SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
co-schappen en zieke buik zitten in de weg.. maar laat het weten als ik wel kanquote:
Muchos Ellendos.. maar dragelijkquote:
Zit in mijn favorieten nuquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.spiristore.nl/(...)jdz7YCFdHLtAod2WQAww
Met gratis wierrook
Zoon zei nog: gatver dat stinkt...
Ik bedoelde dat je Air telkens zelf afwijstquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
[..]
co-schappen en zieke buik zitten in de weg.. maar laat het weten als ik wel kan
[..]
Muchos Ellendos.. maar dragelijkEn verder ook wel goed
het zal ook eens geen drama bij jou zijn heh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
Muchos Ellendos.. maar dragelijkEn verder ook wel goed
mij ook. de trut.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je Air telkens zelf afwijst![]()
Mij niet natuurlijk, mij wijs je niet af
Dit was een voorbeeld van een concrete vraag, waarvan jij vervolgens beweert dat het niet concreet is.quote:
Naja.. valt allemaal redelijk mee...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal ook eens geen drama bij jou zijn heh.
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was een voorbeeld van een concrete vraag, waarvan jij vervolgens beweert dat het niet concreet is.
Aankomende zaterdagavond, mijn bed, 8 uur. Tot dan!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijn
Veeleisend ben jij zeg!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het niet concreet is, maar met een tijd erbij en een plaats zou het nog beter zijn
A euhm dat is engquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende zaterdagavond, mijn bed, 8 uur. Tot dan!
Daar ga je weer met je 1.001 excuses en uitvluchten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
A euhm dat is eng
B ik weet niet waar je bed slaapt
C dan heb ik dienst
Zeg dan gewoon dat je niet wiltquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
A euhm dat is eng
B ik weet niet waar je bed slaapt
C dan heb ik dienst
Pfff het zit je ook niet meequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja.. valt allemaal redelijk mee...
Vergeleken met de normale gang van zaken..
Alleen een op niet zo lange termijn terminale moeders en misschien de ziekte van crohn nu
Hihihi maar jij bent dan ook cool!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veeleisend ben jij zeg!!
Ik zou dan zeggen: wat is je nummer? App mij even als je er bent en dan kom ik die kant wel op
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je 1.001 excuses en uitvluchten.
Wil best een biertje doen met m.. als het ten eerste niet in zn bed is en als ik kanquote:
sterkte.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja.. valt allemaal redelijk mee...
Vergeleken met de normale gang van zaken..
Alleen een op niet zo lange termijn terminale moeders en misschien de ziekte van crohn nu
Stel dan zelf wat voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi maar jij bent dan ook cool!
[..]Maar het is zo
[..]
Wil best een biertje doen met m.. als het ten eerste niet in zn bed is en als ik kan
Morgenavond? Vrijdagavond? Zondagavond?quote:
Nee zou niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan als het een keer mee zou zitten in mn levenquote:
Komt wel goed.. dood gaan hoort bij het leven.. alleen even emo doen af en toe.. want het blijft je moeder..quote:
Pure wijsheid en waarheid ditquote:
Morgenavond of vrijdagavond zou kunnen,. zondag ook dienstquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgenavond? Vrijdagavond? Zondagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |