PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Sorry, ik zal proberen minder gedetailleerd te posten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind DS2 ook best een lieve jongen. Alleen moet ik soms garpen om zijn iets te gedetailleerde posts.
Ik ga even staand plassen, brb.
Delen of anders volgende keer gewoon niet meer zeggen.quote:
Ik deel met me negersquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Delen of anders volgende keer gewoon niet meer zeggen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku als linkerspits is zóóveel beter.
Had ik eerst ook. Maar toen scoorde hij niet. Na 3 potjes op RS gezet enn u is het beest los. Hij is best goed. Alleen jammer van zn dribbel en dat hij iets langzamer is geworden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku als linkerspits is zóóveel beter.
Hij scoorde niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik eerst ook. Maar toen scoorde hij niet. Na 3 potjes op RS gezet enn u is het beest los. Hij is best goed. Alleen jammer van zn dribbel en dat hij iets langzamer is geworden.
Hij speelde tegen mijn Vorsahquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij scoorde niet?Hoe kan dat? Korte hoek met zijn linkerbeen is gegarandeerd een goal gewoon.
Die game is fucking ziek van DC comics ; Injusticequote:
Uhm kon volgens mij wel op een manier maar ICT is vorige jaar stof manquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kun je bij Excel naar een cel verwijzen dat op een ander blad staat?
?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kun je bij Excel naar een cel verwijzen dat op een ander blad staat?
='naamblad'!C6:Cx ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
='naamblad'!C5
Dat is het. De cel eronder moet ='naamblad'!C6 zijn en dan wil het allemaal doortrekken maar dan faalt hijHij ziet er geen patroon in of een patroon wat ik niet snap. Iemand een idee?
Ik vond ze alle 3 wel goed op LM. Schurlle kies ik altijd omdat hij het beste kan schieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Lastige keusPerisic beste total stats maar trager dan de andere 2 + 5* weakfoot , Schurle snel en een goed schot maar rechtsbenig en Elia 5* skills, snel 3* weakfoot dus kut voorzetten met zijn linkerbeen
Perisicquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Lastige keusPerisic beste total stats maar trager dan de andere 2 + 5* weakfoot , Schurle snel en een goed schot maar rechtsbenig en Elia 5* skills, snel 3* weakfoot dus kut voorzetten met zijn linkerbeen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:
kutsitequote:
ja maar alleen mensen van dit topic zitten op wefutquote:
Nee hoor, maar grotendeels wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef quer het volgende:
[..]
ja maar alleen mensen van dit topic zitten op wefut
Neehoor ik heb iedereen uit m'n klas overgehaald om wefut te gebruikenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef quer het volgende:
[..]
ja maar alleen mensen van dit topic zitten op wefut
swachquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neehoor ik heb iedereen uit m'n klas overgehaald om wefut te gebruiken
Echt? Dat vind ik wel bazig van je, thanksquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neehoor ik heb iedereen uit m'n klas overgehaald om wefut te gebruiken
MTVquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef vandermar het volgende:
Lachwekkend dat die Jan Kooijeman, Eddy Zoey probeert te imiteren.
Jaman tijdens informatica allemaal teams maken op wefutquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt? Dat vind ik wel bazig van je, thanks
Jezus wat een worstenvingers.quote:
Lul nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
Achja er was wel al meer dan 1000 euro op geboden
Net te laatquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:51 schreef Djeetje het volgende:
Reemi kan je nu een potje ?
Heb alleen geen silver meer.
ja dat heb ik niet meerquote:
Dacht het welquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zendt eredivisie live bayern-wolsburg uit?
Okee mooi! Heb ik tussen het kotsen door nog wat te doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dacht het wel
[ afbeelding ]
ZDF of ARD ook denk ik
Stuur invite danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Schreeuwende Mexicanen in een buurthuis.
Geluk ? Je had zero kansquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef Rijst het volgende:
Als je met Reus speelt krijg je alle geluk mee
quote:
als iets 0 is, dan is er geen kans.. kans = > 0quote:
Vertoon is kansloos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef huhuhuhu het volgende:
Wat word arsenal - everton. maakt vertoon kans?
50% kans. Verliest Everton dan kunnen ze VCL wel uit hun hoofd zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef huhuhuhu het volgende:
Wat word arsenal - everton. maakt vertoon kans?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker geen ene kut meer waard
7k dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, in het begin was dit een heel goed 5k pack geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
1,6Kquote:
Damn had in november ongeveer teampje met hem gemaakt toen was ie 9kquote:
Ik had Cassanoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het opgegeven met gold packs, ook 5k packs zijn de moeite niet waard als 85-rated spelers nog maar 2k waard zijn. Pas als contracten een keer echt duur worden en als healing kaarten iets waard worden is het weer de moeite waard. Dat betekent dus in FUT14.
Ik doe het gewoon niet meer sinds me 400k rainmaker.gif acties..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het opgegeven met gold packs, ook 5k packs zijn de moeite niet waard als 85-rated spelers nog maar 2k waard zijn. Pas als contracten een keer echt duur worden en als healing kaarten iets waard worden is het weer de moeite waard. Dat betekent dus in FUT14.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weet niet of het al gepost is.
vidalquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weet niet of het al gepost is.
Nee, miljoenen coins niet verkopen heeft wel veel meer zinquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertrouw niemand meer sinds dat incident met die Ronaldoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, miljoenen coins niet verkopen heeft wel veel meer zin!
Eerst het geld binnen krijgen dan pas de coins overmaken. Zo moeilijk is dat nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer sinds dat incident met die Ronaldo
ditquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst het geld binnen krijgen dan pas de coins overmaken. Zo moeilijk is dat niet
Je had toch geen 1 jaar wat verkocht ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer sinds dat incident met die Ronaldo
hahah kutpotjesquote:
Post is dat team van jequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah kutpotjesBa voelde echt aan als 70 pace. Maar dat komt ook omdat je verdedigers allemaal sneller waren. Krijg zin om Torres te kopen.
Bijna iedereen volgens mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:31 schreef leoon. het volgende:
Kijken er hier mensen naar 'Californication'?
Doe IF Welbeck of IF Walcott. Heb je wat meer wendbaarheid en diepgang naast Lukaku.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kga Torres (weer) ff proberen.
Oh okequote:
Doe dan IF Walcott jongequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welbeck lijkt me wel chill ja. Die kan sowieso beter finishen dan Torresquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe IF Welbeck of IF Walcott. Heb je wat meer wendbaarheid en diepgang naast Lukaku.
Die IF Wallcott ST is zo kut toen ik hem had!!quote:
Zet Fellaini en Kompany ipv Ramires en die IF, Hart op goal en Modric ipv Essien en CAM iemand die sneller is met longshot trait en goede passingquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mastergoal.netquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een sopcast van Ars?
Ik heb al een Torrentstream. Is meestal wel HD beeld maar gaat altijd na 10 minuten bufferenBinnenkort maar aboneren op Sport1 Go
paintquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef quer het volgende:
Heeft iemand een aanrader met welk programma ik een poster moet maken?
kun je werken met Adobe Illustrator Cs5/6?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef quer het volgende:
Heeft iemand een aanrader met welk programma ik een poster moet maken?
Pffquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die IF Wallcott ST is zo kut toen ik hem had!!Had hem naast IF Jones, die alles keihard op de paal of lat schoot
Nopequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
kun je werken met Adobe Illustrator Cs5/6?
Ligt eraan waarvoor het is, wat voor posters ga je maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef quer het volgende:
[..]
Nope. Dan maar old fashioned met de hand
. Ga me er wel een keertje in verdiepen moet wel vaker posters maken de laatste tijd
Waren altijd nederlandse hd streamsquote:
EN terecht dat die mocro's worden afgetuigd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef DuTank het volgende:
Het is weer raak in de buurt
Wij kijken uit op een tennisbaan, midden in de wijk, best geinig. Maar er werd dus ergens vuurwerk afgestoken (zo'n cobra 6 ofzo) en mijn broertje en ik beetje kijken waar het vandaan kwam. Opeens zegt mijn broertje: oooooh check daar dan! die kerel loopt daar iemand af te tuigen met z'n racket
Waren dus een groepje mocro kinderen aan het kutten geweest ofzo en een of andere tennis opa was boos en tuigde er een paar af met z'n racket
Uiteraard een heel peloton politie weer
Volgens mij nietquote:
Ongetwijfeld zullen zij achter het vuurwerk hebben gezeten en er wil nog wel eens een bal over het hek gaan, daar waar zij dus stonden. Grote kans dat ze kinderachtig deden en de bal niet terug wilden geven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN terecht dat die mocro's worden afgetuigd.
No shit sherlockquote:
Marouane is geen Belgische voornaamquote:
CPUquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:55 schreef NumberSeven het volgende:
Schiet iemand hier met handmatig in fifa of ook semi/cpu?
Oh, ik scoor gemiddeld 4x per wedstrijd. Niets mis meequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Serieus? dat is drama toch? weinig vrijheid met schieten heb je dan.
ik ook CPUquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:55 schreef NumberSeven het volgende:
Schiet iemand hier met handmatig in fifa of ook semi/cpu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
en Long Tan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst maak een team met hem en Son
tsja, probeer het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef NumberSeven het volgende:
Ik weet dat CPU ideaal is als je wilt plaatsen met r2 of in de 16. Maar buiten de 16 vind ik semi echt veel beter, daarom vraag ik me af hoe lastig handmatig is.
HUUUUUUU een derde Chineesquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst maak een team met hem en Son
Haha omdat met CPU de bal als een magneet word aangetrokken door de goal. Met cpu maak je niet zo snel top5 goals.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik scoor gemiddeld 4x per wedstrijd. Niets mis mee
Ik had je deze al begin gezegdquote:
lees de edit. maar ik denk dat het 10 wedstrijden max neemt voordat je het onder de knie hebt.. probeer anders de skillgame schieten voor gevorderdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
hoelang duurt het om handmatig perfect te beheersen nadat je semi goed beheerst?
hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha omdat met CPU de bal als een magneet word aangetrokken door de goal. Met cpu maak je niet zo snel top5 goals.
Heb jij die skill challenge gehaald? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik nog in de top 100 sta van de free kick skill challengequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef quer het volgende:
[..]
lees de edit. maar ik denk dat het 10 wedstrijden max neemt voordat je het onder de knie hebt.. probeer anders de skillgame schieten voor gevorderden
Ja daarom zei ik ook derde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Zhang Chengdong (ja, zo heet hij echt) Speelt ergens in de 2. Bundesliga dacht ik.
Bij de instellingen van CPU staat letterlijk; het schot gaat altijd automatisch richting doel. Dus de computer helpt je voor 80% met schieten. Bij semi is het ongv. 50/50 en bij handmatig heb je volledige controle, daarom is 't zo lastig.quote:
ik ben ongv. op de helft met de skillgames, idd. veel oefenen dan maar. normaal stop ik na een paar scheve schoten en zet 'm weer op semi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef quer het volgende:
[..]
lees de edit. maar ik denk dat het 10 wedstrijden max neemt voordat je het onder de knie hebt.. probeer anders de skillgame schieten voor gevorderden
die 20% is voor mij iig genoeg om veel te scoren, totaal geen behoefte om semi te spelen, laat staan manualquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Bij de instellingen van CPU staat letterlijk; het schot gaat altijd automatisch richting doel. Dus de computer helpt je voor 80% met schieten. Bij semi is het ongv. 50/50 en bij handmatig heb je volledige controle, daarom is 't zo lastig.
Verdomd goede assist ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/155615775
die net met clubs![]()
Zo dacht ik ook, geloof me; semi wil je echt proberen. Het kost een paar wedstrijden om te beheersen maar het gevoel van schieten is zoveel lekkerder dan cpu. en je maakt gekkere goals met meer power. ik zou 't echt een paar keer oefenen in online vriendschappelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die 20% is voor mij iig genoeg om veel te scoren, totaal geen behoefte om semi te spelen, laat staan manual
quote:
je kan volgens mij bij die niet naar semi de skillmove moet in handmatig worden voltooidquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik ben ongv. op de helft met de skillgames, idd. veel oefenen dan maar. normaal stop ik na een paar scheve schoten en zet 'm weer op semi.
Het feit is wel dat je deze FUT met bijna iedereen een longshot kan scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die 20% is voor mij iig genoeg om veel te scoren, totaal geen behoefte om semi te spelen, laat staan manual
ik heb daar nog steeds veel moeite mee, neem je vrije trappen cpu, handmatig of semi?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij die skill challenge gehaald? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik nog in de top 100 sta van de free kick skill challenge
ik heb nu wereldklasse.. legendarisch is onmogelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij die skill challenge gehaald? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik nog in de top 100 sta van de free kick skill challenge
Ik denk dat de tegenstander Manolev er even uit moet halen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
die net met clubs![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
die net met clubs![]()
Zelfs de beste rechtsback lijkt door mijn loopacties op Manolevquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik denk dat de tegenstander Manolev er even uit moet halen!
ik weet, ik had het gewoon over wedstrijden. Soms test ik handmatig schieten, dan gaan ze zwaar naast en dan switch ik back. geen geduld zeg maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef quer het volgende:
[..]
je kan volgens mij bij die niet naar semi de skillmove moet in handmatig worden voltooid
Geen idee, ik doe gewoon die skill challenge en soms kun je met 1 schot 20.000 halen als je geluk hebt. Ik heb dat al heel lang niet meer gedaan, het was wel verslavend omdat ik in de top 100 wilde komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik heb daar nog steeds veel moeite mee, neem je vrije trappen cpu, handmatig of semi?
ik weet niet of jullie ook de uitdagingen spelen, daarvan is legendarisch ook 9 van de 10 keer onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef quer het volgende:
[..]
ik heb nu wereldklasse.. legendarisch is onmogelijk
vandaar dat legendarisch gok ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik weet niet of jullie ook de uitdagingen spelen, daarvan is legendarisch ook 9 van de 10 keer onmogelijk.
ik bedoel in gewone wedstrijden, want bij skillmove kun je dat niet zelf bepalen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe gewoon die skill challenge en soms kun je met 1 schot 20.000 halen als je geluk hebt. Ik heb dat al heel lang niet meer gedaan, het was wel verslavend omdat ik in de top 100 wilde komen.
wat is er precies anders aan dan qua feel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, geloof me; semi wil je echt proberen. Het kost een paar wedstrijden om te beheersen maar het gevoel van schieten is zoveel lekkerder dan cpu. en je maakt gekkere goals met meer power. ik zou 't echt een paar keer oefenen in online vriendschappelijk.
Die van short passing, crossing en shooting (dus niet advanced shooting maar dat je die targets moet raken) heb ik nog niet. De rest heb ik wel allemaal gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik weet niet of jullie ook de uitdagingen spelen, daarvan is legendarisch ook 9 van de 10 keer onmogelijk.
Ik doe altijd naar boven en B, van heel ver ook nog LT (of LB?) erbij. Van minder dan 30 meter gaan ze er soms in maar lang niet zo vaak als vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik bedoel in gewone wedstrijden, want bij skillmove kun je dat niet zelf bepalen.
haha, het voelt realistischer aan. je voelt de power van het schot. vooral van grote afstand kun je echt gekke goals maken die je met cpu nooit maakt. Als je bijv. vanaf de middencirkel op doel schiet met cpu dan komt ie vaak recht in de handen van de keeper, met semi knal je 'm in de kruising. kijk deze top5 goals bijv. de longshots zijn meestal semi of hanmatig;quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er precies anders aan dan qua feel?
Die goal van Azevedo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
haha, het voelt realistischer aan. je voelt de power van het schot. vooral van grote afstand kun je echt gekke goals maken die je met cpu nooit maakt. Als je bijv. vanaf de middencirkel op doel schiet met cpu dan komt ie vaak recht in de handen van de keeper, met semi knal je 'm in de kruising. kijk deze top5 goals bijv. de longshots zijn meestal semi of hanmatig;
Nee, ik bedoel de uitdagingen in EA fc menu, om de 2 dagen staat er een nieuwe uitdaging. Het zijn steeds wedstrijden met een speciale uitdaging. Laatst was het bijv. dortmund - malaga en moest je in de laatste 3 min. 2x scoren. Je hebt dan ook de niveaus van; amateur tot legendarisch, snap je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van short passing, crossing en shooting (dus niet advanced shooting maar dat je die targets moet raken) heb ik nog niet. De rest heb ik wel allemaal gehaald.
[..]
Ik doe altijd naar boven en B, van heel ver ook nog LT (of LB?) erbij. Van minder dan 30 meter gaan ze er soms in maar lang niet zo vaak als vorig jaar.
hm misschien maar eens uitproberen danquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
haha, het voelt realistischer aan. je voelt de power van het schot. vooral van grote afstand kun je echt gekke goals maken die je met cpu nooit maakt. Als je bijv. vanaf de middencirkel op doel schiet met cpu dan komt ie vaak recht in de handen van de keeper, met semi knal je 'm in de kruising. kijk deze top5 goals bijv. de longshots zijn meestal semi of hanmatig;
Spelers met een eigen celebrationquote:
O, nee die challenges doe ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de uitdagingen in EA fc menu, om de 2 dagen staat er een nieuwe uitdaging. Het zijn steeds wedstrijden met een speciale uitdaging. Laatst was het bijv. dortmund - malaga en moest je in de laatste 3 min. 2x scoren. Je hebt dan ook de niveaus van; amateur tot legendarisch, snap je?
quote:
VERTONGHENquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelers met een eigen celebration![]()
Verdedigers met een eigen celebration![]()
![]()
Ik ga het ook uitproberen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Bijna in elke top5 video zit precies zo'n goal. eerst de rainbow flick en dan uithalen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Edit: deze is beter though:
[ afbeelding ]
't is handig als je snel je niveau wilt opkrikken en FCC wilt verdienen. Voor elke uitdaging krijg je 500 ERV en 500 FCC. Daarmee kun je weer van alles kopen in de EA catalogue.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, nee die challenges doe ik niet.
iddquote:
Ik probeer 'm al een tijdje, beste resultaat was een advanced rainbow flick en op de lat haha, met robben. want je hebt veel ruimte nodig voor de flick en het schot daarna.quote:
Welke formatie speel je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Der_Rudi het volgende:
Schiet hem er dan in, lul!
Ik moet nog een spits in het IF team
Gewoon een sleep moeten doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke formatie speel je?
Cazorla had even moeten kappen
Cazorla dan maar ST en Rosicky CAMquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik spaar ze op 3-5-2 dus ik moet Arteta nog op cdm, Giroud in de spits en een keeper
ik vind giroud op fifa maar niksquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik spaar ze op 3-5-2 dus ik moet Arteta nog op cdm, Giroud in de spits en een keeper
Dat zou ook nog wel kunnen ja. Rosicky zit nu op de bankquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cazorla dan maar ST en Rosicky CAM(of andersom)
Realistisch tochquote:
In seasons is hij best goed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
In de 16 is Giroud in FIFA echt een baas, alleen lastig om er te komen
Messi skillt dan ook nooitquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef NumberSeven het volgende:
Vind 't trouwens wel raar dat sommige relatief onbekende spelers gewoon 5 sterren skillmoves hebben en spelers als messi, lucas hebben er 4.
Messi 5* skills ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef NumberSeven het volgende:
Vind 't trouwens wel raar dat sommige relatief onbekende spelers gewoon 5 sterren skillmoves hebben en spelers als messi, lucas hebben er 4.
Ik zie Messi nooit skillen. Sommige van die onbekende spelers staan er juist wel bekend om.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef NumberSeven het volgende:
Filmpjes van Trundlequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie Messi nooit skillen. Sommige van die onbekende spelers staan er juist wel bekend om.
In de download!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
The Company You Keep (2012)
Wat een bazen filmGoed verhaal, goed geacteerd
Echt een aanrader
[ afbeelding ]
Baasquote:
Die had ik laatst een paar gepost hier ja, echt geniaal die gast.quote:
sommigen manipuleren het zelfs om een nederlaag te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef jackson het volgende:
Die vieze kutservers van EA, waardoor je titel verneukt wordt en je NV factor naar de hoeren is. Wat een falende tent is dat EA toch... Zonde dat fifa zo tof is.
Sowieso met veel minder pace.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Rijst het volgende:
Zal Vertonghen dit jaar weer zo'n zieke TOTY krijgen?
Als hij zo doorgaat maakt hij best kans jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Rijst het volgende:
Komt hij wel in TOTS ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Rijst het volgende:
Die moet naar de BPL zodat ik hem in actie kan zien, de SPL volg ik niet en het komt ook nooit op TV (op hele korte samenvattingen na)quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ik laatst een paar gepost hier ja, echt geniaal die gast.
Dat is geen 5* werk volgens mij, eerder gewoon LT+RTquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef NumberSeven het volgende:
mee eens, bijv. assaidi, neymar etc. staan daar echt bekend om. maar messi kan de meeste 5 sterrenskills ook uitvoeren.
Ik speelde laatst met Griekenland, Feftazidis (nooit van gehoord) had 5 sterren skills.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is leuk om spelers te ontdekken die 5* hebben die veel mensen nog niet kennen.
[..]
BaasJammer dat hij al zo oud is en ik hem nooit heb zien spelen
dat jij nog nooit van hem hebt gehoord wil niet zeggen dat ie ze niet verdientquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik speelde laatst met Griekenland, Feftazidis (nooit van gehoord) had 5 sterren skills.
Zou kunnen. Maar dit is nog zieker. EA doet alsof ik de verbinding heb verbroken, waardoor je de pot verliest etc.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
sommigen manipuleren het zelfs om een nederlaag te voorkomen.
Midweek + Beker =quote:
IP flooding ftwquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar dit is nog zieker. EA doet alsof ik de verbinding heb verbroken, waardoor je de pot verliest etc.
En natuulijk ook een weakfoot upgradequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow sick al zijn stats worden dan 99Behalve heading, tackle en strength
Mijn broer ging een keer career mode doen en hij werd eruit gelopen door iemand van een nPower league 1 club dus toen zei hij dat dat niet kon want die spelers zijn onbekend en daarom kunnen ze niet snel zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat jij nog nooit van hem hebt gehoord wil niet zeggen dat ie ze niet verdient
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn broer ging een keer career mode doen en hij werd eruit gelopen door iemand van een nPower league 1 club dus toen zei hij dat dat niet kon want die spelers zijn onbekend en daarom kunnen ze niet snel zijn
ook gemist..hoorde alleen dat hij ruzie ging maken omdat Mirallas water op hem druppelde ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
Ik zat ff niet op te letten, wat deed Wilshere bij de tunnel (toch geen Lensje) ?
dat zeg ik ook niet, hij heeft me niet teleurgesteld hoor, hij was zwaar aan het vlammen tegen Rusland haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat jij nog nooit van hem hebt gehoord wil niet zeggen dat ie ze niet verdient
idd. lukoki is ook sneller dan neymar, maar dat zegt dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn broer ging een keer career mode doen en hij werd eruit gelopen door iemand van een nPower league 1 club dus toen zei hij dat dat niet kon want die spelers zijn onbekend en daarom kunnen ze niet snel zijn
Hij is nog best sterk voor zo'n klein mannetjequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef BDIL het volgende:
Shaqiri tegen Naldo hahahhahahawat een baas
Heeft ook een wat andere rol.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
Ramsey speelt echt als een baas de laatste tijd.
ultra-aanvallend is echt een redding soms, kantelt de hele wedstrijd maar wel dikke gatenkaas achterin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Net wat potjes tegen een vriend gespeeld. Kom ik 3-0 achter de eerste helft. tweede helft ultra aanvallend met druk zetten en dan nog 4-5 winnen
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ultra-aanvallend is echt een redding soms, kantelt de hele wedstrijd maar wel dikke gatenkaas achterin.
Met 3-5-2 blijven er dan bij elke aanval maar 2 verdedigers achter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaOnline doe ik het ook wel eens als ik achter sta, alleen meestal krijg je juist een counter tegen en verlies je nog erger.
dat is 't risico, alles of niets. maar het heeft me vaak geholpen, of soms is 'aanvallen' ook genoeg in combinatie met pace/skillmoves aan de zijkanten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaOnline doe ik het ook wel eens als ik achter sta, alleen meestal krijg je juist een counter tegen en verlies je nog erger.
Ja klopt. En aanvallend sta ik meestal alquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
dat is 't risico, alles of niets. maar het heeft me vaak geholpen, of soms is 'aanvallen' ook genoeg in combinatie met pace/skillmoves aan de zijkanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |