SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingHalf bezopen is weggegooid geld.
Waarom zou je een zwart shirt kopen van Liverpoolquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef Cliffy het volgende:
Dat zwarte shirt van Liverpool is echt een stuk mooier
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je een shirt kopen van Liverpool
Een Black ops 2 shirtje zou jou ook mooi staan hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef KoningStoma het volgende:
als een stelletje wijven over voetbalkleertjes praten
Kom je ook eens buitenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[Upd] Details en beelden FIFA 14
ik kan niet wachten ik ga zeker naar de nachtrelease in mijn suarez shirt
Mensen met een sociaal levenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef KoningStoma het volgende:
Wie heeft buiten nodig met fifa en een suarez shirt?
Deel 1 was supertof!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Company of heroes 2 betaben benieuwd!
Doing!quote:
Goedemorgen!quote:
Was de eerste link op youtubequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waarom niet de gewone clip en hulde voor dit nummer
wat is het, ik zit mobielquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Popcorn.gif
Ze hebben een verdachte van die aanslag in Boston dood geschoten en die andere is gevlucht en zijn ze nu aan het opsporenquote:
oh dat verhaal, spannend. Lekker op witte petten jachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben een verdachte van die aanslag in Boston dood geschoten en die andere is gevlucht en zijn ze nu aan het opsporen
Hmm die van CNN laten niet veel zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Popcorn.gif
Ik kom niet uit Tsjetsjeniëquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://twitter.com/Dzhokhar_
Nick moet je ons iets vertellen.....
Ik zie ook niet echt wat er mis is met die tweetsquote:
Lekker hypocriettwitter:Dzhokhar_ twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 00:56:25Don't stop retweeting this! this has to change! #America http://t.co/DWk6AW54 reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk aan der familie van Suarez Nick......
quote:Report: Man Sues Derrick Rose For Missing 2013 Season
Posted on Apr 18, 2013 at 4:35 pm EST
A man is claiming Derrick Roses refusal to return to the court has led him to have health issues.
Comments
|
|
CHICAGO A 25 year old Peoria Illinois man filed a lawsuit Thursday against Chicago Bulls Superstar Derrick Rose. Matthew Thompson, a self-described long-time Bulls fan, and electrician claims Rose missing the entire 2012-2013 NBA regular season has caused him to have mental breakdowns and emotional distress, which ultimately led to obesity issues.
The former MVP is still recovering from an ACL surgery which has caused him to miss the entire season, his status for the playoffs as of Thursday is still unknown.
According to reports, Thompson claims Rose displayed negligent behavior by refusing to return to the court, despite having been cleared by team doctors. He blames his health issues on the MVPs refusal to return.
No word if Peoria County Officials will take this lawsuit seriously.
Toevallig vorige week opnieuw begonnen met kijken en ditmaal langer dan 3 afleveringenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz ik stop met justified man. Heb nu 5 afleveringen gezien, maar het gaat me te traag en ik irriteer me aan de rednecks... Trek het niet langer
Wut?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz ik stop met justified man. Heb nu 5 afleveringen gezien, maar het gaat me te traag en ik irriteer me aan de rednecks... Trek het niet langer
Misschien wel m'n favoriete showquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toevallig vorige week opnieuw begonnen met kijken en ditmaal langer dan 3 afleveringen
Dit weekend begin ik aan seizoen 2
en je BMW dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen een nieuwe liefde ophalen!!!!
[ afbeelding ]
De CB heeft de carbs er weer in, kabelboom etc moet nog ingebouwd worden. Daarna kan die helemaal opgelapt worden. (project fiets)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen een nieuwe liefde ophalen!!!!
[ afbeelding ]
ja maar waarom niet gewoon op rijden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De CB heeft de carbs er weer in, kabelboom etc moet nog ingebouwd worden. Daarna kan die helemaal opgelapt worden. (project fiets)
omdat cafe moet wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar waarom niet gewoon op rijden?
Die zat ook in Cali, waar ze gewoon een geile, sexy vrouw speeldequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Misschien wel m'n favoriete show![]()
Winona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |