Dat is wel baas. Zij was dan ook de enige die wat speciaals kon. De rest was gewoon het product van pushende villa-bewonende Groenlinks/VVD stemmers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij geen AC/DC op een blokfluit kan spelen
Jij noemt het een aparte muziekstijl....quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef gijs412 het volgende:
Ik heb vroeger zelfgevraagd of ik op pianoles mocht, en speelde al snel een muziekstijl die heel anders was als dat m'n ouders naar luisterden.
Dan zijn het leden van de jostiband.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zo te zien hebben ze er wel veel plezier in.
Wat precies noemt de rest van Nederlands klereherrie, ik heb volgensmij nie eens genoemd wat ik zoal speeldequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij noemt het een aparte muziekstijl....
... de rest van Nederland noemt het waardeloze klereherrie.
TS ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:31 schreef HetCollectief het volgende:
Ik zou willen dat m'n ouders me zo opvoedde.
Aan je nickname te zien ben je zelf zo'n zielige Koreaan die vanaf z'n geboorte klappen krijgt als 'ie een verkeerde noot op de piano speelt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij noemt het een aparte muziekstijl....
... de rest van Nederland noemt het waardeloze klereherrie.
Ach joh, als je ouder bent dan begrijp je de fouten die je nu in je leven maakt. Gras is niet altijd groener aan de overkant.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ook en gelukkig heb ik die tyd nu achter mij gelaten.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
Wat erg he, kinderen ouders met ambities.
Daar hebben we Hond aan Tafel al voor van Man bijt Hondquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef Näsenbar het volgende:
Moeten ze dan Theo uit Almere uitnodigen die komt vertellen dat ie vanmiddag een kratje heeft weggetankt in de voortuin, daarna de frituur aan heeft gegooid en tot slot een drol van 8 ons eruit heeft geperst?
Ik heb even de volgende zoekopdracht uitgevoerd in Google: "dwdd mainstreet".quote:
Zelfs dat kan ik niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Nikmans het volgende:
TS is jaloers omdat hij niet verder komt dan de vlooienmars op piano
Jij hebt liever dat het aggresieve "WOLLAH!!'-tuig je stad overneemt?quote:Op woensdag 17 april 2013 07:30 schreef NomanIW het volgende:
Ik heb moeite met het bekakte R tuig dat mijn stad overneemt
Zijn een tikkeltje Amsterdamser dan Roderick-Jan en AnneFleur met die blije klonenkoppen van ze.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:53 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat het aggresieve "WOLLAH!!'-tuig je stad overneemt?
Hebben die kindertjes ook onder dwang alle talentenjachten afgestruind ?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef female81 het volgende:
Ik heb het niet gezien. Maar was het misschien die enge, sekte-achtige familie Pondman, die zich al in een hele lijst tv-programma's voor schut heeft gezet?
Die van de familie Pondman in ieder geval o.a. The Winner Is en The Next Pop Talent (zie hierboven).quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Hebben die kindertjes ook onder dwang alle talentenjachten afgestruind ?
Op bewegend beeldquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
mja, jij bent op plaatjes ook veel leukerquote:Op woensdag 17 april 2013 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Op bewegend beeld
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/225698
vanaf 11:30
veel leuker dan op die plaatjes.
Die giechel op hun gezicht is er ook ingedrilt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zo te zien hebben ze er wel veel plezier in.
Mwa.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |