Ik ben bekend met farmenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso om de leercurve minder steil te maken guides lezen, en eerst met bots spelen. Relatief makkelijke heroes om mee te beginnen zijn Ursa, Vengeful Spirit en Sniper. Verder heb je nog een hoop makkelijke heroes die wel veel farm nodig hebben, als LoL (oud)-speler weet je wellicht wat farmen etc inhoudt. Deze heroes zijn o.a. Drow, Riki, Skeleton King, Dragon Knight. Als je lui bent en toch veel kill(steals) wilt, doe dan Zeus ofzo.
Oh en veel dendi en merlini kijken enzo.
A dota player and a lol player walks into a bar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben bekend met farmen
De mechanics zijn niet te verschillend.
Speel nu tegen medium bots.
Zal die heroes eens een draai geven!
Het is wel een stuk trager dan wat ik gewend ben.
En een overkill aan heroes zo opeens.
Ook het deny systeem moet ik erg aan wennen.
En de wat ingewikkeldere abilities en hoe de items werken.
Bedankt voor de tips!
Zal maar gewoon een zooi bot matches spelen en dan eens kijken.
True dat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
A dota player and a lol player walks into a bar.
The dota player says: 'lol sucks'.
The lol player couldn't deny.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
A dota player and a lol player walks into a bar.
The dota player says: 'lol sucks'.
The lol player couldn't deny.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Quotidien het volgende:
The Dota 2 player once told a LoL player that LoL sucks
The LoL player couldn't deny
Timing!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suckquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Insomnium het volgende:
Mkay! Heb een invite voor Dota2 gekregen.
Geinstalleerd en al.
Nu wat?
Ik heb een hoop LoL achter de kiezen maar dat werd wat saai.
Tips voor complete noobs?
Welke heroes voor beginners?
Ik begon met Lich en ben toen langzaam uit gaan breiden qua heroes, komt goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Insomnium het volgende:
Bedankt voor alle guides en dergelijke!
Ben nog enorm aan het zoeken naar hoe de items werken.
En de courier en de shortcuts en dergelijke.
Maar het is toch zeker wel een heel stuk lastiger dan LoL
Bevalt mij wel!
Maar het lijkt mij toch wel een enorme tijd te duren voordat je alle heroes een keer gespeelt hebt.
En je favoriet gevonden hebt.
16-0quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Tegen bots spelen leuker.
Dan moet je wel heel noob zijn, als je gewoon met goede mensen speelt, iedereen kent z'n rol, de lineup is prima en het vlot lekker is de beleving sowieso veel groter dan met een paar levenloze bots.
Nog meer mensen EMS matches gekeken vandaag?
hoezoquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Tegen bots spelen leuker.
Dan moet je wel heel noob zijn, als je gewoon met goede mensen speelt, iedereen kent z'n rol, de lineup is prima en het vlot lekker is de beleving sowieso veel groter dan met een paar levenloze bots.
Nog meer mensen EMS matches gekeken vandaag?
Uiteraard. Heb zelf nog nooit Invoker gedaan tho, terwijl ik al tijden zit te randomen tijdens pubs.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Wii-Style het volgende:
Ik zou gewoon tegen bots blijven spelen. Het is gemiddeld leuker. Tegen mensen kan het leuker zijn, maar dat is heel wisselend. Niks mis om co-op bots te blijven spelen totdat je veel heroes kent, zo ben ik begonnen.En nu zijn mensen als Gatenkaas jelly op mijn invoker play.
Ik heb zelf een Staff of Inscrutable Zeal, maar die heb je vast al. Ik ben zelf op zoek naar Silencer, AM, Dazzle en Nyx items.quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Tical2000 het volgende:
Iemand interesse om te traden?Ik ben op zoek naar Rubick items, maar in de in-game trade ben ik tot nu toe alleen maar afzetters tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |