zegt wel iets over de normen en waarden van sabia.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Stel dat dat klopt dan zou ik als Raf zijnde niets met Sabia willen, omdat zij al die tijd al van het bedrog wist, dus dan zou ik me ook min of meer door haar bedrogen voelen. Daarmee wil ik niet zeggen dat Sabia het had moeten opbiechten aan Raf dat Sylvie een ander zou hebben, want dat vind ik dan de taak van Sylvie om hem dat te vertellen, maar mij zou het niet lekker zitten dat mijn nieuwe vriendin dat allang allemaal wist.
Bedoel het ook niet negatief tegenover Sabia hoor, het is uiteindelijk mocht het allemaal zo zijn, Sylvie haar verantwoording. Maar als Raf zijnde zou het me toch niet helemaal lekker zitten. Al geloof ik wel dat Sabia heel lief is voor hem, dus primaquote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
zegt wel iets over de normen en waarden van sabia.
Wie weet heeft sabia wel telkens gezegd, vertel het hem nou en sylvie maar wachten op het juiste moment. Vervolgens heeft sabia het met oud en nieuw wereldkundig gemaakt.
Zegt de kloon.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Montelly het volgende:
Bewijst weer, vrouwen zijn gewoon verlepte ........
Ik vind haar oogopslag wel mooi, vrij exotisch. Ze moet dimmen met de lipfillers, want dan krijgt ze zo'n raar bekkie van.quote:
Ze zitten daar allebei, Frank ben ik met zoontje wel eens tegengekomen op de kermis bij het plaatselijke midzomerfeest.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
vind ik ook super komisch dat ronald de boer al 25 jaar lang elk jaar ergens op een nederlandse camping zit.
Daar moet je geen golddiggende types als yolanthe of sylvie naast zetten. Zijn broer Frank daarentegen..............................................
Ik haal die broertjes dus altijd door elkaar:quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
vind ik ook super komisch dat ronald de boer al 25 jaar lang elk jaar ergens op een nederlandse camping zit.
Daar moet je geen golddiggende types als yolanthe of sylvie naast zetten. Zijn broer Frank daarentegen..............................................
Ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ik las boekhoudster en vond het al zo'n toeval
Lolquote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ik las boekhoudster en vond het al zo'n toeval
Net zoveel bewijs als van de klap die hij haar had gegeven en die ook klakkeloos voor waar werd aangenomenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef ntm het volgende:
Is er al echt 'bewijs' dat Sylvie vreemd ging toen ze nog getrouwd was met Raf of wordt dat nu gewoon zo aangenomen?
Bwehehehe ja dat zou ik ook zeggen als ik een dierbare van Syl wasquote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef roos85 het volgende:
Volgens een bron, uit de zeer nauwe kring van Syl, hebben Syl en Guy niet al 1,5 jaar een relatie.
Voordat ze haar nageltjes in je gezicht plant ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe ja dat zou ik ook zeggen als ik een dierbare van Syl was
Daar zitten wel koolhydraten in hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
En wie weet hadden ze idd niet al 1,5 jaar een relaaaaasie, maar knabbelde ze stiekem wel tussendoor al aan zijn baguette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |