SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingHalf bezopen is weggegooid geld.
Waarom zou je een zwart shirt kopen van Liverpoolquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef Cliffy het volgende:
Dat zwarte shirt van Liverpool is echt een stuk mooier
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je een shirt kopen van Liverpool
Een Black ops 2 shirtje zou jou ook mooi staan hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef KoningStoma het volgende:
als een stelletje wijven over voetbalkleertjes praten
Kom je ook eens buitenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[Upd] Details en beelden FIFA 14
ik kan niet wachten ik ga zeker naar de nachtrelease in mijn suarez shirt
Mensen met een sociaal levenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef KoningStoma het volgende:
Wie heeft buiten nodig met fifa en een suarez shirt?
Deel 1 was supertof!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Company of heroes 2 betaben benieuwd!
Doing!quote:
Goedemorgen!quote:
Was de eerste link op youtubequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waarom niet de gewone clip en hulde voor dit nummer
wat is het, ik zit mobielquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Popcorn.gif
Ze hebben een verdachte van die aanslag in Boston dood geschoten en die andere is gevlucht en zijn ze nu aan het opsporenquote:
oh dat verhaal, spannend. Lekker op witte petten jachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben een verdachte van die aanslag in Boston dood geschoten en die andere is gevlucht en zijn ze nu aan het opsporen
Hmm die van CNN laten niet veel zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Popcorn.gif
Ik kom niet uit Tsjetsjeniëquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://twitter.com/Dzhokhar_
Nick moet je ons iets vertellen.....
Ik zie ook niet echt wat er mis is met die tweetsquote:
Lekker hypocriettwitter:Dzhokhar_ twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 00:56:25Don't stop retweeting this! this has to change! #America http://t.co/DWk6AW54 reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk aan der familie van Suarez Nick......
quote:Report: Man Sues Derrick Rose For Missing 2013 Season
Posted on Apr 18, 2013 at 4:35 pm EST
A man is claiming Derrick Roses refusal to return to the court has led him to have health issues.
Comments
|
|
CHICAGO A 25 year old Peoria Illinois man filed a lawsuit Thursday against Chicago Bulls Superstar Derrick Rose. Matthew Thompson, a self-described long-time Bulls fan, and electrician claims Rose missing the entire 2012-2013 NBA regular season has caused him to have mental breakdowns and emotional distress, which ultimately led to obesity issues.
The former MVP is still recovering from an ACL surgery which has caused him to miss the entire season, his status for the playoffs as of Thursday is still unknown.
According to reports, Thompson claims Rose displayed negligent behavior by refusing to return to the court, despite having been cleared by team doctors. He blames his health issues on the MVPs refusal to return.
No word if Peoria County Officials will take this lawsuit seriously.
Toevallig vorige week opnieuw begonnen met kijken en ditmaal langer dan 3 afleveringenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz ik stop met justified man. Heb nu 5 afleveringen gezien, maar het gaat me te traag en ik irriteer me aan de rednecks... Trek het niet langer
Wut?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz ik stop met justified man. Heb nu 5 afleveringen gezien, maar het gaat me te traag en ik irriteer me aan de rednecks... Trek het niet langer
Misschien wel m'n favoriete showquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toevallig vorige week opnieuw begonnen met kijken en ditmaal langer dan 3 afleveringen
Dit weekend begin ik aan seizoen 2
en je BMW dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen een nieuwe liefde ophalen!!!!
[ afbeelding ]
De CB heeft de carbs er weer in, kabelboom etc moet nog ingebouwd worden. Daarna kan die helemaal opgelapt worden. (project fiets)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen een nieuwe liefde ophalen!!!!
[ afbeelding ]
ja maar waarom niet gewoon op rijden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De CB heeft de carbs er weer in, kabelboom etc moet nog ingebouwd worden. Daarna kan die helemaal opgelapt worden. (project fiets)
omdat cafe moet wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar waarom niet gewoon op rijden?
Die zat ook in Cali, waar ze gewoon een geile, sexy vrouw speeldequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Misschien wel m'n favoriete show![]()
Winona
en psychoquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die zat ook in Cali, waar ze gewoon een geile, sexy vrouw speelde![]()
Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
en psycho
Ze zat ook een paar eps in Hung, ook psycho
quote:Aanvallende middenvelder ''Cornervlag'' heeft tijdens de persconferentie zijn excuses aangeboden voor de doodstrap van afgelopen vrijdag. Door deze actie werd er een penalty gegeven aan de tegenpartij en verloor FC Vetklep de wedstrijd met 2-0. Tijdens de persconferentie zei ''Cornervlag'' de wijze worden N-Joy!. De KNVB is een vooronderzoek gestart.
Bron. Studio Sport.
Altijd een optie, of weer zoals vroeger een competitiequote:
Elke serie heeft toch wel een paar keer een filler?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
Kent iemand nog een leuke serie, die niet langdradig wordt en veel filler heeft?
Check bierdopje of imdb voor stats van series, en kies er 1tje. Denk dat Boardwalk Empire sowieso niks voor je isquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Ik zoek iets zonder te veel filler en onnodige langdradige zooi.
Samson en Gertquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef KoningStoma het volgende:
bleachquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Elke serie heeft toch wel een paar keer een filler?
nee wordt niet meer gemaakt, verhaal is afgelopenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hele seizoenen van fillers in Bleach
Volg je het trouwens nog?
Srsly?quote:Op zondag 21 april 2013 10:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee wordt niet meer gemaakt, verhaal is afgelopen
dunno, ik heb alles in jp gekekenquote:Op zondag 21 april 2013 10:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Srsly?
Ik heb alleen dubbed gekeken, tot aan 270 ofzo volgens mij. Resterende afleveringen worden nog wel gedubbed als het goed is.
House of cards had je al gekeken toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. En dat werd niet saai.quote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
House of cards had je al gekeken toch?
Het was geweldig weer hier!quote:
Het zit diep hequote:Op maandag 22 april 2013 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Zie nu pas dat suarez weer is lekker bezig is! wat een ontzettende klap mongool is het ook
Kan die jongen niks aan doen, hij hoeft het alleen niet elke week naar buiten laten te komen. Doe het dan thuis.quote:
Ik denk niet dat het om die ene beet gaat. (onderhand 2e op beeld) Maar ook de duikelingen en andere perfecte voorbeelden van wangedrag.quote:Op maandag 22 april 2013 09:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens vind ik het wel mooi dat nu Suarez het heeft gedaan het ineens de hele wereld over gaat terwijl Defoe het wat jaren terug ook deed en er niets over werd gezegd.
Als iemand valt en hij krijgt een penalty dan moet je de scheidsrechter aankijken want die heeft het dan niet goed beoordeelt. Dat bijten ja daar kan ik met mijn verstand niet bijquote:Op maandag 22 april 2013 09:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om die ene beet gaat. (onderhand 2e op beeld) Maar ook de duikelingen en andere perfecte voorbeelden van wangedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hij heeft er ook al vaak genoeg kaarten voor gekregen, en zelfs dan zie je hem nog helemaal het kleine kind uithangen. Tis gewoon een onsportief mannetje. Ze zouden hem een paar weekjes naar zijn moeder moeten sturen, kan ie daar misschien zijn ei kwijt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand valt en hij krijgt een penalty dan moet je de scheidsrechter aankijken want die heeft het dan niet goed beoordeelt. Dat bijten ja daar kan ik met mijn verstand niet bij
Ja wat moet je dan doen als je al dan niet expres naar de grond gaat? Gewoon opstaan en door spelen? Natuurlijk ga je dan even beetje overdreven doenquote:Op maandag 22 april 2013 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij heeft er ook al vaak genoeg kaarten voor gekregen,en zelfs dan zie je hem nog helemaal het kleine kind uithangen. Tis gewoon een onsportief mannetje. Ze zouden hem een paar weekjes naar zijn moeder moeten sturen, kan ie daar misschien zijn ei kwijt.
Hitler kon heel goed schilderen, dus zullen we hem dan de rest ook maar vergeven?!?!?! beetje non-argument dat als iemand ergens goed in is de rest niet meer uitmaakt.quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zulke ballen zul je Aguero, RvP,Rooney,Dzeko, Tevez, Torres of Demba Ba nooit zien geven. Vanaf 0.38
Waar zeg ik dat hij niet gestraft moet worden?quote:Op maandag 22 april 2013 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hitler kon heel goed schilderen, dus zullen we hem dan de rest ook maar vergeven?!?!?! beetje non-argument dat als iemand ergens goed in is de rest niet meer uitmaakt.
Wij zeggen dat het een idioot is, jij zegt van niet en vervolgens wil je laten zien/vertellen hoe goed ie is. Ik heb het idee dat je iets recht wil praten wat krom is.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij niet gestraft moet worden?
Waar zeg ik dat het geen idioot is? Nou moet je geen onzin gaan praten Teunquote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij zeggen dat het een idioot is, jij zegt van niet en vervolgens wil je laten zien/vertellen hoe goed ie is. Ik heb het idee dat je iets recht wil praten wat krom is.
Jij mag het een goede speler vinden, en hij zal ongetwijfeld kunnen ballen, maar als ie een hond was geweest had ie al een spuitje gekregen.
Dat laten we wel inderdaad aan u overquote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het geen idioot is? Nou moet je geen onzin gaan praten Teun
Lekker makkelijk dit. Maar goed had niets anders verwacht dan dit.quote:Op maandag 22 april 2013 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat laten we wel inderdaad aan u over
In dit geval heeft Teun gelijk Stefquote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het geen idioot is? Nou moet je geen onzin gaan praten Teun
Dat zeg ik zelf toch ook niet of welquote:Op maandag 22 april 2013 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In dit geval heeft Teun gelijk StefSuarez is een klapjosti die toevallig goed kan voetballen, maar dat maakt hem nog steeds geen fatsoenlijk figuur.
Ik vind het een fantastische voetballer jaquote:Op maandag 22 april 2013 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dan zijn we het eens!![]()
Maar jij had toch wel zijn jersey besteld? is dat niet een soort teken dat je hem waardeert?
Want anders moet je er ook even een van Brama halen
no bitch, I just need some iron ingotquote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef Michhas het volgende:
Looking to protect yourself, or deal some damage?
Komt omdat het vorige maand ook Suarez was die zijn handjes niet thuis kon houden, en als je eenmaal een reputatie hebt, dan blijven de camera's er boven op staanquote:Op maandag 22 april 2013 09:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens vind ik het wel mooi dat nu Suarez het heeft gedaan het ineens de hele wereld over gaat terwijl Defoe het wat jaren terug ook deed en er niets over werd gezegd.
Wel een hele goeie vergelijkingquote:Op maandag 22 april 2013 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hitler kon heel goed schilderen, dus zullen we hem dan de rest ook maar vergeven?!?!?! beetje non-argument dat als iemand ergens goed in is de rest niet meer uitmaakt.
Edit: [ afbeelding ]
Hitlers handywork
En moet zo rap mogelijk weg bij Liverpoolquote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het een fantastische voetballer ja
Waarom had ik dit verwachtquote:
quote:Luis Suarez krijgt woedebeheersing aangeboden van de Engelse Professional Footballers' Association (PFA). De spits van Liverpool krijgt dit vanwege het bijtincident zondag tegen Chelsea.
Suarez kwam zondagavond weer eens in opspraak toen hij Chelsea-verdediger Branislav Ivanovic in zijn bovenarm beet. In zijn Ajax-tijd zette de Uruguayaan zijn tanden al eens in de schouder van PSV'er Otman Bakkal. De PFA biedt Suarez nu een cursus woedebeheersing aan, melden Sky Sports en de BBC.
"Er is geen twijfel over zijn voetbalcapaciteiten en daarom is het ook zo teleurstellend en beschamend als hij zichzelf zo naar beneden haalt", zegt PFA-bestuurder Gordon Taylor. "We moeten hard werken aan zijn beheersing nu. Wij hebben getrainde begeleiders op dit gebied. We zullen hun diensten aan Liverpool en de speler aanbieden, om te proberen bepaalde zaken te verbeteren."
Denk aan de familie van Piet johquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Noord-Brabant.dhtml
Ze hebben je Piet
Oh?quote:
Story of my life.quote:Op maandag 22 april 2013 20:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
no bitch, I just need some iron ingot
Je bent gewoon een luie flikkahquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Om de dag 10 min stofzuigen is dus gemiddeld zo'n 35 minuten stofzuigen per week. Als je dat elke week doet houdt dat in dat je meer dan 30 uur per jaar stofzuigt.
Als ik 30 uur werk kan ik daar meer dan 2 roomba's per jaar van kopen
Wel uitkijken voor je ricinquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort weer een goede party geven, vet handig zo'n ding
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stiekem wil iedereen een huisman zijn
Koning.quote:
En wat wil je nu eigenlijk zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Omdat wij niet meer bij paps en mams wonen en twee katten een enorme berg haar veroorzaken.
Ik ga niet elke dag stofzuigen
Snap je dat niet? Wij hoeven nooit wat te doen in het huishoudenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Ohhhh is dat hetquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Wij hoeven nooit wat te doen in het huishouden
Ik mijn eigen troep op moet ruimen en zorgen dat het huis aan kant is. Elke mechanische hulp daarbij is welkomquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Spoilers maybe?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
goeie aflevering
quote:
Je geeft nu al zelf antwoordquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Spoilers maybe?
Voorspelbare scene wel... niettemin epische ep
Maar jij was ook al niet tevreden over ep 2, terwijl juist die aflevering 1 van de beste bekeken ooit wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
Vond ook wel weer tijd voor zo'n stuk.
Ik werd weer enthousiast, en opeens mijn vriendin "dit is echt garbage vergeleken met hoe dit in het boek gebeurd"blijkbaar gaat het daar dan echt loos.
Ja dat moet toch iedereen? of zit ik er nu helemaal naastquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik mijn eigen troep op moet ruimen en zorgen dat het huis aan kant is. Elke mechanische hulp daarbij is welkom
Dus? moet ik met de massa mee? of mag ik wel me eigen mening vormen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je geeft nu al zelf antwoord![]()
1tje plaatje zegt niks, en het 2de plaatje was gewoon te verwachten. Heb al bewust 1 gifje weggelaten
[..]
Maar jij was ook al niet tevreden over ep 2, terwijl juist die aflevering 1 van de beste bekeken ooit was
Staat nergens hequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus? moet ik met de massa mee? of mag ik wel me eigen mening vormen?
Anders moet ik mijn leven misschien maar is drastisch omgooien.
Bekijk je reactie nog eens? En begin dan weer eens over zure slootquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef KneusTeun het volgende:
zand? ik deel het alleen mee dat ik dit ook wel tof vond. Dat jij daar blijkbaar weer iets te kritisch naar kijkt kan ik niks aan doen. Misschien moet je dingen objectief lezen. Of je eigen zure sloot eens goed uitspoelen
Ik zie gewoon een vraag, of ik mijn eigen mening mag vormen. Zie niet in wat nu exact het probleem is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bekijk je reactie nog eens? En begin dan weer eens over zure sloot [ afbeelding ]
Alleen in het weekendquote:
Laatste zin maakt het wel afquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
#echteliefde # kettingna2weken #vakantiehuisjeinBelgië
Ja dat ze goed is met piemelsquote:
Nouja, aan beide kanten zijn inderdaad veel dingen gemist door arbitrage.. tis treurig dat dit niet net zo snel ontwikkeld als het spel... of eigenlijk worden de ontwikkelingen afgehouden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is wel duidelijk wie er moest winnen van de UEFA
Dat laatste dus, komt door die lul uit Frankrijk. Gelukkig beginnen ze volgend jaar al met Hawk Eye in Engelandquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, aan beide kanten zijn inderdaad veel dingen gemist door arbitrage.. tis treurig dat dit niet net zo snel ontwikkeld als het spel... of eigenlijk worden de ontwikkelingen afgehouden.
Denk dat ze ook wel moeten, want dit is echt slecht tijdens zo'n soort wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat laatste dus, komt door die lul uit Frankrijk. Gelukkig beginnen ze volgend jaar al met Hawk Eye in Engeland
Hawk Eye is alleen voor in de goal he. Spel stil leggen zullen ze niet gaan doen, is de charme van het voetbal zeggen ze danquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel moeten, want dit is echt slecht tijdens zo'n soort wedstrijd.
En het lullige is dat zo'n scheids de lading krijgt, terwijl het gewoon onmogelijk is alles goed te zien.
IFAB (Engeland,Schotland, Wales en Noord-Ierland (extraquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ja, maar ik gok dat als hawk eye door is dat de stap naar meer video beelden eenvoudiger wordt, hoewel dat misschien wel te progressief gedacht is in vergelijking met UEFA mensen
Moet je het spel toch weer ff stil leggenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hawk eye is niet nodig gewoon iemand die de camera beelden non stop bekijkt en contact heeft met de scheids is veel beter
GoalRef is zoiets, maar dan met magnetische velden en een chip in de balquote:Op woensdag 24 april 2013 08:47 schreef Rossdale het volgende:
GPS ontvangers in de lichtmasten en zendertjes in het leer van de bal. Op die manier heb je altijd een real-time tracking en ben je volledig van al het gezeik af.
quote:.” Verbeek – die tussen neus en lippen zei dat volgens hem Adam Maher volgend seizoen bij Ajax gaat voetballen -
Wedden dat jij hem al voor die tijd heb gedownloadquote:
Wel mooiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef KneusTeun het volgende:
Duitse finale? lijkt er nu toch echt wel op!
Wat een klapjosti die dudequote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/mot_op_de_dijk.html
check deze niels
En zo hard rijden die motoren niet eens, tis misschien niet heel netjes inderdaad, maar eigen rechters hebben we al genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een klapjosti die dudeZeiken over hard rijden, maar wel bijna iemand van de weg afraggen
Wat een baas!quote:
Zijn ook maar kut packs vergeleken met die van Soldquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold is gelukkig nog een beetje rustig
Die laatste ziet er serieus wel een beetje uit alsof ie Down heeftquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold is gelukkig nog een beetje rustig
zijn allemaal kindjesquote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die laatste ziet er serieus wel een beetje uit alsof ie Down heeft
Moest lachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
wat had ie een glimmende charizard
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bonten_is_back.html
Mimi en Piet hij is back
O my god, dit moet wel de beste tot nu toe zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bonten_is_back.html
Mimi en Piet hij is back
Zit je dwars he, ik heb het filmpje niet gemaaktquote:
Ja ik vind eigenlijk dat ze dit niet alleen op hem moeten betrekken, want het is gewoon een probleem bij veel spelers. Er moet gewoon wat gebeuren, want er komen teveel spelers met dit soort wangedrag weg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou met eerder dwars zitten als hij nog voor Ajax zou spelen. Nu kan ik er vrij weinig om geven eerlijk gezegd
Ik hoop toch zo dat hij een keer de verkeerde tegenkomt die hem een open been breuk trapt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
Beste voetballer ooit!
http://www.dumpert.nl/med(...)knul_die_suarez.html
Kijk die klasse! die bal controle!
Ik wordt liever gebeten dan dat ik zo'n horro tackle van David Luiz gisteren moet vangen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik vind eigenlijk dat ze dit niet alleen op hem moeten betrekken, want het is gewoon een probleem bij veel spelers. Er moet gewoon wat gebeuren, want er komen teveel spelers met dit soort wangedrag weg.
Loop je nou de hele tijd met je bakkes tegen die kleine deurtjes in die zinkende doodskist?quote:
hehe en Kompany merkt niksquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
Beste voetballer ooit!
http://www.dumpert.nl/med(...)knul_die_suarez.html
Kijk die klasse! die bal controle!
Dat is sowieso het probleem in de BPL, want bij sommige tackles staan de mensen op de banken en daarom komen ze naar het stadionquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik vind eigenlijk dat ze dit niet alleen op hem moeten betrekken, want het is gewoon een probleem bij veel spelers. Er moet gewoon wat gebeuren, want er komen teveel spelers met dit soort wangedrag weg.
Heb er ondertussen al 9 gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep, zag jou ook al in de lijst staan
Kijken met je bakkes, Korra is baas.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
fuck yeah, kom er net achter dat er een nieuwe avatar serie is
hoppa seizoen 1 gezien, en iid Korra is bazinquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kijken met je bakkes, Korra is baas.
is wel goed maar geen pokemonquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
fuck yeah, kom er net achter dat er een nieuwe avatar serie is
Ik en films?quote:
Alweer, kan de dvd al bijna niet meer afspelen omdat hij al zo vaak is bekeken en vol met kwak krassen zitquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
One night in Paris is een goede Don
quote:
Stream je niet meer danquote:
Streamen? Uhmmmmm waar heeft u het overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:36 schreef badboynova het volgende:
je heb een hele eigen tv zender waar je uit zend.Oke, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
nopequote:Op zaterdag 27 april 2013 09:56 schreef badboynova het volgende:
goedemorgen,
Zijn we er ook klaar voor om een dansje te doen
[ afbeelding ]
dan spring je ook niet meerquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
kriss kross will make you JUMP JUMP [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |