Ja! Bel! Het is wel 0492, want hier in Best is het 0499quote:
Dit!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Hallojo het volgende:
Zeg als antifan dat hij binnenkort door een bushokje getyft wordt!
Ik neem het al op vanaf het begin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Monopoly het volgende:
Volgens Klojo staan de uitzendingen naderhand op de site om te luisteren. Iemand die dat vanavond zou kunnen rippen ?
Heldquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik neem het al op vanaf het begin.
quote:
deze minderjarige boy wint weer credits bij z'n grote FOK!zusquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
whehehe, dit is echt geweldig, hij zegt het gewoon!
Moet er wel nog even meer gebeld worden de komende 20 minutenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:41 schreef Hallojo het volgende:
Ik voel een topic van de maand aankomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet er wel nog even meer gebeld worden de komende 20 minutenHuistelefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Er is weinig tijd meer, het duurt tot 20:00 toch? Ik zit wel te denken over iets leuks, met daarin natuurlijk een hint naar FOK!, maar alles wat in me opkomt verpest het alleen maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:41 schreef Hallojo het volgende:
Ik voel een topic van de maand aankomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |