PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Sorry, ik zal proberen minder gedetailleerd te posten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind DS2 ook best een lieve jongen. Alleen moet ik soms garpen om zijn iets te gedetailleerde posts.
Ik ga even staand plassen, brb.
Delen of anders volgende keer gewoon niet meer zeggen.quote:
Ik deel met me negersquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Delen of anders volgende keer gewoon niet meer zeggen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku als linkerspits is zóóveel beter.
Had ik eerst ook. Maar toen scoorde hij niet. Na 3 potjes op RS gezet enn u is het beest los. Hij is best goed. Alleen jammer van zn dribbel en dat hij iets langzamer is geworden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku als linkerspits is zóóveel beter.
Hij scoorde niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik eerst ook. Maar toen scoorde hij niet. Na 3 potjes op RS gezet enn u is het beest los. Hij is best goed. Alleen jammer van zn dribbel en dat hij iets langzamer is geworden.
Hij speelde tegen mijn Vorsahquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij scoorde niet?Hoe kan dat? Korte hoek met zijn linkerbeen is gegarandeerd een goal gewoon.
Die game is fucking ziek van DC comics ; Injusticequote:
Uhm kon volgens mij wel op een manier maar ICT is vorige jaar stof manquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kun je bij Excel naar een cel verwijzen dat op een ander blad staat?
?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kun je bij Excel naar een cel verwijzen dat op een ander blad staat?
='naamblad'!C6:Cx ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
='naamblad'!C5
Dat is het. De cel eronder moet ='naamblad'!C6 zijn en dan wil het allemaal doortrekken maar dan faalt hijHij ziet er geen patroon in of een patroon wat ik niet snap. Iemand een idee?
Ik vond ze alle 3 wel goed op LM. Schurlle kies ik altijd omdat hij het beste kan schieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Lastige keusPerisic beste total stats maar trager dan de andere 2 + 5* weakfoot , Schurle snel en een goed schot maar rechtsbenig en Elia 5* skills, snel 3* weakfoot dus kut voorzetten met zijn linkerbeen
Perisicquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Lastige keusPerisic beste total stats maar trager dan de andere 2 + 5* weakfoot , Schurle snel en een goed schot maar rechtsbenig en Elia 5* skills, snel 3* weakfoot dus kut voorzetten met zijn linkerbeen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:
kutsitequote:
ja maar alleen mensen van dit topic zitten op wefutquote:
Nee hoor, maar grotendeels wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef quer het volgende:
[..]
ja maar alleen mensen van dit topic zitten op wefut
Neehoor ik heb iedereen uit m'n klas overgehaald om wefut te gebruikenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef quer het volgende:
[..]
ja maar alleen mensen van dit topic zitten op wefut
swachquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neehoor ik heb iedereen uit m'n klas overgehaald om wefut te gebruiken
Echt? Dat vind ik wel bazig van je, thanksquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neehoor ik heb iedereen uit m'n klas overgehaald om wefut te gebruiken
MTVquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef vandermar het volgende:
Lachwekkend dat die Jan Kooijeman, Eddy Zoey probeert te imiteren.
Jaman tijdens informatica allemaal teams maken op wefutquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt? Dat vind ik wel bazig van je, thanks
Jezus wat een worstenvingers.quote:
Lul nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
Achja er was wel al meer dan 1000 euro op geboden
Net te laatquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:51 schreef Djeetje het volgende:
Reemi kan je nu een potje ?
Heb alleen geen silver meer.
ja dat heb ik niet meerquote:
Dacht het welquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zendt eredivisie live bayern-wolsburg uit?
Okee mooi! Heb ik tussen het kotsen door nog wat te doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dacht het wel
[ afbeelding ]
ZDF of ARD ook denk ik
Stuur invite danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Schreeuwende Mexicanen in een buurthuis.
Geluk ? Je had zero kansquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef Rijst het volgende:
Als je met Reus speelt krijg je alle geluk mee
quote:
als iets 0 is, dan is er geen kans.. kans = > 0quote:
Vertoon is kansloos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef huhuhuhu het volgende:
Wat word arsenal - everton. maakt vertoon kans?
50% kans. Verliest Everton dan kunnen ze VCL wel uit hun hoofd zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef huhuhuhu het volgende:
Wat word arsenal - everton. maakt vertoon kans?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker geen ene kut meer waard
7k dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, in het begin was dit een heel goed 5k pack geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
1,6Kquote:
Damn had in november ongeveer teampje met hem gemaakt toen was ie 9kquote:
Ik had Cassanoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het opgegeven met gold packs, ook 5k packs zijn de moeite niet waard als 85-rated spelers nog maar 2k waard zijn. Pas als contracten een keer echt duur worden en als healing kaarten iets waard worden is het weer de moeite waard. Dat betekent dus in FUT14.
Ik doe het gewoon niet meer sinds me 400k rainmaker.gif acties..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het opgegeven met gold packs, ook 5k packs zijn de moeite niet waard als 85-rated spelers nog maar 2k waard zijn. Pas als contracten een keer echt duur worden en als healing kaarten iets waard worden is het weer de moeite waard. Dat betekent dus in FUT14.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weet niet of het al gepost is.
vidalquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weet niet of het al gepost is.
Nee, miljoenen coins niet verkopen heeft wel veel meer zinquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vertrouw niemand meer sinds dat incident met die Ronaldoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, miljoenen coins niet verkopen heeft wel veel meer zin!
Eerst het geld binnen krijgen dan pas de coins overmaken. Zo moeilijk is dat nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer sinds dat incident met die Ronaldo
ditquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst het geld binnen krijgen dan pas de coins overmaken. Zo moeilijk is dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |