Daarom consequent gebruiken. Een na laatste keer had ik ook een dip waar je u tegen zegt, wilde echt tegen niemand praten en alleen maar slapen, maar ik hield me ook niet goed aan die 6 weken pauzesquote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef NanKing het volgende:
Pillen. Ik vind die crash daarna het niet waard.
Nouja je oogbal is je huid niet dus zal wel niet tochquote:Op woensdag 17 april 2013 12:28 schreef Studeur het volgende:
Heb ik eindelijk oogzalf (ja zo heet het) voor mn oogbal, zit er wolvet in, het enige waar mn huid een allergische reactie op vertoonde na lang onderzoek door de huidarts. Toch maar er in gepleurd, hoop dat het niet erger wordt.
Mjah ik vind hard drugs gewoon niks. Blowen okai maar andere dingen doe ik niet en heb ik niets mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom consequent gebruiken. Een na laatste keer had ik ook een dip waar je u tegen zegt, wilde echt tegen niemand praten en alleen maar slapen, maar ik hield me ook niet goed aan die 6 weken pauzes
Ik kan niet meer tegen blowen. Maar harddrugs gaat met mate nog heerlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah ik vind hard drugs gewoon niks. Blowen okai maar andere dingen doe ik niet en heb ik niets mee.
Wat niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik stoned ben kan ik het niet meer weerstaan.
Vrouwen ik heb zo een psyco chick op ske die altijd tegen me begint te lullen in de nacht oo Skype normaal negeer ik die.quote:
Oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouwen ik heb zo een psyco chick op ske die altijd tegen me begint te lullen in de nacht oo Skype normaal negeer ik die.
Dan meld je je af?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouwen ik heb zo een psyco chick op ske die altijd tegen me begint te lullen in de nacht oo Skype normaal negeer ik die.
blok en delete.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik dacht even dat je zei dat ik er als een ui uitzie.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat mens is niet wijs hoor ze ging gister verkleed als jou ui voor de cam zitten.
Waarom kan je er niet meer tegen?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tegen blowen. Maar harddrugs gaat met mate nog heerlijk.
Amerikaanse ?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
Ik heb er ook nog zo een op skype trouwens.
Niet echt G, hier is het bewolkt en beetje benauwd.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goeie dingen. Die weertje is mooi toch G?
quote:
Blaze it !quote:
Waaromquote:Op woensdag 17 april 2013 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
nog mensenn die naar de euromast gaan? komen 200 mensen ongeveer
meer een soort protest, vorig jaar was het in amsterdam, dit jaar weer, maar rotterdammers doen het gewoon in rotterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |