Nee, die heb ik niet.quote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Staff of Inscrutable Zeal, maar die heb je vast al. Ik ben zelf op zoek naar Silencer, AM, Dazzle en Nyx items.
Zolang de matchmaking zuigt is het tegen bots gemiddeld leuker ja. Mijn laatste pub game was ik 6/0/3 en was er totaal geen uitdaging omdat de andere team slechte picks had. Dat zal je nooit hebben tegen bots.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Tegen bots spelen leuker.
Dan moet je wel heel noob zijn, als je gewoon met goede mensen speelt, iedereen kent z'n rol, de lineup is prima en het vlot lekker is de beleving sowieso veel groter dan met een paar levenloze bots.
Nog meer mensen EMS matches gekeken vandaag?
Ruilen tegen Mask?quote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet.Heb alleen wat van AM: Mask + Skirt of Mage Slayer, en Sash of Yoskreth.
RIP raresquote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Zolang de matchmaking zuigt is het tegen bots gemiddeld leuker ja. Mijn laatste pub game was ik 6/0/3 en was er totaal geen uitdaging omdat de andere team slechte picks had. Dat zal je nooit hebben tegen bots.
En over EMS gesproken: MOUZ tegen NA'VI. ik heb mijn rares op mousesports gewed.
Nounou, wat een monsterscore zeg.quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Zolang de matchmaking zuigt is het tegen bots gemiddeld leuker ja. Mijn laatste pub game was ik 6/0/3 en was er totaal geen uitdaging omdat de andere team slechte picks had. Dat zal je nooit hebben tegen bots.
En over EMS gesproken: MOUZ tegen NA'VI. ik heb mijn rares op mousesports gewed.
Voor chat en voicechat misschien maar als je niet eens meer missing mid kan doorgeven via de chatwheel na slechts 2-3 reports schiet het niet op. Mensen die nooit in LPQ zaten hebben ook snel een chatban aan de broek.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Nu ja, ik speel vooral voor de fun, ben best goed met meeste heroes al zeg ik het zelf, maar er word wel erg hard geflamed door sommige gasten. Zoals dat Engelse joch een paar dagen terug die als sniper tegen QoP midlane verloor ( sniper moet QoP makkelijk ownen) en daarna het hele team verrot schold omdat we niet hielpen. Dan vind ik zo'n mute wel terecht, omdat je met dat whinen ook de game voor de rest verziekt.
hebben we gemerkt gisterquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb nu gelukkig een vaste groep van spelers die matig tot redelijk kunnen spelen. Als ik met 2 van hen in een team zit winnen we meestal.
Hoe kom je hierbij? hoe zou jij dat aanpakken dan? dergelijke uitspraken doen heeft totaal geen nut aangezien er veel factoren spelen bij welke hero een ander kan verslaan, niet louter de hero zelf. Heroes die het afleggen tegen een ander, puur om de hero zelf, zijn er bijna niet. Een sniper die QoP in mid op afstand houdt en damage control houdt kan een QoP wel wegspelen. Ik heb met sniper op midlane met bijna geen heroes moeite.quote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef hehehe het volgende:
QoP ownt Sniper juist makkelijk. Sniper is van papier en QoP heeft veel spell damage.
en toen blinkte ze je naast je en was 80% van je hp weg in 2 seconden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? hoe zou jij dat aanpakken dan? dergelijke uitspraken doen heeft totaal geen nut aangezien er veel factoren spelen bij welke hero een ander kan verslaan, niet louter de hero zelf. Heroes die het afleggen tegen een ander, puur om de hero zelf, zijn er bijna niet. Een sniper die QoP in mid op afstand houdt en damage control houdt kan een QoP wel wegspelen. Ik heb met sniper op midlane met bijna geen heroes moeite.
Non discussie, ligt aan de skill van de spelers.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Tuurlijk ownt sniper qop, altijd shrapnel eerst maxen voor max harrass en ze vliegt de lane uit.
Fantastisch, wat een antwoord. laten we een 1 versus 1 doen. Jij QoP, ik sniper in mid. Eens zien hoe verschrikkelijk hard je gestompt zult worden. Van mij mag jij lekker zo vaak blinken op me blinken als je wil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
en toen blinkte ze je naast je en was 80% van je hp weg in 2 seconden.
Het was een geintje. Qop heeft veel betere rune control en zal met een bottle derhalve domineren, skill even niet meegenomen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Non discussie, ligt aan de skill van de spelers.
Hoezo, arrogantquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Fantastisch, wat een antwoord. laten we een 1 versus 1 doen. Jij QoP, ik sniper in mid. Eens zien hoe verschrikkelijk hard je gestompt zult worden. Van mij mag jij lekker zo vaak blinken op me blinken als je wil.
Arrogant versus de ignorante en niet-constructieve opmerking van de persoon die ik quote. Wat jij er van wil maken laat ik aan jou over. Met een dergelijke reactie op mijn opmerking van de desbetreffende persoon kan ik niets, en dat zul jij hopelijk ook inzienquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Arrogant versus de ignorante en niet-constructieve opmerking van de persoon die ik quote. Wat jij er van wil maken laat ik aan jou over. Met een dergelijke reactie op mijn opmerking van de desbetreffende persoon kan ik niets, en dat zul jij hopelijk ook inzien
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:36 schreef Stranger het volgende:
Wat wil je van een mid-hero?
Iemand die snel levels nodig heeft met redelijke farm, runecontrol kan uitoefenen en/of vroeg ganking kracht heeft.
Is bij sniper allemaal niet zo, imo kan ie beter met een support safelane freefarmen terwijl ie zijn tegenstander(s) kapot harrassed.
Anders sta je daar dan mid met je crappy movementspeed, lage health en geen manier om weg te komen als een tegenstander even naar mid roamt.
Alleen als je sniper als een volkomen noob speelt tbh. makkelijkste hero na Drow. ,ministun ministun, en door die soort regen zooi ( ben ff de naam vergeten ) easy last hits. QoP is ook van papier trouwens, en je moet mikken met die Ulti en verdomd dichtbij zijn voor de combi. Allemaal dingen die je bij sniper dus NIET hoeft te doen. De bedoeling van QoP is een soort guerilla ahctige hit and run, Sniper is juist op afstand blijven.quote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef hehehe het volgende:
QoP ownt Sniper juist makkelijk. Sniper is van papier en QoP heeft veel spell damage.
1v1? qop hoeft mid niet te winnen van sniper om alsnog de game te dominaten met snel creepwaves pushen en free bottles + free ganks op bot / tops. sniper mag dan kiezen tussen geen exp / t1 mid of langzamer bij de runes zijn en minder effectief gankenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Fantastisch, wat een antwoord. laten we een 1 versus 1 doen. Jij QoP, ik sniper in mid. Eens zien hoe verschrikkelijk hard je gestompt zult worden. Van mij mag jij lekker zo vaak blinken op me blinken als je wil.
ben jij boos ofzo? Als QoP kun je niet falen op rune control en mijn burst is hoger dan de jouwe. Hoef ik alleen ervoor te zorgen dat ik zo min mogelijk geharassed wordt en dat beetje damage dat ik wel neem kan ik toch compenseren met mijn hervullende bottle.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
het is bewezen sniper faaltquote:Op woensdag 24 april 2013 02:06 schreef Seam het volgende:
haha kijk al die noobs hier discussieren tussen een 1vs1 met Akasha en Sniper
Leer eerst eens skeleton king spelen voordat je zulke praat gaat bezigen
Die Storm Spiritquote:Op woensdag 24 april 2013 02:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het is bewezen sniper faalt![]()
http://dotabuff.com/matches/179857422
Refresher Orb SK best SK. Baller tier.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:06 schreef Seam het volgende:
haha kijk al die noobs hier discussieren tussen een 1vs1 met Akasha en Sniper
Leer eerst eens skeleton king spelen voordat je zulke praat gaat bezigen
dat hele team faalt tbh, hoe kun je zulke lage gpm hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het is bewezen sniper faalt![]()
http://dotabuff.com/matches/179857422
Ja dat kwam ook alleen maar omdat ik via jou deed spectatenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Quotidien het volgende:
Nu de tweede keer dat ik iemand van fok! tegenkom in een spectate chat.
idd. Ik heb zeus en rubick ook maar gereport.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
dat hele team faalt tbh, hoe kun je zulke lage gpm hebben.
Jij snapt echt niet waarvoor de report function is hequote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef hehehe het volgende:
[..]
idd. Ik heb zeus en rubick ook maar gereport.kut noobs.
In Dota welquote:Op donderdag 25 april 2013 00:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet waarvoor de report function is he.
Kut spelen is geen reportable offense.
Ik ben die Zeusquote:Op donderdag 25 april 2013 00:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet waarvoor de report function is he.
Kut spelen is geen reportable offense.
Dat kan ik toch niet ruiken mien jungquote:Op donderdag 25 april 2013 00:06 schreef hehehe het volgende:
[..]
Ik ben die ZeusSarcasme niet snappen
.
Ik report overigens alleen voor flamers.
Niks interessants dus. Hopelijk heeft Cyborgmatt coole dingen.quote:GAMEPLAY
- Enabled Drow and Tusk in Captain's Mode (Tournament Version).
- Enabled Bristleback, Slark and Skywrath Mage in Captain's Mode (Latest Version).
- Invoker: Fixed Cold Snap being purgable.
- Skywrath Mage: Fixed hitbox being too small.
- Slark: Fixed Shadow Dance giving Slark flying vision.
- Slark: Fixed Shadow Dance granting passive bonuses to Slark illusions.
- Slark: Fixed an issue causing Shadow Dance's passive modifier to not update in the UI, despite being active.
- Slark: Fixed Dark Pact continuing while Slark is dead.
- Slark: Essence Shift counters on both Slark and enemy heroes will show the total duration ( i.e. the time that the most recent stack will expire.)
- Slark: Fixed a number of incorrect spell interactions with Dark Pact.
- Slark: Fixed a number of horizontal movement ability interactions with Pounce.
- Troll Warlord: Fixed Berserker's Rage bonus damage not being applied as base damage.
- Tusk: Fixed Frozen Sigil not affecting magic immune units.
WORKSHOP
- Added HUD Skins to the Workshop Importer.
na 14 min gingen ze fountain farmenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
dat hele team faalt tbh, hoe kun je zulke lage gpm hebben.
troll build ofcquote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Die Storm Spirit!
1 Bloodstone was niet genoeg?
Nee je kan met al zijn skills snel iemand missen, zeker als je ulti mist is dat zo kut. Had dacht ik namelijk ook een best lange cd. Als zijn skills raken, fuck. Combo met Warlock magnus en TC = gg.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:24 schreef Donderkonijn het volgende:
want? is die zo overpowered ofzo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |