Wacht maar tot blijkt dat ze met kerst is uitgerekend.... dan gooi ik er ook gelijk een stal en een kribbe tegenaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een ezel in het verhaal
Dat was echt tenenkrommendquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook wel een beetje te zien, dat overdreven aan elkaar zitten, vooral van Sylvie's kant. Net als tijdens die eerste scheidingsgeruchten toen Rafael zijn eigen blad lanceerde.
Oeh, was dat op een gegeven moment niet een hint in een of ander blad waar ze iedere week een roddel-hint geven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef utrecht1970 het volgende:
En toen ze hun penthouse in hamburg aan het verbouwen waren, had ze dus ook al een ander, als de geruchten waar zijn
Oh ja, dat geveeg van haarquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook wel een beetje te zien, dat overdreven aan elkaar zitten, vooral van Sylvie's kant. Net als tijdens die eerste scheidingsgeruchten toen Rafael zijn eigen blad lanceerde.
SPOILER: Meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.16.04.2013 - 19:01 Uhr
Es ist eine ungewöhnliche Liebe! Eine Liebe, über die man spricht und diskutiert. Rafael van der Vaart (30) ist seit Anfang April offiziell mit Sabia Boulahrouz (35) zusammen – der bis dahin besten Freundin seiner Noch-Ehefrau Sylvie van der Vaart (35).
Jetzt sehen wir den ersten Kuss in der Öffentlichkeit!
Es war sicher kein einfacher Schritt. Vor einer Woche stellte HSV-Spieler Rafael van der Vaart die neue Frau an seiner Seite vor.
Damit sorgte er für viel Gesprächsstoff und Kritik. Seine eigenen Fans, aber auch die seiner beliebten Frau, diskutierten: Darf man nach einer Trennung etwas mit der besten Freundin seiner Frau anfangen? Und wann ging das wohl los mit den beiden?
Der Profi-Fußballer steht zu seiner Freundin, in BILD sagte er: „Unsere Liebe braucht Zeit, um sich zu entwickeln.“ Nun scheinen sie einen Schritt weiterzugehen.
SABIA KÜSST IHN IN DER ÖFFENTLICHKEIT!
Den Kuss auf die Wange gibt es vor ihrer Wohnung, die sie gemeinsam mit Rafael und ihrer älteren Schwester Lydia verlässt. Rafael scheint das zu genießen, er beugt sich zu seiner Freundin herunter.
Kurz danach spaziert sie mit ihrer Schwester weiter durch die Straßen Hamburgs und strahlt über das gesamte Gesicht.
http://www.bild.de/unterh(...)a-30028260.bild.html
En die vrouw? Dat is toch die mysterieuze vrouw?
know'm sayin?
word? word.
Dit een bericht van 2 maart :quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:35 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik meen me een foto te herinneren waarop ze met die gordel frontrow zat bij een modeshow in Parijs. Niet mooi.
Is het niet de zus van Rafael?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
Ja!
Sabia heeft nu ook een tassendraagster?
Ah, de zus van Sabia dus?? Maar wat deed die dan als "oranje-vrouw" in het vliegtuig?
Maar dit is toch dezelfde vrouw als op de vliegtuig- en speeltuinfoto's? Of lijken ze alleen erg op elkaar?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij staat er gewoon dat het haar zus is, en dan gok ik dat het die zus is die haar in huis genomen heeft oude haar ouders teruggingen naar Turkije.
Ik weet het niet, zo op het eerste oog zou ik ook denken dat het om dezelfde vrouw gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dit is toch dezelfde vrouw als op de vliegtuig- en speeltuinfoto's? Of lijken ze alleen erg op elkaar?
En?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:39 schreef SEMTEX het volgende:
De zús van Sabia? Lijkt in de verste verte niet?
Mijn zus en ik lijken ook voor geen meter op elkaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:39 schreef SEMTEX het volgende:
De zús van Sabia? Lijkt in de verste verte niet?
Raar stukje wel, over die handtassen. Alsof Thele niet die handtassen voor haar had kunnen kopen, met zijn salarisquote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Leandra het volgende:
Hier wordt Lydia als oudere zus van Sabia genoemd.
http://rommelzolder.forum(...)euw-leven-t8536.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |