ik eet nu iedere dag 2-3 sneetjes Brabants roggebrood bij het ontbijt,
zijn 52 kcals per stuk. Is dit veel of wel prima?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nog een reden om van lowlands te houden, ze hebben er echte wc's
[..]
Leren haken, een meubelstuk zelf maken, lijst maken met 101 favoriete liedjes, kledingkast opruimen, meedoen aan een hardloopwedstrijd, meerdaagse wandeling maken, een mooi cadeau maken voor iemand, meedoen aan een prijsvraag (en winnen!), trampoline springen, 10 bossen bloemen voor jezelf kopen, 10 boeken lezen aangeraden door anderen, alle Oscar genomineerden voor Beste Film uit je geboortejaar kijken, 1 km achteruit lopen op een zonnige dag, ga naar een sportevenement, 10 verschillende soorten koekjes bakken, maak een lijst van 50 dingen die je blij maken etc.
Ik zou mijn lijst elke week updatenquote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Roggebrood met haring en uitjesmaar dan laat ik altijd de roggebrood weg
[..]Jij denkt dat je 101 favoriete liedjes bij elkaar kunt zoeken?
Toen ik zo'n 170 films in m'n top100 had staan heb ik dat maar opgegeven
Zeker binnen de top 10 zou ik vaak nrs willen omwisselen, afhankelijk van m'n stemming.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Ook tijd voor koffie.
Gaat goed hier, vandaag 85,5 kg. En ik kan nu alweer zien dat ik weer meer cardio doe.
Een top 100 van muziek zou ik niet zo moeilijk vinden. Van films daarentegen.. Ben eigenlijk niet zo'n filmkijker, ben er misschien wel te onrustig/ongeduldig voor om vaak films te kijken.
Ik eet 's morgens het meest. Incl. T kom ik vaak wel op 1000 kcal. Lukt dat niet, dan heb ik echt honger. Zoals nu dusquote:Op woensdag 17 april 2013 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar toch niet per se calorieën? Mijn D is altijd het grootst, wat dat Kc betreft.
Dat is m'n punt.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou mijn lijst elke week updaten
Ha, ik ga een lijst met favoriete films maken voor m'n day zero-lijst. Denk alleen dat het nog best lastig wordt om aan die vijftig te komen.
Ja ik heb ook geen alltime best. Ik vind een top2000 selectie maken wel lastig, omdat ik vaak nummers kies die niet in de lijst staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker binnen de top 10 zou ik vaak nrs willen omwisselen, afhankelijk van m'n stemming.
Een bedrijf starten is leuk, maar vooral interessant als je er voor de volle 100% kunt gaan. Het is vaak niet te combineren met een baan ernaast. Maar dat is puur wat ik in mijn omgeving zie. Ik ken wat technostarters en je moet flinke uren maken om ergens te komen. Maar dat hoort bij ondernemen denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens het meest. Incl. T kom ik vaak wel op 1000 kcal. Lukt dat niet, dan heb ik echt honger. Zoals nu dus.
Zo weer een sollicitatiegesprek, maar heb ook een aardig idee voor een bedrijfje. Nu kiezen. Lastig.
Mijn ervaring is dat je verstandigere beslissingen neemt als je niet onder druk staat. Factor stress maakt dom.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens het meest. Incl. T kom ik vaak wel op 1000 kcal. Lukt dat niet, dan heb ik echt honger. Zoals nu dus.
Zo weer een sollicitatiegesprek, maar heb ook een aardig idee voor een bedrijfje. Nu kiezen. Lastig.
Ik neem vrij veel heleboel tussendoortjes. Denk dat ik zeker elke 1,5 uur wel wat eet, zeker tot de lunch.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:02 schreef Novem het volgende:
Wat een tijdverspilling, die top 100s en weet ik het allemaalLuister gewoon naar die liedjes, in plaats van opschrijven, zeg ik dan
Ik heb ook dat ik een echt flink ontbijt moet eten, anders red ik het niet tot de lunch en ben ik om 09:30 alweer uitgehongerd. Vind het wel fijn om een goede O,L,D te eten en 1 tussendoortje tussen L en D.
Eens!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:02 schreef Novem het volgende:
Wat een tijdverspilling, die top 100s en weet ik het allemaalLuister gewoon naar die liedjes, in plaats van opschrijven, zeg ik dan
Ik heb ook dat ik een echt flink ontbijt moet eten, anders red ik het niet tot de lunch en ben ik om 09:30 alweer uitgehongerd. Vind het wel fijn om een goede O,L,D te eten en 1 tussendoortje tussen L en D.
Bij mij persoonlijk zorgt het er juist voor dat ik veel meer honger krijg, veel tussendoortjes, gek he?!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eens!
En ik hou van T's. Meneer van BTFFTM is het daarmee eens en voor mijn lijf werkt dat ook beter
Elke 1,5 uur is dan wel weer veel. Ik denk dat ik elke 2-3 uur wat eet.
Das een flinke ja, mooi man!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hullo
Ik maak me een beetje zorgen om m'n buikomvang
Ben de dag begonnen met havermoutpap!
En aan al die lijstjes doe ik niet hoor.
Iddquote:Op woensdag 17 april 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:
van voren zie je eigenlijk niks en dan BAM! BUIK!
XM
Ja natuurlijk wel met belegquote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met niks erop? Dan is het juist weinig?
Ik eet nu dus geen tarwe meer en in m'n koffie soyamelk (daarnaast wel gewoon koe kwark/yoghurt)quote:Op woensdag 17 april 2013 09:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede bron van vezels en als jij het er goed op doet, prima ontbijt. De een ontbijt met bacon and eggs, de ander met roggebrood. 1000 goede manieren om te ontbijten. Als je gemiddeld maar aan je voedingsstoffen komt.
Dat kun je toch gewoon opzoeken? Zak brood/pak crackers pakken, kijken hoeveel erin zit en dat vergelijken met roggebroodquote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel met beleg
Ik vroeg mij af of dat veel kcals is in vergelijking met 'gewoon' brood/crackers/etc
Oja was even vergeten dat jij hier niet iets 20 keer per dag vraagtquote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon opzoeken? Zak brood/pak crackers pakken, kijken hoeveel erin zit en dat vergelijken met roggebrood.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja was even vergeten dat jij hier niet iets 20 keer per dag vraagt
Whatever.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja was even vergeten dat jij hier niet iets 20 keer per dag vraagt
Met die Nike Free's ziet dat er wel tof uit, maar ik heb hele grote, lelijke, witte Saucony'squote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Probability het volgende:
Ik ga meedoen aan de hype om hardloopschoenen dagelijks te dragen. M'n moeder zal blij met mij zijn.
Nike roshe run en dan zwart met roze detail denk ik
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hullo
Ben de dag begonnen met havermoutpap!
En aan al die lijstjes doe ik niet hoor.
Van die Nike frees onder je skinny jeans!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef Perruche het volgende:
Welke hype heb ik gemist? In londen doet iedereen sportschoenen aan van/naar kantoor en dan achter je buro'tje omwisselen voor killer heels!
Je hebt een spectrum.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
er zitten nog stickers op je laptop, Mufasa...
Daar kan ik dus totaal niet tegen voor de een of andere redenwil ze dan ook altijd eraf pulken als ik dat zie
Quequote:
Het er af willen pulken van stickers op laptops.quote:
Ben jij er zoeentje die de beschermfolie van de telefoon van een ander eraf trekt?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Daar kan ik dus totaal niet tegen voor de een of andere redenwil ze dan ook altijd eraf pulken als ik dat zie
Ik heb ook nog stickers!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom niet aan de spullen van anderenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
ben jij er ook zoeentje die de beschermfolie van de telefoon van een ander eraf trekt?
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het er af willen pulken van stickers op laptops.
Jouw spectrum heeft op mij afgegeven. Bij het pulken van een sticker kwam die onder mijn nagel. En bedankt.![]()
Doe dan maar 20 keer opdrukken.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het er af willen pulken van stickers op laptops.
Jouw spectrum heeft op mij afgegeven. Bij het pulken van een sticker kwam die onder mijn nagel. En bedankt.![]()
Kom vik, waar is je gevoel voor humor?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whatever.
Je zegt tegen mij dat ik dingen wel moet weten na vijf jaar meelezen, maar zelf doe je nu precies hetzelfde?
Meh, ik gisteren vanaf knietjes: "HNNGHHHGGHG... 1!" *crash*quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh, ik gisteren vanaf knietjes: "HNNGHHHGGHG... 1!" *crash*
Goed bezig!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef Phaidra het volgende:
UitgefysioodDiastase flink verminderd, nog wel 1,5 cm maar dat is blijkbaar wel ok. Echo gehad van mijn buikspieren, dat ziet er tof uit! En gezien dat ik nauwelijks buikvet heb. Rolletje wegwerken is dus een kwestie van regelmatiger buikspieroefeningen doen en/of meer sporten in het algemeen. Nu nog tijd en energie vinden daarvoor
.
Is bij ook nooit meer helemaal goedgekomen. 1,5 cm is dus nog oke? Ik heb iets minder, maar maakte me er toch wat zorgen over. Fijn om te weten dat dit nog binnen de marges valt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef Phaidra het volgende:
UitgefysioodDiastase flink verminderd, nog wel 1,5 cm maar dat is blijkbaar wel ok. Echo gehad van mijn buikspieren, dat ziet er tof uit! En gezien dat ik nauwelijks buikvet heb. Rolletje wegwerken is dus een kwestie van regelmatiger buikspieroefeningen doen en/of meer sporten in het algemeen. Nu nog tijd en energie vinden daarvoor
.
Toch niet te hard gecrashed?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh, ik gisteren vanaf knietjes: "HNNGHHHGGHG... 1!" *crash*
![]()
Technisch gezien was het nog een half ook, niet eens 1Ik kan mezelf ook niet recht houden ofzo
![]()
Dit is alleen rondom mijn navel, verder naar boven is het wel helemaal dicht. Rond de 2 cm ligt de grens, volgens mijn fysio. Dat is wel in rust, zonder buik aan te spannen. Als ik ze aanspan, wordt het 'gat' kleiner. Je kan ipv meten ook testen: als je op je rug ligt, je buik aanspant en dan je hoofd wat optilt, mag er geen tuutje rond je navel ontstaan. Soort heuvel/bolling. Hij moet plat kunnen blijven. Dan zijn je buikspieren in principe stevig genoeg om een kleine diastase op te kunnen vangen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is bij ook nooit meer helemaal goedgekomen. 1,5 cm is dus nog oke? Ik heb iets minder, maar maakte me er toch wat zorgen over. Fijn om te weten dat dit nog binnen de marges valt.
Haha mooi doel jaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:54 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Toch niet te hard gecrashed?
*plof* en dan lekker even blijven liggen.
Als je al langer in een sportregime zit, zal het steeds beter gaan.Vanaf volgende maand kun je minimaal 4 push-ups op je knieen.
Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden en de
voor de + in de SMART+.
Heb een aantal maanden geleden voor het eerst een diastase gezien, en dat was me er nogal een.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is alleen rondom mijn navel, verder naar boven is het wel helemaal dicht. Rond de 2 cm ligt de grens, volgens mijn fysio. Dat is wel in rust, zonder buik aan te spannen. Als ik ze aanspan, wordt het 'gat' kleiner. Je kan ipv meten ook testen: als je op je rug ligt, je buik aanspant en dan je hoofd wat optilt, mag er geen tuutje rond je navel ontstaan. Soort heuvel/bolling. Hij moet plat kunnen blijven. Dan zijn je buikspieren in principe stevig genoeg om een kleine diastase op te kunnen vangen.
Als ik nu iets verkeerd zeg, word ik wel gecorrigeerd toch? Mufasa bijv?
Vroeger zou ik daar de alt knop voor hebben gebruikt, die heeft dan ook nog een functie.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha mooi doel ja![]()
Nou eigenlijk niet zozeer crash, maar meer *wiebel + tril* --> *gaat vanuit licht vooroverhangende houding (die dus niet recht wil ivm slappe armen) terug naar knietjes* --> *probeert nogmaals*
Ik typ trouwens steeds 'knietjes' omdat mn trema het niet goed doet op mn flappert![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja. En ruim 14.000 shares he."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Van een bierbuik rekken je spieren ook uit hequote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Heb een aantal maanden geleden voor het eerst een diastase gezien, en dat was me er nogal een.Dat was ook nog bij een man.
Wat ik zo in de literatuur heb gelezen is dat 2,5cm nog mag inderdaad. Verder kan het zeker wel invloed hebben op stabiliteit rond de regio, bij vrouwen dan weer voornamelijk met bekkenbodeminstabiliteit. Maar dat is helemaal niet zo raar dat daar sprake van is na een zwangerschap.
Zolang het binnen de tolerantie valt en je er geen klachten van hebt.![]()
Verder heb ik er geen verstand van.Die fysio zal er waarschijnlijk wel extra kennis voor op hebben gedaan.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zojuist gespot op FB.En laat me raden.. jij hebt 'em geignored?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja. En ruim 14.000 shares he.crap in = crap out
Een van m'n FB vriendjes postte "Like&Share = unfriend".quote:Op woensdag 17 april 2013 13:08 schreef Mufasa208 het volgende:
Lang leve FB purity! En ik ben begonnen dat soort spamzooi te rapporteren.
Hij was wel wat aan de zware kant idd.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van een bierbuik rekken je spieren ook uit he.
Mijn bekkenbodemspieren zijn juist wat té actief om de slappe buikregio te corrigeren. Heb er verder niet veel last van, ben juist naar de fysio gegaan om klachten voor te zijn. Ben er echt heel blij mee, ik heb er veel geleerd over de wisselwerking tussen bekkenbodem-, rug- en buikspieren en hoe ik onbewust dingen kon tegenwerken / saboteren.
Zojuist gespot op FB.Oh, wat erg. Die personen die dat ook delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja. En ruim 14.000 shares he.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
I'm a horrible person!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
En laat me raden.. jij hebt 'em geignored?
Zojuist gespot op FB.Oh my. Kunnen we niet weer iets nieuws bedenken met iets minder reclame en voorgestelde apps en sharing = caring en alleen maar leuke mensen die door een ballotage ofzo moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja. En ruim 14.000 shares he.![]()
Ik zou mijn oude CU2-pagina nog wel eens willen zienquote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef V1z0R het volgende:
Daarom heeft FB geen 'vind ik niet leuk'-knop... Was de bedoeling om geen zielige dingen erop te zetten.
Ik zeg terug naar CU2!
Als je nog zwanger bent is dat ook normaalquote:Op woensdag 17 april 2013 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu ook zo'n rare bult op m'n buik als ik omhoog kom. Even bezien of het wegtrekt na de bevalling. Hoop van wel.
En dat plaatje is te kansloos.
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hullo
Hihiquote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Viking84 het volgende:
KokoswheyHeb je zo'n proefset dat je verschillende smaken hebt, Skoap?
Vind het met alleen melk niet lekker, maar in m'n ontbijt is het prima.
Tijd voor kwarkKwark met banaan is pas echt delicious btw
.
Ik kwam gisteren trouwens nog edelgistvlokken tegen in de kast. Iemand hier die die wel eens gebruikt?
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Viking84 het volgende:
KokoswheyHeb je zo'n proefset dat je verschillende smaken hebt, Skoap?
Vind het met alleen melk niet lekker, maar in m'n ontbijt is het prima.
Tijd voor kwarkKwark met banaan is pas echt delicious btw
.
Ik kwam gisteren trouwens nog edelgistvlokken tegen in de kast. Iemand hier die die wel eens gebruikt?
Nee dat niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Viking84 het volgende:
okoswhey Heb je zo'n proefset dat je verschillende smaken hebt, Skoap?
Vind het met alleen melk niet lekker, maar in m'n ontbijt is het prima .
Tijd voor kwark Kwark met banaan is pas echt delicious btw .
Ik heb er gisteren een lik uit genomen en vond het naturel echt niet te étenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker over pizza, pasta of andere dingen waar je een kazige smaak bij wil! Doe het ook door de soep. Zitten goeie stofjes in! Vit B onder andere!
Heu, waar zijn m'n smileys gebleven in jouw quote?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:42 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ooit wel eens gedaan ergens en chocoalde en kokos zijn duidelijk mijn favoriet.
Gewoon je jubelstemming over kwark. Maar dat mag, blij is goed!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat is daar hihi aan?
Ik ben blij. Goed humeur ftw.
Dat scheelt alweerquote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef loveli het volgende:
Een garnaal heeft pootjes en is therefore geen vis.
Makreel zou idd m'n eerste keus zijn, denk ik. Al eens als tapa gehad en was goed te etenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef Novem het volgende:
Makreelfiletjes Vik! Zijn goedkoop, goed verkrijgbaar en lekker
Van het weekend gemaakt, 4 kleine filets voor 3 euro op de markt, met rabarberchutney. Klinkt raar, maar smaakt zo goed
Zalm, kabeljauw, zeebaars allemaal lekker.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga op mijn Day Zero-lijst ook iets met 'vis eten' zetten trouwens. Een maand lang één keer per week vis eten bijvoorbeeld. En dan geen garnalen, want daarvan weet ik al dat ik ze lust, dus dat zou vals spelen zijn
. Iets vergelijkbaars met groente die ik nooit eet. Misschien is het wel een goed idee om eens groente te proberen waar ik geen negatieve herinneringen aan heb (tot snot gekookt, weinig op smaak gebracht).
^ dat!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef Novem het volgende:
Makreelfiletjes Vik! Zijn goedkoop, goed verkrijgbaar en lekker
Van het weekend gemaakt, 4 kleine filets voor 3 euro op de markt, met rabarberchutney. Klinkt raar, maar smaakt zo goed
tonijn is magerderder. Voor als je pure eiwitten binnen wil krijgen is het ideaal.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:21 schreef V1z0R het volgende:
Paling, makreel, schillerlocken, zalm, haring (zuur/zout/braad), forel, steur... Vis
[..]
^ dat!
Ik zie hier zovaak tonijn voorbij komen maar makreel is veel lekkerderderderderder...der
Veel minder droog ook wanneer je het uit blik neemt. En makreel zit van zichzelf bomvol goede vetten en tonijn niet.
Ja ik ben ook echt fan van de vette visjes!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:21 schreef V1z0R het volgende:
Paling, makreel, schillerlocken, zalm, haring (zuur/zout/braad), forel, steur... Vis
[..]
^ dat!
Ik zie hier zovaak tonijn voorbij komen maar makreel is veel lekkerderderderderder...der
Veel minder droog ook wanneer je het uit blik neemt. En makreel zit van zichzelf bomvol goede vetten en tonijn niet.
Dat is al meer dan ik eetquote:Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vis is hier nog steeds geen optie. Ik vind het gewoon echt niet lekker. Enige wat gaat is zalm, maar dat mag ik nu niet in de gerookte variant en kibbeling. Als we 1x per 2 maand vis eten, is het veel.
Staat me wel iets van bij ja, als ik het zo googlequote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef Probability het volgende:
Is Myers-briggs type indicator hier wel eens voorbij gekomen?
Weet je dat niet meer na 5 jaar meelezenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij ja, als ik het zo google.
Als dat het oogpunt is kun je het beste voor die op water maar dan moet je echt een die-hard zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
tonijn is magerderder. Voor als je pure eiwitten binnen wil krijgen is het ideaal.
Goed van je collegaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan ik eet.
Collega van mij gaat een dieet van 600-700 calorieën per dag volgen...
Oh, irritant is dat, hè. Ik heb ook een collega die de hele dag overleeft op komkommer, tomaat, appel en echt veel te veel bouillonnetjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan ik eet.
Collega van mij gaat een dieet van 600-700 calorieën per dag volgen...
Meestal op waterbasis ja.. Zo puur is dat wel wat droog. Beetje peper erop en naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:30 schreef V1z0R het volgende:
Had jij schillerlocken al eens geprobeerd, Novem? Is gerookte haaienbuik, ook erg erg lekker
[..]
Als dat het oogpunt is kun je het beste voor die op water maar dan moet je echt een die-hard zijn.
Eerder nog wel eens een blikje van opgemaakt maar doe mij toch maar op olijfolie.
Laat ik nu net een moot tilapia vanochtend uit de vriezer hebben gehaald. Thnx voor het idee!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Tilapia is een hele zachte witvis, lekker om in alumiumfolie met wat peterselie, zout, peper, citroensap, plakje dungesneden tomaat en heel julienne gesneden wortel, beetje mosterd in de oven voor een kwartiertje
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer na 5 jaar meelezen????
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou ernstige kattenvoer associaties krijgen als ik een blikje vis naar binnen zou moeten lepelen. Brrrr.
^^quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef Mufasa208 het volgende:
Een blikje tonijn in de bioscoop lostrekken... I did it.
Ja, superirritant. En het heeft ook geen zin om er wat van te zeggen, want ze heeft op alles een weerwoordquote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, irritant is dat, hè. Ik heb ook een collega die de hele dag overleeft op komkommer, tomaat, appel en echt veel te veel bouillonnetjes.
Die waren het iddquote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef Novem het volgende:
Yellow/Bluefin worden bedreigd, Skipjack/Albacore tonijn is goed![]()
@v1z, nee, ken ik niet! Ga ik eens Googelen/op de markt naar kijken!
Je weet dat ik vanavond stamppot boerenkool eet?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef V1z0R het volgende:
Vik, wat ook lekker om te proberen is, is gepaneerde mosselen in spekmaar da's een typisch wintergerecht eigenlijk
![]()
Moeder die bij een vishandel gewerkt heeft had zo z'n voordelen
Hoewel ik net zie dat ook Skipjack en Albacore niet aangeraden worden als ze uit tropische wateren komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef Novem het volgende:
Yellow/Bluefin worden bedreigd, Skipjack/Albacore tonijn is goed![]()
Dat kan er prima naast voor wanneer je geen worst erbij eet. Of wanneer je wel worst erbij eet natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet dat ik vanavond stamppot boerenkool eet?. Thx
Ik bedoelde meer dat "maar dat is een typisch wintergerecht" mij dus niet zoveel zegtquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef V1z0R het volgende:
Ongeveer 3,25 afhankelijk van waar je hem haalt
[..]
Dat kan er prima naast voor wanneer je geen worst erbij eet. Of wanneer je wel worst erbij eet natuurlijk
Gelukkig sinds gisteren wel!quote:
Snap ik, maar mocht je nog boodschappen doen en je ziet mosselen liggen....quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "maar dat is een typisch wintergerecht" mij dus niet zoveel zegt.
Nice! ik zat vanmorgen op de 75,2 toch een mijlpaal. Maand+week terug nog 80,8 kg.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gelukkig sinds gisteren wel!![]()
Vet verdween als april-sneeuw voor de zon
hahahah nu ik het zo teruglees is dit inderdaad wat too much information. Maargoed het is nou eenmaal de realiteit en kwam er vooral op omdat ik de afgelopen weken toch op dat weegding ging staan. en af en toe gewoon 77kg erop had staan en ik toen bijna moest huilen. Vandaar die mijlpaal, laagste ooit!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:01 schreef Nallie het volgende:
Dank voor deze smerige en totaal overbodige info![]()
Ik heb al 2 maanden niet meer op de weegschaal gestaan, maar ik geloof dat mn cardio-regime toch zijn vruchten afwerpt
Bevalt jou de nieuwe sportschool beetje dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gelukkig sinds gisteren wel!![]()
Vet verdween als april-sneeuw voor de zon
Ik was niet volledig zere neusquote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bevalt jou de nieuwe sportschool beetje dan?
Ik had ook wel door dat ik aankwam hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef the85mc het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je zolang niet weegt. Ik merk aan kleding pas vrij laat of ik aan kom of afval.
Ik heb mijn vreetdag toch nog redelijk in de hand weten te houden.. 9 boterhammen tot nu toe (met kip, pindakaas en filet americain), en tussendoor banaan en 350 gram kwark.
Straks even klein hapje eten en dan weer een stuk vlammen op de MTBDaarna het echte D.
Haha subtiele editquote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef Probability het volgende:
Bij mij zegt gewicht niet zo veel, ik wil iig m'n rug/buikvet kwijt en het rond zwevende vet van m'n bovenbenen
En dan mogen de billen weer wat meer naar de zon wijzen (om 12 uur 's middags dan) en dan ben ik tevreden
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen weegschaal. Heerlijk! Ga af op m'n kleding. Ik ben toch zwaar, ook al ben ik voor mijn doen slank. Alleen maar frustrerend. En word nu ook niet gewogen bij de gyn. Helemaal prima! Hoef ik me ook niet druk te maken over 2-3 kg straks. Als ik weer een beetje in m'n normale kleding kan tzt, gaat het de goede kant op.
Gister en vandaag naar soort bootcamp geweest met squats!!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha subtiele edit
Squatten met die billen!
qft!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:03 schreef cl00n het volgende:
[..]
hahahah nu ik het zo teruglees is dit inderdaad wat too much information. Maargoed het is nou eenmaal de realiteit en kwam er vooral op omdat ik de afgelopen weken toch op dat weegding ging staan. en af en toe gewoon 77kg erop had staan en ik toen bijna moest huilen. Vandaar die mijlpaal, laagste ooit!
Deze zin komt in een nieuwe alinea.
is dit niet te weinig? Wel goede dingen iig!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:37 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O 250 g kwark met bosbessen, banaan en havermout
L pistolet met ei en kaas, salade met sperziebonen, tuinerwten en tomaat
T appel
D groente-omelet met rucola-salade
T blokje pure chocolade
T beetje havermout
Dat wordt een Midnight Mile.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Xennia het volgende:
Mooie buik xm, je ziet er goed uit!
Wat een lekker weer vandaag. Ik heb lekker gewandeld in het zonnetje. En zo nog hardlopen, maar dat zit ik nog een beetje voor me uit te schuiven.
Ik denk met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik toch wel binnen een uur sterk ga overwegen eindelijk mijn sportkleren aan te trekken.quote:
AHquote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, sla gehaald bij appie, is ie bevroren
Per: dokters op net5, ultieme pulp!
Hoelang heb je met de pot gedaan Uniek?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
AH
AH pure chocopasta voor 99 cent... 600 kcal per 100.. dat had ik moeten weten, het was veel te lekker met beschuit en zoute stokjes
Wat een lekker lijstje!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoelang heb je met de pot gedaan Uniek?
Eindlijst:
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, kwark met bramen
L: speltbh pindakaas, speltbh kip met hummus + salade van tomaat/komkommer en kikkererwten
T: 2 gekookte eitjes
S: 45 min kracht, 45 min cardio
T: 2 dadels, stuk gerookte kip
D: Pizza met champignons, courgette, spicy tomatensaus en een beetje geitenkaas
T: stukje pure choco en een appel
Snaaizin
Mijn "eigen" cardioloog was ziek, dus ik had een vervanger. En die vond 1 meting geen meting, dus ik krijg nog een uitgebreidere hartecho, ik krijg een 3D echo van mn hart en ze gaan het gat opmeten op die echo's.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef the85mc het volgende:
Wat zei de cardioloog? Hoe gaat het er eigenlijk mee? ik zie je er weinig over schrijven. Je had een gaatje toch?
Heeft ze ook haar gebit laten doen?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:36 schreef conleche het volgende:
Damn! Zat naar Carice van Houten te kijken in DWDD en ze heeft prima muzieksmaak. MAAR WAAROM HEEFT ZE ZICH ZO TOEGETAKELD MET BOTOX EN LIPVULLERS??? Fuck, wat lelijk.
Heb je nu gelijk een soort second opinion.. Afwachten dus en hopelijk valt het mee. Of het zou mooi zijn als ze goed en relatief makkelijk er iets aan kunnen doen als het nodig is..quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn "eigen" cardioloog was ziek, dus ik had een vervanger. En die vond 1 meting geen meting, dus ik krijg nog een uitgebreidere hartecho, ik krijg een 3D echo van mn hart en ze gaan het gat opmeten op die echo's.
En dan gaan ze weer verder kijken of het verholpen moet worden en op welke manier.
Dus ik mag weer in de wachtstand.![]()
Vond het wel grappig dat deze cardioloog eerst nog even wat verder wilde onderzoeken, terwijl de cardioloog die ik de vorige keer had het eigenlijk wel een uitgemaakte zaak vond.
Maar ik heb er geen last van, zolang ik maar niet probeer onwijs ver hard te lopen ofzo. 5 km gaat nog, maar het gaat gewoon heel zwaar. Met krachttraining pak ik wat meer rust tussen mijn setjes en dat is het eigenlijk wel.
Het is idd net een second opinion. Ik verwachte details te horen over de ingreep en hij wist dat nog net zo nietquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je nu gelijk een soort second opinion.. Afwachten dus en hopelijk valt het mee. Of het zou mooi zijn als ze goed en relatief makkelijk er iets aan kunnen doen als het nodig is..
En is je huis nu geverfd?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef Maraca het volgende:
Persoonlijk recordje verbroken. 45 min spinning (les), 30 min crosstrainer en 30 min buikspieroefeningen (les). Kapot, voldaan en een beetje trots op mezelf.voel me al gewoon slanker
Oh jakkes. Hoe ga je dit oplossen?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aiai, bedbugs! Nou ja, een gezien dan. BAH. En heb meteen jeuk
In jouw huis of het z-huis?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aiai, bedbugs! Nou ja, een gezien dan. BAH. En heb meteen jeuk
Superquote:Op donderdag 18 april 2013 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook bam! Want de 34 weken gehaald. Vanaf nu wordt een bevalling niet meer afgeremd, is de overlevingskans 99% en zijn de longetjes een heel eind op weg. Volgende mijlpaal: 36 weken.
I haz a happy!
Ontbeten met senoble kwark met muesli en een beetje vlaaivulling.
En vroeg op, want vandaag wordt onze boekenkast voorzien van deurtjes zodat er kinderzut achter opgeborgen kan worden. Puik.
quote:Op donderdag 18 april 2013 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook bam! Want de 34 weken gehaald. Vanaf nu wordt een bevalling niet meer afgeremd, is de overlevingskans 99% en zijn de longetjes een heel eind op weg. Volgende mijlpaal: 36 weken.
I haz a happy!
Ontbeten met senoble kwark met muesli en een beetje vlaaivulling.
En vroeg op, want vandaag wordt onze boekenkast voorzien van deurtjes zodat er kinderzut achter opgeborgen kan worden. Puik.
Ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 20:57 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Willem-Lex toch best een sympathieke vent eigenlijk!
ga het binnenkort eens bekijken, zag er inderdaad leuk uit!quote:
Waarom niet eerst kracht pakken en dan cutten? Wie weet verbrand je wel wat vet tijdens.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:23 schreef cl00n het volgende:
73,5
60% van mn doel. 69 is mn streven en dan wat meer kracht pakken.
Juist erg lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ga het binnenkort eens bekijken, zag er inderdaad leuk uit!
En gatver, V1Z, speklappen als ontbijt...
Ik pak ook wel kracht, kettlebellen + kwark voor het slapen. Maar ik focus me wel meer op cardio momenteel.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom niet eerst kracht pakken en dan cutten? Wie weet verbrand je wel wat vet tijdens.
Speklappen vind ik ook echt niet niet nakken. Of je moet ze verkolen, maar dan kun je net zo goed een stuk openhaarthout opeten.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:34 schreef Viking84 het volgende:
Bah speklappen. Waarom eigenlijk Viz?
Had even niet aan XM gedacht en relateerde deze getallen aan kledingmatenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had even niet aan XM gedacht en relateerde deze getallen aan kledingmaten
als ik maat 34 zou hebben zou een flinke windvlaag me om doen vallen denk ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 10:24 schreef loveli het volgende:
Mededeling: ik heb geen maat 34 en verwacht die ook nooit meer te krijgen.
Geenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
als ik maat 34 zou hebben zou een flinke windvlaag me om doen vallen denk ik...
Maar wel met leuker haarquote:Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, dat zou ik dan zijn. inclusief vreselijk grote voeten!
quote:
Dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]vandaag niet zo trouwens. Gister met naar haar gaan slapen, en zelfs de flinke regenbui op weg naar het werk kon niet voorkomen dat m'n haar rechtop stond...
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een een leuke duutser, die heeft Sidonia ook niet
Wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Meh
Aanstaande zondag is er een hardloopwedstrijd in de 'stad', zo geen zin aan al dat schreeuwend en dronken volk...
/Oude man
Nom! Aspergesoep wil ik ook weer eens hebben. Uit blik?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben heerlijke romige aspergesoep met ham. Paar boterhammen met ham en kaas. Twee bekers ijskoude melk. Heerlijk!
VET!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef Nallie het volgende:
Laat V1z lekker speklappen eten als hij dat wil! Ieder z'n ding toch. En eiwitten!
heheheh kwark levert niet zoveel calorieen maar toch klinkt het als een goed ontbijt. Ik weet niet hoelaat je het eet maar je zou kunnen overwegen om rond 11 even een kleinigheidje erbij te pakken.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Hongerkwark met banaan is geen geschikt ontbijt voor mij. Morgen gelukkig weer normaal ontbijt
. Ik heb ook nog kaas, dat mag ik dit weekend weer
.
Vers Door de catering. Heel makkelijk zelf te maken trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom! Aspergesoep wil ik ook weer eens hebben. Uit blik?
Vind de naam alleen al grappigquote:
Oh ja sorry, vergetenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:50 schreef cl00n het volgende:
[..]
is vies, vooral omdat het speklap is.
Toen heb ik 2 sinaasappels gegetenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:43 schreef cl00n het volgende:
[..]
heheheh kwark levert niet zoveel calorieen maar toch klinkt het als een goed ontbijt. Ik weet niet hoelaat je het eet maar je zou kunnen overwegen om rond 11 even een kleinigheidje erbij te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Mufasa208 het volgende:
Waarom eet je dan niet iets anders te eten wat een meer verzadigd gevoel geeft?Omdat ik vanochtend nuchter naar het ziekenhuis moest en dus niet thuis kon ontbijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Moest ik even een alternatief verzinnen
.
Niet meer actief op Fok!
Vooruitzien is regeren!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik vanochtend nuchter naar het ziekenhuis moest en dus niet thuis kon ontbijten. Moest ik even een alternatief verzinnen
.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Mufasa208 het volgende:
Waarom eet je dan niet iets anders te eten wat een meer verzadigd gevoel geeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag je trouwens postten over Thundercats. Heb je de nieuwe serie al gezien?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Heb ik gedaanquote:
Gister weer een paar episodes gezien van de nieuwe serie, vanaaf verder kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Zag je trouwens postten over Thundercats. Heb je de nieuwe serie al gezien?!
Heb er nog maar 3 gezien, de oude was toen klaar met downloaden dus die eerst weer helemaal gekeken. Ook maar eens verder mee gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Gister weer een paar episodes gezien van de nieuwe serie, vanaaf verder kijken.
Was ergens bij 4 blijven hangen... vorig jaar al.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb er nog maar 3 gezien, de oude was toen klaar met downloaden dus die eerst weer helemaal gekeken. Ook maar eens verder mee gaan
Dan loopt V1z marathons.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
69 kilo V1z, klinkt als een slecht plan
Of tussen 6 plankjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |