Vervolgtopique.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo FOK!vrienden en vriendinnen.
Vanavond kom ik op de radio, om te praten over mijn ervaringen over het afgelopen theaterjaar dat ik bij het huisgezelschap van een plaatselijk theater heb meegemaakt.
Ik wilde eigenlijk een heleboel onzin zeggen ( 'Ja, ik ben opgegroeid in een weiland en als ik dan mijn kunsten opvoerde voor de koeien daar kreeg ik alleen maar boegeroep. Dat ervaarde ik als opbouwende kritiek en nu ben ik gekomen waar ik nu ben.' etc.)
Maar ik verwacht niet dat ze dat in dank afnemen. Wat ik jullie nu vraag is: weten jullie iets wat ik kan zeggen wat:
1.Geloofwaardig klinkt maar echt klinkklare onzin is
2.Ik wel kan maken zodat ik volgend jaar weer mee mag doen
Bovendien geef ik de beste reactie een shoutout op de plaatselijke () radio.
Groetjens,
Klojo69
Vast wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Onorgineel het volgende:
Zijn er nog andere lokale omroepen die we kunnen bellen?
Lelystad draait tot 22.00 (met credits naar Mono).quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Onorgineel het volgende:
Al die kutomroepen draaien nonstop muziek
Linkje naar het eerste topic in de OP?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lelystad draait tot 22.00 (met credits naar Mono).
http://www.radiolelystad.nl/
Was de kleinste moeite.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef _NZT_ het volgende:
Zit hier nog steeds met een grijns op de bankKudo's voor Unscrewed voor het opnemen en Klojo120 voor dit geniale topic
"Ik bel vanuit Haarlem."quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef hezdunnah het volgende:
Hahaha lachen, net het stukje van NZT geluisterd, mooi gedaan.
'Zo he das niet dicht bij de deur'quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was de kleinste moeite.
Vooral kudo's naar Klojo, Mono, NZT en Moira.
[..]
"Ik bel vanuit Haarlem."
- "Vanuit Haarlem!?!"
Was het eerste wat in me opkwam, niet zo tactischquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Ik bel vanuit Haarlem."
- "Vanuit Haarlem!?!"
Gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Linkje naar het eerste topic in de OP?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
'Zo he das niet dicht bij de deur'
Dat gemompel ook toen je over autisme begon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Was het eerste wat in me opkwam, niet zo tactisch. Klapte bijna dicht toen ze vroeg hoe ik bij de radioshow kwam
Dat was geen gemompel, dat was een lachbui onderdrukken + in mn hoofd al bezig zijn hoe ik de zolderkamer er in kon gaan gooienquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat gemompel ook toen je over autisme begon.
Haha! Echt geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat was geen gemompel, dat was een lachbui onderdrukken + in mn hoofd al bezig zijn hoe ik de zolderkamer er in kon gaan gooien
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als je inderdaad opeens helemaal stuk zou gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat was geen gemompel, dat was een lachbui onderdrukken + in mn hoofd al bezig zijn hoe ik de zolderkamer er in kon gaan gooien
Dan had ik in ieder geval opgehangen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als je inderdaad opeens helemaal stuk zou gaan.
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:00 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor hajo.
Had je meteen in de gaten dat het Fok!kers waren die belden?
Best wel een briljante actie dit
Heb je geprobeerd op de: "l>" play knop te drukken?quote:
Het was echt geniaal, je hebt wat gemist. Heb er meteen maar ff sluik reclame ingegooid met Freddy Ok (oftewel F. Ok)quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Fopje het volgende:
Wat is dit heerlijk zeg
Jammer dat ik niet niet live kon meemaken
Briljantquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het was echt geniaal, je hebt wat gemist. Heb er meteen maar ff sluik reclame ingegooid met Freddy Ok (oftewel F. Ok)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was de kleinste moeite.
Vooral kudo's naar Klojo, Mono, NZT en Moira.
[..]
"Ik bel vanuit Haarlem."
- "Vanuit Haarlem!?!"
Goeie radiostem heeft Hetty!quote:
Die was behoorlijk fucked up jaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Crimyclown het volgende:
Die stem van die andere vrouw was helemaal beroerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb trouwens een foto gezien van die presentatrice.... ze zag er heel anders uit dan ik me voorgesteld had bij haar stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
ja, ik ga er maar gewoon van uit dat dit een wat ongelukkige foto isquote:
Het is wel echt een ontzettend aardige vrouw.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, ik ga er maar gewoon van uit dat dit een wat ongelukkige foto is
zo klonk ze ook serieus, vandaar dat ik een beetje verbaasd was toen ik de foto zagquote:Op woensdag 17 april 2013 09:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het is wel echt een ontzettend aardige vrouw.
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 17 april 2013 09:34 schreef Hallojo het volgende:
Blijf het toch verbazend vinden.
1. Er bellen ineens mensen![]()
2. Vanuit alle uithoeken van het land![]()
![]()
3. Die autistisch zijn![]()
4. Die 450 keer gaan kijken![]()
5. Die op hun zolderkamer gaan oefenen![]()
6. Die verliefd zijn![]()
En dan niks doorhebben
Ze kunnen er ook moeilijk wat van zeggen, dan staan ze ze zelf voor lul voor alle vaste luisteraars.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:34 schreef Hallojo het volgende:
Blijf het toch verbazend vinden.
1. Er bellen ineens mensen![]()
2. Vanuit alle uithoeken van het land![]()
![]()
3. Die autistisch zijn![]()
4. Die 450 keer gaan kijken![]()
5. Die op hun zolderkamer gaan oefenen![]()
6. Die verliefd zijn![]()
En dan niks doorhebben
Kan ook na de uitzending natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook moeilijk wat van zeggen, dan staan ze ze zelf voor lul voor alle vaste luisteraars.
Ja precies, het zal ook wel opvallen dat de lijnen voor het eerst ineens overbezet waren.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan ook na de uitzending natuurlijk.
En die ene luisteraar die ze normaal hebben zal wel een doof oud vrouwtje zijn die het toch niet doorheeftquote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja precies, het zal ook wel opvallen dat de lijnen voor het eerst ineens overbezet waren.
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb trouwens een foto gezien van die presentatrice.... ze zag er heel anders uit dan ik me voorgesteld had bij haar stem
Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:
Daarom moest je ook de autisme-kaart spelen net als ik. Niemand durft lullig of kort te doen tegen een autistquote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar volgens mij mocht ze me niet echt
Ik probeerde een beetje over te komen als een 12 jarig meisje, maar daarvoor heb ik te veel baard in m'n keelquote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Daarom moest je ook de autisme-kaart spelen net als ik. Niemand durft lullig of kort te doen tegen een autist
Als die bestonden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook moeilijk wat van zeggen, dan staan ze ze zelf voor lul voor alle vaste luisteraars.
Ze kon er niet echt mee omgaanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze wist gewoon niet wat ze met de bellers aan moest, denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef _NZT_ het volgende:
Maar ik verwacht straks wel (bij het orginele topic) een topic van de maand banner, die moet toch wel op z'n plaats zijn
Hetty: werkt er al 170jaar, nog geen ervaring met bellers.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze wist gewoon niet wat ze met de bellers aan moest, denk ik.
[..]ik hoop het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |