Ik denk dat de show afgelopen is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mazzel denk ik, wel briljanthij is nu nog steeds bezet, maar ik wilde hem graag nog vragen hoe ik de overstap kon maken van pallets sorteren naar acteren
het was prachtigquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij moest ook bijna lachen toen ik over lichte vorm van autisme begon
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij zou niet eens dúrven nee tegen mij te zeggen
Ja, zeiden ze nog wat na afloop?quote:
Geen zorgen, heb alles opgenomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef k0fferbak het volgende:
Oh dat laatste telefoontje heb ik gemist
Haten op Moiraquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Totaal niet teveel zelf vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Mijn telefoontjequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef k0fferbak het volgende:
Oh dat laatste telefoontje heb ik gemist
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haten op MoiraJij nerdy en puisterig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Held! Maak er compilatie van alle telefoontjes, wil mezelf wel ff terug horen in die minutes of famequote:
en de shout out naar mijn opzetjequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Held! Maak er compilatie van alle telefoontjes, wil mezelf wel ff terug horen in die minutes of fame
Ik heb nog helemaal niks gehoordquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en de shout out naar mijn opzetje
Ik maak nu het bestandje.. moet ik het uploaden naar YT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |