Huuuuuuquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst dat je bedoelde tussen de bladzijden van het boek
Die paarse is helemaal lekkerquote:
Als de helft van het communicatieteam in Amsterdam ontslagen wordt kan je er ook niet veel van verwachten, althans als je het over jouw werk hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef TAV74 het volgende:
Communicatie.. ik weet niet wie het uitgevonden heeft, maar het concept werkt nauwelijks in de praktijk
Daar zou het ook zomaar beter van kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als de helft van het communicatieteam in Amsterdam ontslagen wordt kan je er ook niet veel van verwachten, althans als je het over jouw werk hebt.
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Net hamburgers op de grill gemaakt, doe ik ook nooit meer, pffff wat een rook en walm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grillen (BBQ) doe ik buiten, net als friturenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.
Misschien nog ooit motorloze afzuigkap laten installeren en connecten aan de centrale afzuig.
Ik vind een afzuigkap een irritant geluid veroorzaken als je met mensen zit te eten ja... net als de vaatwasser. Maar ja.. luchtjes en troep is ook zowatquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.
Misschien nog ooit motorloze afzuigkap laten installeren en connecten aan de centrale afzuig.
Als je zit te eten ben je toch klaar met koken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind een afzuigkap een irritant geluid veroorzaken als je met mensen zit te eten ja... net als de vaatwasser. Maar ja.. luchtjes en troep is ook zowat
Je doet het buiten zeg je, moet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Net hamburgers op de grill gemaakt, doe ik ook nooit meer, pffff wat een rook en walm.
Half-openkeuken die grenst aan het eetgedeelte, dus na het koken blijft de afzuigkap altijd nog een tijdje aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je zit te eten ben je toch klaar met koken?
Of je brandt wat wierook. Mijn moeder deed dat tegen de geur van gebakken vis. Ik lachte me suf! Mijn mam is zo ouder dan hippies!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Half-openkeuken die grenst aan het eetgedeelte, dus na het koken blijft de afzuigkap altijd nog een tijdje aan.
Waar en wanneer kunnen wij als groupies jouw optreden al gillend en schreeuwend en flauwvallend komen bewonderen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gerepeteerd en kledingsetjes gepast van 19u tot 21.15u vnv. Morgen bij iemans thuis nog een uurtje en dan is het wel goed. Kan mn eigen nummers niet meer horen
Haha, a.s. donderdag in het Winston Churchill hotel in Rijswijk. Tijdens de Fashion Awards treed ik om 20.30u opquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar en wanneer kunnen wij als groupies jouw optreden al gillend en schreeuwend en flauwvallend komen bewonderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |