Moet je de laatste 5 minuten doen danquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is weinig tijd meer, het duurt tot 20:00 toch? Ik zit wel te denken over iets leuks, met daarin natuurlijk een hint naar FOK!, maar alles wat in me opkomt verpest het alleen maar.
Idd dat weerhoudt mij ook van bellen, ik kan dat absoluut niet zonder lachen doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef Unscrewed het volgende:
Pff ik wil wel bellen, maar ik schiet altijd meteen in de lach, ben daar echt slecht in.
Gaat over Hajo, (TS), hij was een acteur en speelde "De Jongen"quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef _NZT_ het volgende:
Wil opzich wel bellen, maar volg de radioshow niet... Was is dan precies de bedoeling? Als ik bel, bel ik onder de naam Freddy ok
Gewoon een vraag aan Hajo stellen ofzo over z'n theatershit dat je dat zo geweldig vindt (of juist kut) en dan allemaal gekke FOK!shit erbij ofzo zonder dat 't te veel op valtquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef _NZT_ het volgende:
Wil opzich wel bellen, maar volg de radioshow niet... Was is dan precies de bedoeling? Als ik bel, bel ik onder de naam Freddy ok
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gaat over Hajo, (TS), hij was een acteur en speelde "De Jongen"
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga wss fucking hard lachen, maar weet wel een leuk verhaaltje
Hoe voelde je je toen je was aangeraakt als klein kind in Brazillie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
of een of andere complete nonsensvraag aan die lavinia stellen.
hoe verwerk je je onverwerkte afwas in je toneelstukken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe voelde je je toen je was aangeraakt als klein kind in Brazillie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |