En die ene luisteraar die ze normaal hebben zal wel een doof oud vrouwtje zijn die het toch niet doorheeftquote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja precies, het zal ook wel opvallen dat de lijnen voor het eerst ineens overbezet waren.
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb trouwens een foto gezien van die presentatrice.... ze zag er heel anders uit dan ik me voorgesteld had bij haar stem
Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:
Daarom moest je ook de autisme-kaart spelen net als ik. Niemand durft lullig of kort te doen tegen een autistquote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar volgens mij mocht ze me niet echt
Ik probeerde een beetje over te komen als een 12 jarig meisje, maar daarvoor heb ik te veel baard in m'n keelquote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Daarom moest je ook de autisme-kaart spelen net als ik. Niemand durft lullig of kort te doen tegen een autist
Als die bestonden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook moeilijk wat van zeggen, dan staan ze ze zelf voor lul voor alle vaste luisteraars.
Ze kon er niet echt mee omgaanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze wist gewoon niet wat ze met de bellers aan moest, denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef _NZT_ het volgende:
Maar ik verwacht straks wel (bij het orginele topic) een topic van de maand banner, die moet toch wel op z'n plaats zijn
Hetty: werkt er al 170jaar, nog geen ervaring met bellers.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze wist gewoon niet wat ze met de bellers aan moest, denk ik.
[..]ik hoop het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |