quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef Rickazio het volgende:
Nu GRATIS te zien voor iedereen op de ARD (Duitse zender)
Geen HD zeker?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef Rickazio het volgende:
Jammer dat je hem nooit in een finale ziet.quote:
Bekerfinale, WK finale, over paar weken 3de keer CL finalequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je hem nooit in een finale ziet.
Gelijk de laatste hatelijke opmerking van vandaag, beloofd.
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bekerfinale, WK finale, over paar weken 3de keer CL finale
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De anschluss, Oostenrijk is binnen
Als je het mij al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier net zo goed een kleuter neerzetten.quote:
Dat zou best leuk zijn voor een keer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het mij al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier net zo goed een kleuter neerzetten.
Ga jij dan op Rickazio z'n account posten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het mij al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier net zo goed een kleuter neerzetten.
Dat vind ik geen leuke opmerking en ook niet leuk dat je dat insinueert.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij dan op Rickazio z'n account posten?
Je refereert naar het historische besef en maakt dan een link naar mij, heel goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij dan op Rickazio z'n account posten?
Inderdaad, ik bedoelde helemaal niet dat je een kleuter bent.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je refereert naar het historische besef en maakt dan een link naar mij, heel goed
misplaatste verwarring met ajacied422quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoelde helemaal niet dat je een kleuter bent.
Alleen een kleuter zou dat niet doorhebben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoelde helemaal niet dat je een kleuter bent.
Manchester United en Barcelona maar die competities zijn al beslist, tis wachten op de CL.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo niet? en welke competitie boeit je wel?
Waarom die clubs?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester United en Barcelona maar die competities zijn al beslist, tis wachten op de CL.
Toen Strootman deze reactie las was hij teleurgesteld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer Robben met assist. Bestaat er een betere voetballer?
Doe komt nog wel bij de wereldtop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Strootman deze reactie las was hij teleurgesteld.
(en een beetje boos)
Vind dat hij tegenvalt dit seizoen, maar zou hem graag een stap hoger -in een goed draaiend team- willen zien.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dat hij tegenvalt dit seizoen, maar zou hem graag een stap hoger -in een goed draaiend team- willen zien.
Ja.. die kale presteert alleen goed als het niet al te belangrijk is.. in de echt belangrijke wedstrijden blijft hij een faalhaas.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer Robben met assist. Bestaat er een betere voetballer?
Rot op manquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. die kale presteert alleen goed als het niet al te belangrijk is.. in de echt belangrijke wedstrijden blijft hij een faalhaas.
de DFB pokal finale was idd niet belangrijk en ook de halve finales CL/WK helemaal niet belangrijk. Jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. die kale presteert alleen goed als het niet al te belangrijk is.. in de echt belangrijke wedstrijden blijft hij een faalhaas.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom benoem je de finale's van de CL en WK niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de DFB pokal finale was idd niet belangrijk en ook de halve finales CL/WK ook helemaal niet belangrijk. Jij hebt gelijk![]()
Die ook ja, dat is zeker. Robben scoorde in de halve finale van het WK en de CL, maar in beide finales had hij zichzelf legendarisch kunnen maken. Dat deed hij niet, want hij is Arjen Robben.quote:
Omdat Pleun dat niet zei. Hij zei belangrijke wedstrijden dus noemde ik er een paar( zogenaamde niet belangrijke wedstrijden ) op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom benoem je de finale's van de CL en WK niet?
Jij doelt op die ene grote kans die hij niet maakte, triest dat je iemand afrekent op 1 korte momentopnamequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom benoem je de finale's van de CL en WK niet?
En op z'n gemiste pingel. Dat zijn er al 2.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij doelt op die ene grote kans die hij niet maakte, triest dat je iemand afrekent op 1 korte moment opname
Misschien ben ik wel een beetje teleurgesteld dat de meest talentvolle speler van zijn generatie (met Van Persie) te weinig heeft laten zien, ook door al die blessures. Met name in Oranje heeft hij te vaak gefaald. En zijn over het algemeen egoïstische spel en jankerige gedrag als hij wordt getackeld spreekt mij niet zo aan. Maar als hij op dreef is ben ik een liefhebberquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij doelt op die ene grote kans die hij niet maakte, triest dat je iemand afrekent op 1 korte momentopname
Overkomt de bestequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En op z'n gemiste pingel. Dat zijn er al 2.
En vergeet niet dat hij de beide wedstrijden gewoon in z'n geheel slecht speelde.
Maar ik realiseer me nu dat een discussie over deze speler met jou geen zin heeft. Maakt niet uit ook verder, snap best dat je trots bent op een jeugdproduct van Groningen die zo ver komt.
Dat staat nu even los van deze discussiequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik realiseer me nu dat een discussie over deze speler met jou geen zin heeft. Maakt niet uit ook verder, snap best dat je trots bent op een jeugdproduct van Groningen die zo ver komt.
Wat je bij Robben zag was dat zijn egocentrische spel werd gedoogd toen alles erin vloog, hoe voorspelbaar zijn acties ook waren. In tijden dat het dan net even niet loopt ontstaat echter wel irritatie bij ploeggenoten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een beetje teleurgesteld dat de meest talentvolle speler van zijn generatie (met Van Persie) te weinig heeft laten zien, ook door al die blessures. Met name in Oranje heeft hij te vaak gefaald. En zijn over het algemeen egoïstische spel en jankerige gedrag als hij wordt getackeld spreekt mij niet zo aan. Maar als hij op dreef is ben ik een liefhebber
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten tot ze tegen barca spelen zeg.
und vielleicht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:19 schreef KingRoland het volgende:
VON DEUTSCHLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND
EUROPAAAAAAAAAAAASSSSSSquote:
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 22:20:29De Voedsel- en Warenautoriteit is op weg naar München, omdat Bayern daar zojuist gehakt heeft gemaakt van Wolfsburg. #BayWol #paardenvlees reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 22:20:29De Voedsel- en Warenautoriteit is op weg naar München, omdat Bayern daar zojuist gehakt heeft gemaakt van Wolfsburg. #BayWol #paardenvlees reageer retweet
![]()
Inderdaad. Dit succes is volledig aan Louis te danken. Die man verdient een standbeeld daar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |