Dus toch. Nu de Ikea nog.twitter:gemeentevenlo twitterde op donderdag 01-08-2013 om 08:03:12Modeketen Primark opent een nieuwe winkel aan de Oude Markt in Venlo. Meer informatie: http://t.co/ovqxUYfI84 reageer retweet
Heb ik inderdaad ook al opgevangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Klonk het volgende:
Ikea is al in kannen en kruiken toch?. Alleen een plekje nog en het zal mij verbazen als de ikea niet ergens op het verloederde stuk bij de grens komt. Voorzover ik weet is het bestemmingsplan voor dat gebied recent aangepast.
May Anröchtequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"HET WAS AAN DE COSTA DEL SOL TINGELINGELING"
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"DE GLIMLACH VAN EEN KIND..." ... "MALLE BABBE KOM, MAALE BABBE KOM HIER..."
![]()
Genieten hier in de tuin.
Hier hetzelfde. Die Hollandstalige bagger kon je woord voor woord "meezingen" voor de rest heb ik vrijdagavond Laura Jansen nog gehoord en dat was het. Misschien dat de wind anders stond of helemaal afwezig was, geen idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...
Maar met dat hollands gejodelleek het wel
of ze de volumeknop extra open draaiden...
Flinke rookontwikkeling.twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:27:53Woningbrand in Bergstraat Q4: In de Venlose Bergstraat is vanmiddag brand uitgebroken in een woning. In de omg... http://t.co/eHW8EhkTY8 reageer retweet
quote:Spirare, een inspirerende omgeving als vertrekpunt om samen op weg te gaan naar een nieuwe duurzame wereld. Gedreven door onze natuurlijke navigatie, onze emoties en drijfveren willen wij samen onze samenleving duurzaam innoveren door bewustwording, doorbreken van bestaande structuren, sociale innovatie, maatschappelijk ondernemen en Een leven lang leren. Wij nodigen je uit deze site te verkennen en kennis te nemen van onze initiatieven en actief mee te co-creëren aan onze missie.
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zoquote:Op donderdag 5 september 2013 11:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jammer, vind die rust op de Floriade Greenpark Venlo wel mooi.
Op de geluidsversterkende kracht van de arc na (als je erbij in de buurt komt)quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.
Als je dit leest zou je denken dat de IKEA er dus niet komt. Althans, niet op die plek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Trouwens geen (nog geen) Ikea op de keulse barriere maar een grote winkel van Cranenbroeck.
quote:Eerder dit jaar bleek uit een onderzoek dat werd uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad dat er op de Keulse Barričre ruimte is voor één grote winkelformule. De link met Ikea werd toen gelegd.
onberekenbaar Venlo is onberekenbaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als je dit leest zou je denken dat de IKEA er dus niet komt. Althans, niet op die plek.
[..]
De Innovatie torenquote:
Ja eigenlijk n bietje suffe vriedaagaovend......quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jao jao, auk alles im griff.Wat dachse, ik kom heej weer ens kiéke?
Hahaha, ik had dich allang neet mier heej gezeen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja eigenlijk n bietje suffe vriedaagaovend......dus kwaam weer ens op Fok. Al 2 jaor nimmer gewaes dink ik haha.
Kinse in venlo nog un bietje leuk oet gaon?
Ja ik zit ouk dokker in Amsterdam maar aaf en toe waal venlo, meistal allein drankjes doon........ Meistal de Loco want zou neet weite woorse anders heer kins. Gallerie en Splinter soms......quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hahaha, ik had dich allang neet mier heej gezeen inderdaad.Wat oétgaon betref, gen idee. Zoë dök gaon ik neet mier, en als ik al gaon dan is 't naor de Tapperie of naor de Hertog.. Bin 't waekeliks oétgaon ein bietje ontgreuijd.
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja ik zit ouk dokker in Amsterdam maar aaf en toe waal venlo, meistal allein drankjes doon........ Meistal de Loco want zou neet weite woorse anders heer kins. Gallerie en Splinter soms......
Woor is de yellow toch?
Hmm jammer! Motte we ut heej maar gezellig maken!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.Maar det schient auk alweer op losse schroeve te staon.
zou an sich wel handig zijn, weet je gelijk waar je niet heen wilt gaan en welke vrienden je van je lijstje kunt schrappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
In de Yellow kump ein soort van "Ik hou van Holland"-café.Maar det schient auk alweer op losse schroeve te staon.
46 miljoen, las ik ergens. Wat ze terug denken te verdienen door de verwachte energiebesparing door dat gebouw...quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef eight het volgende:
Dat nieuwe gemeentehuis zal ook wel weer een flinke smak geld kosten.
Rare plek trouwens..
[/wilders mode on]quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
46 miljoen, las ik ergens. Wat ze terug denken te verdienen door de verwachte energiebesparing door dat gebouw...
Plek vind ik overigens zo gek nog niet, daar naast Nedinsco. Zichtlocatie en goed bereikbaar.
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef MPG het volgende:
Ligt het museumplein (sinds wanneer heet het daar niet meer gewoon Keulsepoort trouwens???) niet wat erg ver van de overige pleinen vandaan?
Kaarten voor a.s. woensdag liggen al een tijdje op de plankquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef fratsman het volgende:
Even een tip: Het Boermanstheater met "Beej ôs in de Floddergats." Speelt nu in de Maaspoort. Aanrader!
Ja, precies dat. Leuke binnenkomer, maar praktisch is andersquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.
Zo denk ik er ook over. Een gezellige rondgang heb je zo niet. Ze hadden wel de hele parade veel kunnen gooien met kraampjes, maar dat zouden de kroegeigenaren vast niet leuk vinden (en de Brandweer ook niet gok ik zoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuke entree gewoon, vanaf het station de illusie van de kermis en dan 10 minuten door een dooie stad naar het volgende plein.
Erg rustig?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:39 schreef sproetjes het volgende:
Tot nu toe weleven wennen maar wel lekker rustig en mooi
![]()
Ik zou niet weten wie of wat, maar ik verwacht zwervers?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die de hele dag dat gehang van van alles nog wat voor het Ald Weishoés geen gezicht vindt?
Nee, zwervers niet. Meer dit soort pluimage.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie of wat, maar ik verwacht zwervers?
quote:
Ik vind het ook op zijn zachts gezegd apart dat deze gasten hier dag in dag uit buiten zitten. Mooi gezicht voor de dagjesmensen en toeristen die hier aan voorbij komen zo hartje stad.... not!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, zwervers niet. Meer dit soort pluimage.En het zijn echt niet allemaal vrijwilligers.
Er zijn daar vrijwilligers die in het plaatje passen. Misschien krijgen die hun kennissenkring op de koffie ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar wie zijn het en wat doen ze daar?
Ah, een "zelfregiecentrum"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef fratsman het volgende:
Ben ik de enige die de hele dag dat gehang van van alles nog wat voor het Ald Weishoés geen gezicht vindt?
quote:
Goed gepland inddquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef fratsman het volgende:
En de kermis begint als de herfstvakantie voorbij is.planners van lek mich de tes.
Herfstvakantie is ook gespreid net als de zomervakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ligt dat er niet aan dat er tijdens de vakantie al genoeg kermissen zijn en dus veel (top)attracties al elders staan?
http://www.l1.nl/nieuws/230042-doodgeschoten-man-met-mes-was-poolquote:Doodgeschoten man met mes was Pool
De man die donderdagochtend in Blerick door een agent werd doodgeschoten was 22 jaar en kwam uit Polen.
Het is nog niet bekend of hij in Nederland woonde en werkte. Het slachtoffer rond half zes 's ochtends neergeschoten in de Nieuwborgstraat in Blerick, nadat hij de agenten met een mes bedreigde. De politie was kort daarvoor gewaarschuwd door een buurtbewoner die zich bedreigd voelde door de man.
Bedreigd
Hij was tijdens een wandeling met zijn hond door de Poolse man benaderd voor een vuurtje voor zijn sigaret. Toen de buurtbewoner dat niet kon geven, volgde de Pool hem tot bij zijn woning, waar hij voor het keukenraam bleef staan. Op het moment dat de gewaarschuwde agenten ter plaatse kwamen, liep de man direct op hen af met het mes in zijn hand. Een agent voelde zich zodanig geīntimideerd dat hij de man neerschoot.
De Pool werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, waar hij even later overleed. De Rijksrecherche onderzoekt de zaak.
Kennen? Ik wist niet eens dat ze bestondenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Ff iets anders he.
Hebben jullie toevallig ervaring met kleuradvies?
Er zitten er hier 2 in de buurt, maar ik weet welke ik moet kiezen om heen te gaan:
http://www.coloursenz.nl/kleur.html
http://www.vivacolore.nl/ka2.php
Iemand die een van deze twee kent (ik ben er bang voor)?
Mijn vriendin heeft een tijdje geleden zoiets gedaan, zal straks als ze thuis is eens vragen of zij een van de twee kentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Ff iets anders he.
Hebben jullie toevallig ervaring met kleuradvies?
Er zitten er hier 2 in de buurt, maar ik weet welke ik moet kiezen om heen te gaan:
http://www.coloursenz.nl/kleur.html
http://www.vivacolore.nl/ka2.php
Iemand die een van deze twee kent (ik ben er bang voor)?
Haha daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef eight het volgende:
[..]
Kennen? Ik wist niet eens dat ze bestonden![]()
Afgaande op de websites zou ik voor vivacolore kiezen.
Ohja dat zou fijn zijn!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tijdje geleden zoiets gedaan, zal straks als ze thuis is eens vragen of zij een van de twee kent
Deze week is het wel lekker weer (en de Duitsers hebben herfstvakantie) Vorige week was het maar vies weer...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef fratsman het volgende:
En de kermis begint als de herfstvakantie voorbij is.planners van lek mich de tes.
Terwijl ze hier niet aan een extra nationale vrije dag willen omdat het al gauw zo'n 2 miljard euro kostquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:19 schreef fratsman het volgende:
Weer een weekje herfstvakantie, en volgende week vrijdag komen ze weer en masse deze kant op. De Duitser heeft meer vrij dan de Nederlander, en toch draait hun economie beter.![]()
Duitsland heeft mazzel gehad met de crisis, las er laatst een heel boeiend artikel over, had iets te maken met de eenwording tussen Oost en West, zal morgen als ik niet gammel ben eens kijken of ik het artikel in kwestie nog kan vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:19 schreef fratsman het volgende:
Weer een weekje herfstvakantie, en volgende week vrijdag komen ze weer en masse deze kant op. De Duitser heeft meer vrij dan de Nederlander, en toch draait hun economie beter.![]()
Het toch echt wel veel breder dan alleen dat hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Duitsland heeft mazzel gehad met de crisis, las er laatst een heel boeiend artikel over, had iets te maken met de eenwording tussen Oost en West, zal morgen als ik niet gammel ben eens kijken of ik het artikel in kwestie nog kan vinden.
http://www.omroepvenlo.nl(...)fort-toch-uitgraven/quote:Het Spaanse Fort Sint Michiel op het kazerneterrein wordt toch volledig blootgelegd en toegankelijk gemaakt voor publiek. Tenminste als het aan het college ligt.
Eerder zouden er slechts delen van het zeventiende-eeuwse fort worden uitgegraven. Wel werden in het verleden afspraken gemaakt om de historische overblijfselen van het fort intact te laten.
De gemeente stelt nu dat zichtbaar maken van het fort draagvlak heeft onder de bevolking. Het blootleggen brengt wel extra kosten met zich mee. De gemeente komt nog veertien miljoen euro tekort voor de plannen. Een groot deel hiervan hoopt zij uit subsidies te halen.
Vanavond wordt de gemeenteraad ingelicht over de plannen.
www.l1.nl/nieuws/232194-v(...)n-helemaal-uitgravenquote:Fort Sint Michiel op het Kazerneterrein in Venlo wordt volledig uitgegraven. Dat wil het college van B en W.
Het plan is woensdag bekend gemaakt. Het is de bedoeling dat het fort toegankelijk wordt voor publiek. Het moet een toeristische trekpleister worden. Red ons Fort is blij met het voorstel. De actiegroep ijverde de afgelopen tijd voor het behoud van het fort.
Duurzaamheid
De gemeente wil bij de ontwikkeling ook inzetten op duurzaamheid. Zo wordt gekeken of er op het terrein zelf stroom kan worden opgewekt en hoe afvalwater wordt gezuiverd.
Woensdagavond worden de plannen gepresenteerd aan de gemeenteraad. De totale kosten worden geraamd op 14 miljoen euro.
De titel klinkt iig hoopgevendquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
Goed nieuws(hopeljk)
http://www.omroepvenlo.nl(...)fort-toch-uitgraven/
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)n-helemaal-uitgraven
of niet bouwen, lijkt me nog beterquote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef eight het volgende:
Verstandig besluit. Dat stadion kunnen ze ook ergens anders bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |