Geen ideequote:Op woensdag 17 april 2013 08:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is die met een voetballer getrouwd dan?
Ja die heeft zo'n uitgeput gezicht dat je denkt dat ze al 35 jaar niet meer geslapen heeftquote:
Ja, Sylvie is wat dat betreft geen domme meid. Niets maar dan ook niets is bij haar toevallig.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:05 schreef TheVulture het volgende:
De afgelopen dagen heb ik weer steeds meer het gevoel gekregen dat Sylvie alles in scene heeft gezet, met name na die beelden met haar ouders, die bonsoir bij Lets Dance en dat geparadeer voor de cameras en dat juichen bij die voetbalwedstrijd van Damian.
Zij heeft die Fransoos al veel langer dan dat Raf iets met Sabiah heeft en heeft het zo weten te verkopen dat zij het slachtoffer is. Ook Albert Verlinde trapt er met open ogen in
Petje af als je zo geraffineerd bent
Dit verbaast me niets, maar ik denk dat niets mij nog kan verbazen in deze gate.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk zelfs dat ze Raf en Saab in scene heeft gezet, althans, in stelling heeft gebracht. Wat is er mooier dan bedrogen worden door je beste vriendin en je ex, als je in de beeldvorming niet zielig genoeg wordt gevonden tot dan toe?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:05 schreef TheVulture het volgende:
De afgelopen dagen heb ik weer steeds meer het gevoel gekregen dat Sylvie alles in scene heeft gezet, met name na die beelden met haar ouders, die bonsoir bij Lets Dance en dat geparadeer voor de cameras en dat juichen bij die voetbalwedstrijd van Damian.
Zij heeft die Fransoos al veel langer dan dat Raf iets met Sabiah heeft en heeft het zo weten te verkopen dat zij het slachtoffer is. Ook Albert Verlinde trapt er met open ogen in
Petje af als je zo geraffineerd bent
Als je alleen al ziet hoe zieligjes ze rondliep na het 'verschrikkelijke nieuws' over Saab en Raf, terwijl ze zelf toen al anderhalf jaar rondn##kte met haar Willempie, valt het prima op hoe ze de boel wenst te bespelen. Gelukkig trapt vrijwel niemand erin. Behalve jij danquote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef sherezade het volgende:
Dat is wat de media er van maakt dat zij als slachtoffer wordt gezien, zelf uit ze dat nergens..
Ik denk zelf dat ze allang blij is dat ze haar nieuwe liefde niet meer hoeft te verbergen en dat ze gewoon nu kan doen waar ze zin in heeft..
Agreed. Haar reactie op de relatie van Rafael was netjes, of het nou gemeend is of niet. In ieder geval niks slachtofferigs. Maar dat zal ook wel weer nep zijn, zodat ze het eigenlijk nooit goed kan doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef sherezade het volgende:
Dat is wat de media er van maakt dat zij als slachtoffer wordt gezien, zelf uit ze dat nergens..
Ik denk zelf dat ze allang blij is dat ze haar nieuwe liefde niet meer hoeft te verbergen en dat ze gewoon nu kan doen waar ze zin in heeft..
En dat interview dan, waarin ze zei dat ze die dagen in begin januari een zonnebril moest dragen omdat haar ogen opgezwollen waren van het huilenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef sherezade het volgende:
Ja is dat het enige dan? nou zeg stel je voor! je laat tranen na een huwelijk van 10 jaar, wat een schande is het ookquote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
En dat interview dan, waarin ze zei dat ze die dagen in begin januari een zonnebril moest dragen omdat haar ogen opgezwollen waren van het huilen![]()
Dat is nog helemaal niet zeker dat ze toen al een relatie hadden, dat moet zich nog uitwijzen of dat zo is...quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je alleen al ziet hoe zieligjes ze rondliep na het 'verschrikkelijke nieuws' over Saab en Raf, terwijl ze zelf toen al anderhalf jaar rondn##kte met haar Willempie, valt het prima op hoe ze de boel wenst te bespelen. Gelukkig trapt vrijwel niemand erin. Behalve jij dan
edit: oh wacht, die foto was van januari. Oh oh wat was ze zielig he, de geslagen vrouw
[ afbeelding ]
Dat is het punt niet, het punt is dat het waarschijnlijk al lang voorbij was, het huwelijk enkel stand moest houden voor het imago van Syl en tot zij weer een nieuw slachtoffer aan de haak had geslagen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja is dat het enige dan? nou zeg stel je voor! je laat tranen na een huwelijk van 10 jaar, wat een schande is het ook
Ja, en? Heb jij Raf zielig zien doen dan? Zoals Syl, bedoel ik?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker dat ze toen al een relatie hadden, dat moet zich nog uitwijzen of dat zo is...
Voor hetzelfde geldt n###kte Raf Sabia ook al 1,5 jaar
Wie weet wilde Raf scheiden en Syl niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en? Heb jij Raf zielig zien doen dan? Zoals Syl, bedoel ik?
That's for surequote:Op woensdag 17 april 2013 10:51 schreef yvonne het volgende:
Dank.Volgens mij lezen de bladen flink mee hier, want het hele stuk zou zo hier uit SHO kunnen komen.
Droeg ze die dan tijdens het therapeutisch shoppen met Sabia?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
En dat interview dan, waarin ze zei dat ze die dagen in begin januari een zonnebril moest dragen omdat haar ogen opgezwollen waren van het huilen![]()
Vaak wel, zie plaatje in de OPquote:Op woensdag 17 april 2013 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droeg ze die dan tijdens het therapeutisch shoppen met Sabia?
Dat weet ik zeker, we kunnen eigenlijk wel een eigen roddelrubriek beginnenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:51 schreef yvonne het volgende:
Dank.Volgens mij lezen de bladen flink mee hier, want het hele stuk zou zo hier uit SHO kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |