Sowieso, mn ogen waren echt rood en hingen op half 7quote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Sow.. dan was je wel echt kneiter gaar
picsquote:Op woensdag 17 april 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, mn ogen waren echt rood en hingen op half 7. mensen van tc weten.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Drop es een lading van je Vas pics Mur
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]Die krijg jij niet te zien broeder.
Heb overigens eigenlijk alleen mental images.quote:
Jij zat toch in dat wereldjequote:Op woensdag 17 april 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb overigens eigenlijk alleen mental images.Wellicht als jij een manier bedenkt om die te digitaliseren, dat we wel een deal kunnen maken.
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn hoofd heeft geen USB3.0 poort.
Hihi ik word altijd een chinees als ik kankerstoned benquote:Op woensdag 17 april 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, mn ogen waren echt rood en hingen op half 7. mensen van tc weten.
Neh, die bekende pillen zoals Defqons, Partyflocks en die meuk is gewoon mdma met bindmiddel, niks meer en niks minder. Tuurlijk zijn er vervuilde pillen van een paar josti's her en der die zelf een klein lab hebben maar voor een goeie xtc pil geldt gewoon: XTC=MDMA.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Zit soms bij X ook nog cafeïne of speed of andere bende doorheen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, die bekende pillen zoals Defqons, Partyflocks en die meuk is gewoon mdma met bindmiddel, niks meer en niks minder. Tuurlijk zijn er vervuilde pillen van een paar josti's her en der die zelf een klein lab hebben maar voor een goeie xtc pil geldt gewoon: XTC=MDMA.
Ik ga van pillen altijd 10x zo hard, maar dat ligt meer aan de dosering. Een halve partyflock is evengoed dik 100 mg, een likje m een stuk minder.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
toch heb ik bij pillen altijd een hele andere space.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Zit soms bij X ook nog cafeïne of speed of andere bende doorheen.
voor de tc?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik was trouwens echt wel godverdomme stoned gister, in slapa gevallen met de laptop aan en alles
oh, dat ken ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |