SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Oh nee Tammi doe nou niet... dadelijk heb je weer overal pijn...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wat?!?!?!!?!??!!?! ff vechten mattie?!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wat?!?!?!!?!??!!?! ff vechten mattie?!
Pijn? Door hem?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nee Tammi doe nou niet... dadelijk heb je weer overal pijn...
Als je denkt dat dit al lef is.....quote:
Ik zou hem niet uitdagenquote:
Laat d'r maar. Vind het wel schattigquote:
Come on zeg, wat kan er possibly gebeuren....quote:
JB zit al een paar maanden met een brace om...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on zeg, wat kan er possibly gebeuren....
Dat is niet zijn schuld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JB zit al een paar maanden met een brace om...
Of is die al af Ado?
Ik ook. Daarom heeft ze ook al 2 weddenschappen verloren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat d'r maar. Vind het wel schattig
Omfg. Jij bent zo de sjaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heeft ze ook al 2 weddenschappen verloren.
Hahaha ik rij straks weer over het zandpad en ipv dat ik je meeneem geef ik extra hard gas zodat je onder het zand zit.quote:
Ik ben eerder thuis dan jij schatje. Nog 56 min en ik ben vrij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha ik rij straks weer over het zandpad en ipv dat ik je meeneem geef ik extra hard gas zodat je onder het zand zit.en daarna doe ik snel alle deuren op slot thuis.
Ga ik wel eerder wegquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben eerder thuis dan jij schatje. Nog 56 min en ik ben vrij.
Hahahaah de laatste keer dat je zei dat ik iets niet zou doen... herinner je je dat nog?quote:
Oew! DWquote:
Is inmiddels af, maar zit nog niet helemaal goed. Nog erg stijf enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JB zit al een paar maanden met een brace om...
Of is die al af Ado?
Initieel zou ie maar 6 weken omzitten he, zijn uiteindelijk 3 maanden gewordenquote:
Nee joh. Over 45 minuten alweer klaar.quote:
Dat had ik ook gelezen ja, door zeg maar bijkomende problemen c.q. oplossingen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:44 schreef Adolecens het volgende:
Initieel zou ie maar 6 weken omzitten he, zijn uiteindelijk 3 maanden geworden![]()
Deepthroaten ging nog nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen ja, door zeg maar bijkomende problemen c.q. oplossingen.
Ik ben over iets meer dan 6 uur klaar hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh. Over 45 minuten alweer klaar.
Ja dat zuigt uiteraard.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben over iets meer dan 6 uur klaar hier.
Vooral lullig dat ik er geen cent voor krijgquote:
Vind 't nog meevallenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef BobbyB het volgende:
Zuigen en scharen, wat een vieze SC is dit..
Wel wat vriendelijker en minder kinderachtig dan een bepaalde andere SCquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef BobbyB het volgende:
Elke SC is uniek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel wat vriendelijker en minder kinderachtig dan een bepaalde andere SC
wtf is er zo speciaal aan die inkt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo blij!![]()
Nu wil ik nog meer inkt!![]()
Missen jullie mij wel een beetje?
Tatoeage voor mijn pasgeboren en eerste nichtje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf is er zo speciaal aan die inkt?
Ah, inkt=tatoeagequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tatoeage voor mijn pasgeboren en eerste nichtje.
Het plan was om even te gaan kijken en eventueel een afspraak te maken maar ik kreeg hem meteen (althans na sluitingstijd) gezet, gratis.
PUB SC?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel wat vriendelijker en minder kinderachtig dan een bepaalde andere SC
die is pittigquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
Altijd leuk ov. 18.00 thuis als ik 4 km in 20 min loop.
Ik ken je leed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme hoeren bus2 minuten te vroeg weg en nu enkels naar de tering
Ben je al thuis?quote:
Je gaat te ver he. Ga niet koken vanavondquote:
Je zou verwachten dat ze wachten tot het tijd is bij de eerste halte. Nee, daar rijden ze 5 minuten te vroeg wegquote:
Is goed dat je het nu zegt, rij ik zo even langs die Sushi tent in Amersfoort.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je gaat te ver he. Ga niet koken vanavond
Lastig, echter kan jij 'm laten repareren en moet ik een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef Tamashii het volgende:
Hier the same teringauto kapot oke zo doen dan en ik praat zonder leestekens want al moeilijk genoeg met zo lopen
moet ik auto maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef Tamashii het volgende:
Hier the same teringauto kapot oke zo doen dan en ik praat zonder leestekens want al moeilijk genoeg met zo lopen
Door je enkels gegaan? Dat zuigt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme hoeren bus2 minuten te vroeg weg en nu enkels naar de tering
Kost haar 1 massage!quote:
Niet eens. Ik was al preventief aan het rennen, maar dat mocht niet baten. Enkels hebben toch een opdonder gehad vorige week denk ik, en gaat rennen dus nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door je enkels gegaan? Dat zuigt!
Ik heb een mannetje maar homokineet was kapot. Moet opnieuw besteld worden kosten 150 euro en ook nog duurt het lang!quote:
Waar en waarom heb/had je spalkje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:56 schreef rival het volgende:
ik moest naar de ortho, mijn spalkje was losgeschoten en die prikte mij steeds
aha oke!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een mannetje maar homokineet was kapot. Moet opnieuw besteld worden kosten 150 euro en ook nog duurt het lang!
achter mijn tanden.... is nasleep van de beugel hequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar en waarom heb/had je spalkje?
Ik heb ze ook, boven en onderquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar en waarom heb/had je spalkje?
Zo'n blokjes/brackets ding wel iigquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij iedereen die een beugel heeft gehad?
anders gaat het weer terug hequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n blokjes/brackets ding wel iig
Je zegt dat wel heel vrolijk dus ik heb een vermoeden maar dat mag ik vast niet hier zeggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
achter mijn tanden.... is nasleep van de beugel he
en nu mag jij raden welke blonde dame mijn ortho was vandaag
huh?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt dat wel heel vrolijk dus ik heb een vermoeden maar dat mag ik vast niet hier zeggen.
Dat lijkt me onpraktisch want dan rijdt ie helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMMEBus slaat een halte over, waardoor ik met een andere moet en dus ruim een half uur later thuis ben
Echt, val dood of zo
Of zo van de brug af ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me onpraktisch want dan rijdt ie helemaal niet meer.
Beter dood dan dat die eikels dit elke keer flikkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me onpraktisch want dan rijdt ie helemaal niet meer.
Dood rijdt er niks meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dood dan dat die eikels dit elke keer flikken
Daarom 10 weesgroetjes voor de lul die wel fout rijdt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, want geen enkele busschauffeur rijdt normaal, en stopt overal waar hij moeten stoppen
Staan er al 2 op de lijst.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom 10 weesgroetjes voor de lul die wel fout rijdt.
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef Fera het volgende:
Hoi!
Ik heb gewoon leuk huiswerk tegenwoordig.
Hey koffie!quote:
Ja, prima! Werd net door een vriend gebeld, daar ga ik morgenmiddag even langs!quote:
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, prima! Werd net door een vriend gebeld, daar ga ik morgenmiddag even langs!![]()
Hoe is 't met jou?
Ja.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een gezellige dag gehad. Tot ik net even bij mn moeder zat en meteen werd uitgescholden door die alcoholist waar ze mee getrouwd is
Ik heb ook huiswerk, voor morgenochtendquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!
Ja, ook goed. Lekker gewerkt en nu dus bezig met huiswerk. Ik wil eigenlijk Bogie gaan trainen met het fluitje, maar ik moet eerst dit doen van mezelf.Maar het is wel leuk huiswerk.
Vertel. Wat moet je doen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook huiswerk, voor morgenochtend
Omdat bier natuurlijk. De achterlijke klapjosti. Ik hoop echt dat ie snel dood neer dondert!quote:
Tis voor die psycho-educatiecursus die ik volg, gaat vooral over wat ik anderen wel en niet moet vertellenquote:
Als in, wat beleefd is en wat niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis voor die psycho-educatiecursus die ik volg, gaat vooral over wat ik anderen wel en niet moet vertellen
Een cursus tot gedragstherapeut voor honden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Doe jij eigenlijk een opleiding Fera??
Nee neequote:
legitieme reden om me aan te raken hequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom vechten we met Ado?
Nog belangrijker, waarom doe ik niet mee met deze geile stoeipartij?
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
legitieme reden om me aan te raken he
Wil je ook meedoen dan?
Nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Het plan was om alleen even te bespreken wat mogelijk is en een afspraak te maken. Daar dacht Mario anders over. Na sluitingstijd meteen onder de naald![]()
Maar Mario geeft altijd goede service en die loopt dan meteen mn andere tatts ook even langs of er nog iets moet worden bijgewerkt. Dus die voor mijn vader heeft ie ook even bijgewerkt!!
Wowquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Een cursus tot gedragstherapeut voor honden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceDa's echt wel goede service
. Nog anders geworden dan gedacht?
Wanneer zou je dat niet vertellen dan? En wanneer juist wel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee nee
Over wanneer ik mensen wel vertel over mijn autisme en wanneer niet, en das een vraag waar ik eigenlijk tot op de dag van vandaag nog mee zit
Dat is niet slim neequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat bier natuurlijk. De achterlijke klapjosti. Ik hoop echt dat ie snel dood neer dondert!
Dat weet ik dus niet, maar het is niet altijd handig om het te vertellen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer zou je dat niet vertellen dan? En wanneer juist wel?
heet je hond pavlov?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Een cursus tot gedragstherapeut voor honden.
Do tell more my dear!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:31 schreef dawg het volgende:
huppel, bedankt!
door jou heb ik even een grote grijns op mijn gezicht gehad.
Geweldigquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik heb tot nu toe alleen maar met die op mijn pols precies gekregen wat ik vroeg en ook waar ik het wilde
Kloptquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig
Zo even op Facebook kijken, daar staat vast een foto
Jazeker. De titel is alleen nog niet beschermd, helaas. Dus iedereen kan zich gedragstherapeut noemen. Alleen met een diploma aan de muur onderscheid je je toch van eventuele oplichters. Ik wil namelijk wel weten waar ik het over heb voordat ik mensen en honden ga helpen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow
Dat zoiets bestaat! Wist ik niet!
Nee, oké, dat snap ik. Wel jammer inderdaad. Jij kan er tenslotte ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, maar het is niet altijd handig om het te vertellen.
Er is nog veel onbegrip over autisme, sommige personen hoeven niet alles van me te weten![]()
Wel een bazennaam. En dan de andere Skinner noemen.quote:
Ow jah, tis alweer half 7!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker. De titel is alleen nog niet beschermd, helaas. Dus iedereen kan zich gedragstherapeut noemen. Alleen met een diploma aan de muur onderscheid je je toch van eventuele oplichters. Ik wil namelijk wel weten waar ik het over heb voordat ik mensen en honden ga helpen.
Uiteindelijk zou ik ook gedragstester willen worden in dierenasiels, maar ze raden aan daarvoor eerst wat werkervaring te hebben. Logisch eigenlijk.
[..]
Nee, oké, dat snap ik. Wel jammer inderdaad. Jij kan er tenslotte ook niets aan doen.
Ik ga trouwens even eten.Lekkere kip uit de oven met salade.
whehe ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een bazennaam. En dan de andere Skinner noemen.
Heb je ook doorgelezen naar de zaterdag?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw reactie op drommeldaris vrijdag, net even gelezen omdat ik ineens in sexfb zat.
nee? straks even lezen. linkje incl naaktpic in dm?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook doorgelezen naar de zaterdag?
Ik heb maar TR van mn eigen post gemaakt omdat ik niet lief deed
Wat zei die?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ook heel gesprek over ries gehad met mario
Alleen linkje, geen naaktpic. Of maakt het je niet uit van wie? Dan hossel ik dat gewoon even voor jequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee? straks even lezen. linkje incl naaktpic in dm?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee? straks even lezen. linkje incl naaktpic in dm?
ik zag het. tuurlijk maakt het wel uit van wie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen linkje, geen naaktpic. Of maakt het je niet uit van wie? Dan hossel ik dat gewoon even voor je
Het begon al met "word je niet gek van hem?" Meer zei hij niet!quote:
Ik heb niet van allemaal foto'squote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zag het. tuurlijk maakt het wel uit van wie.van elke dame hier, zie het wel verschijnen.
Ik heb alleen buschauffeurs uitgescholden omdat ze te vroeg of te laat zijn en haltes overslaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je stout geweest en nu zonder eten naar bed
Geweldigquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begon al met "word je niet gek van hem?" Meer zei hij niet!
Later verteld dat het best wel erge vormen aan nam maar dat ik hem toevallig net deze ochtend via sms had duidelijk gemaakt dat ie toch wel heel snel moet kappen voordat ik echt los ga tegen hem.
Vond Mario goed gedaan van me
Geweldig die fb!!quote:
Ik ook nietquote:
Ik ging echt even los tegen hem, was hem ff zo spuugzat!!quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me gezond, zojuist een salade gegeten.
Koffie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb lekker een bak warme koffie, straks nog ff wat muziek bij elkaar sprokkelen
Dan nietquote:
Haha, ja vind ik niet zo gekquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig die fb!!![]()
Gewoon geen enkele reactie erop
[..]
Ik ook niet
[..]
Ik ging echt even los tegen hem, was hem ff zo spuugzat!!
Hij gaat de 25ste voor een tatoeage bij Mario. Hij zat gisteren nog op te scheppen dat hij eerder een nieuwe kreeg dan ik. Dus Mario zo: gooi ff op fb dat je nu een nieuwe krijgt, vindt ries vast wel leuk!
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb lekker een bak warme koffie, straks nog ff wat muziek bij elkaar sprokkelen
Oh jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Anders vraag je het haar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Braddie het volgende:
Ik vraag me af hoe het sex leven is van xKarlijn aangezien ze al 9 maanden een vriend heeft en zestien is
Vraag het.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Braddie het volgende:
Ik vraag me af hoe het sex leven is van xKarlijn aangezien ze al 9 maanden een vriend heeft en zestien is
Laat je ons het resultaat nog even weten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
Hmm ja dat lijkt me een goede zeteens doen
In detailquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat je ons het resultaat nog even weten?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
Wel een half uurtje korter
ik zit er alweer 7 jaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, gister zat ik precies 5 jaar op fok!
Dit jaar 10 jaarquote:
Ja want heloef heeft zoveel, dat is haast onmogelijk om in te halenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tjeetje
Meer posts dan Heloef!
1e 2 jaar was ik nog niet zo actief
Nog even en ik heb 30k!
Daar zou ik nog wel effe mee bezig zijn jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want heloef heeft zoveel, dat is haast onmogelijk om in te halen
Succes met je chronische aandoening trouwensquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:31 schreef dawg het volgende:
huppel, bedankt!
door jou heb ik even een grote grijns op mijn gezicht gehad.
Wat?quote:
maakt je sterker dan wat slap gesquat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Succes met je chronische aandoening trouwens
Patserquote:
Wat was je vorige account? Met deze ben je pas 7 jaar actiefquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow excuses, even opnieuw.
Dit jaar 11 jaar op FOK!
Een stofzuigerquote:
Dmquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patser
[..]
Wat was je vorige account? Met deze ben je pas 7 jaar actief
Ik heb wel DM maar niet van jouquote:
Ritje maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patser
[..]
Wat was je vorige account? Met deze ben je pas 7 jaar actief
nu jij nog.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik hopen voor je, heb je ten minste nog iets waar je zelf trots op kan zijn
Niet in die auto!!quote:
Heb hem!!quote:
Ik geloof er niks van!!quote:
quote:
Fixedquote:
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van "rekt vanzelf"
Hij is niet kalendquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gebrek aan haar misschien?
Ow en dat ie zich naast dat ding laat fotograferen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk boodschappenkarretje.. kan zeker meer bier in dan die mazda van je
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je. schrijf je in om een keer met lingo mee te doen en bij het voorstelrondje speel je het zo dat lucille even een oproepje voor je doet. hoppa.quote:
Ik heb al even getest of m'n kiteboard er goed in gaat, en die past gewoonquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heu, ik heb niks gezegd over die wagen!![]()
Hoe laat was lingo ook al weer op tv btw?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je. schrijf je in om een keer met lingo mee te doen en bij het voorstelrondje speel je het zo dat lucille even een oproepje voor je doet. hoppa.
Yeah!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al even getest of m'n kiteboard er goed in gaat, en die past gewoon
Net afgelopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe laat was lingo ook al weer op tv btw?
Ok, best wel laat dus. Dacht dat het in de middag was.quote:
Wie zoekt, zal vinden:quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, best wel laat dus. Dacht dat het in de middag was.
Maar Vin kennende zit ie me weer te trollen
Uitzendtijd:quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zoekt, zal vinden:
http://www.tvgids.nl/programma/14209331/Lingo/
Nee, want het is altijd eerder afgelopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uitzendtijd:
19:00 - 19:25 uur
Met andere woorden, het was nog niet afgelopen. Wist wel dat Vin me zat te trollen
Dont ask.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Evie
Hoezo you're leaking?
what the fuckquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
WAT DE NEUK!!
FLIKKEREN JULLIE MAAR OP MET JE "JE HOEFT NIET BANG TE ZIJN VOOR KIKKERS, DAT ZIJN MAAR KLEINE BEESTJES!"
CHECK THIS MOTHERFUCKERS!!
[ afbeelding ]
Dude!?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Evie
Hoezo you're leaking?
/care!!quote:
Dat zag ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care!!
ER STAAN 2 BIG ASS MOTHERFUCKING KIKKERS TUSSEN!!
Weet niet komt langs mn oogjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Evie
Hoezo you're leaking?
thnxquote:
Ik ben nu aan het googlen waar je van die grote kikkers kan vinden en hoe veilig ik zou zijn PRECIES aan de andere kant van de aardbolquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Fucking grote beesten, allemaal in Japan gevonden?
Ze bestaan!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zag ik
Zulke grote leven hier niet
ik dacht dat die ene drommel was. strakke billen maar wel een pens.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care!!
ER STAAN 2 BIG ASS MOTHERFUCKING KIKKERS TUSSEN!!
Ik denk dat je hier redelijk aan de andere kant van de wereld zitquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het googlen waar je van die grote kikkers kan vinden en hoe veilig ik zou zijn PRECIES aan de andere kant van de aardbol
Ow da's ook vervelend leaken jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet niet komt langs mn oogjes
Nadenken over stomme dingen... dat ik achter het beleid sta om mocht het zover zijn ergens de komende jaren dat er geen ic geen beademing en geen reanimatie plaats gaat vinden op moeders
Stomme dingen
[..]
thnx
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat die ene drommel was. strakke billen maar wel een pens.
ZEKERHEID WIL IK JONGUH!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier redelijk aan de andere kant van de wereld zit
Ik zei ook niet dat ze niet bestaan, alleen dat zulke grote hier niet levenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bestaan!!
En het is een kwestie van tijd tot er een mafklapper is die er zo een als huisdier wil ofzo
I know.. was ook mn niet grappige grapjequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bijna iedereen dacht iets heel anders dan je ogen, Evie
Nooo ik wil geen koortslip bij mn ogenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow da's ook vervelend leaken ja
Kusje op je oogjes
Ik heb geen koortslipquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
I know.. was ook mn niet grappige grapje![]()
(dan kan ik er nu weer om lachen)
[..]
Nooo ik wil geen koortslip bij mn ogen![]()
whehe
Hihihihihiquote:
Kerel ik ben toch doodsbang dat ik plaatjes tegenkom van het parkje hier om de hoek ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AL GEVONDEN DAN VROUWTJUH!!!!???
[..]
Ik denk dat ik soms droom over dingen in de toekomst
* Photoshop opstart...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kerel ik ben toch doodsbang dat ik plaatjes tegenkom van het parkje hier om de hoek ofzo
Ik heb de laatste week alleen maar dromen over mensen van vroeger, echt bizarquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AL GEVONDEN DAN VROUWTJUH!!!!???
[..]
Ik denk dat ik soms droom over dingen in de toekomst
Hoe heet dat beest? Dan zal ik wel even zoekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel ik ben toch doodsbang dat ik plaatjes tegenkom van het parkje hier om de hoek ofzo
Zo moest 'ie eigenlijk.quote:
Zeg je nou dat ik je een kusje op je oog mag geven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihiGelukkig maar.. herpes is niet iets wat ik in mn oog zou willen
En ook gelukkig voor jou
Sinds je die dromenvanger hebt toevallig?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de laatste week alleen maar dromen over mensen van vroeger, echt bizar![]()
mensen die ik dus echt al JAAAAAAAAAren niet gesproken heb
oude buurjongen, oud collega's, klasgenootjes
echt zooo vaag
Big ass motherfucking frog putt on earth to scare the shit out of Hups << Zo heet ie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heet dat beest? Dan zal ik wel even zoeken
Eigenlijk wel hequote:
Nee die is vandaag binnengekomen en die heb ik boven de oudste zijn bed gehangenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinds je die dromenvanger hebt toevallig?
Dat is wel vaag jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de laatste week alleen maar dromen over mensen van vroeger, echt bizar![]()
mensen die ik dus echt al JAAAAAAAAAren niet gesproken heb
oude buurjongen, oud collega's, klasgenootjes
echt zooo vaag
Wijze les: sinds 12 uur niet meer gegeten hebben en dan bier gaan drinken is niet handig.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Big ass motherfucking frog putt on earth to scare the shit out of Hups << Zo heet ie!echt waar!!
En waarom kom je mij geen biertje brengen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wijze les: sinds 12 uur niet meer gegeten hebben en dan bier gaan drinken is niet handig.
Is echt zo hoorquote:
Ik vond het ook wel een hele mooiequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die is vandaag binnengekomen en die heb ik boven de oudste zijn bed gehangen
Hij is er superblij mee
Geen adres, telefoonnummer, niks...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom kom je mij geen biertje brengen?
Vraag ik me ook al jaren afquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omdat hij niet van een instelling is DAAROMquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
deze was mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een hele mooie
zou er zelf ook 1tje willen, maar vergeet het steeds weer
Jij moet niet zeiken. Je hebt al meerdere aanbiedingen om met mij te bieren afgeslagen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef Evie het volgende:
Vraag ik me ook al jaren af![]()
![]()
(ps oooooh moeten weer eens bieren..Maar geen tijd atm ... en even afwachten wat mn gekke buik gaat doen
)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken. Je hebt al meerdere aanbiedingen om met mij te bieren afgeslagen.
All you have to do is askquote:
Das echt niet duur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar samen drinken is veel gezelliger tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat hij niet van een instelling is DAAROM
'Volgende week dinsdag ben ik in Utrecht, hoe laat spreken we af' vind ik knap concreet hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Evie het volgende:
Maar maar maar er waren heel geen concrete voorstellen
![]()
Jij houdt de boot zelf af chickquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al jaren af![]()
![]()
(ps oooooh moeten weer eens bieren..Maar geen tijd atm ... en even afwachten wat mn gekke buik gaat doen
)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das echt niet duur!
Goeie koop!http://www.spiristore.nl/(...)jdz7YCFdHLtAod2WQAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met gratis wierrook
Zoon zei nog: gatver dat stinkt...
Nou... ik ben er dan pas heel laatquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Volgende week dinsdag ben ik in Utrecht, hoe laat spreken we af' vind ik knap concreet hoor.
Bij tietenfoto's is dat onvoldoende, leert de ervaring.quote:
Ik woon redelijk in de buurt van Utrechtquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Volgende week dinsdag ben ik in Utrecht, hoe laat spreken we af' vind ik knap concreet hoor.
nada. daar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah voelde m wel hoor!
Maar whats up dawg?
Die staan in kpdquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij tietenfoto's is dat onvoldoende, leert de ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |