ik neem aan dat Sylvie zo veel mogelijk bij haar vriend wil zijn en paar keer maand Damian meeneemt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
Gaat Sylvie al naar Frankrijk verhuizen, ja?
Dat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef alors het volgende:
Wat een onzin, Sylvie werkt in Hamburg en ik zie haar niet haar carričre opgeven om thuis in Parijs op hem te wachten met de piepers.
Ja, al die koolhydraten, brrrrrquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef alors het volgende:
Wat een onzin, Sylvie werkt in Hamburg en ik zie haar niet haar carričre opgeven om thuis in Parijs op hem te wachten met de piepers.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, al die koolhydraten, brrrrr
Dat is wat er overblijft na kosten. Misschien staat hij op de loonlijst van zijn eigen bedrijf en krijgt hij een vorstelijk salaris.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zou er waar zijn van de geruchten dat die Fransman helemaal niet zo rijk is? Ik las dat zijn bedrijf vorig jaar maar 79.000 Euro winst had gemaakt. maar hij kan natuurlijk familievermogen hebben.
Dat zou wel heel dom zijn, gezien het tariefsverschil tussen inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, (ook in Frankrijk). Maar ik ben het met je eens dat dit soort cijfers weinig zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is wat er overblijft na kosten. Misschien staat hij op de loonlijst van zijn eigen bedrijf en krijgt hij een vorstelijk salaris.
nee dat zie ik dus ook niet gebeuren, ze is een van de belangrijkste gezichten van de Deutsche Rtlquote:
Je doet net alsof de grond trilt als ze luchtgitaar speelt maar ze is nog steeds ontzettend slank. Ik probeer me echt te focussen op de zng vetjes maar zelfs de stay ups laten niks van het vet omhoog kruipen dus zou je het mij willen aanwijzen want het zit me hoog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
No way, ze eet tegenwoordig, zie je toch in de tv-reclame
Nee, ik zeg enkel dat ze eetquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Je doet net alsof de grond trilt als ze luchtgitaar speelt maar ze is nog steeds ontzettend slank. Ik probeer me echt te focussen op de zng vetjes maar zelfs de stay ups laten niks van het vet omhoog kruipen dus zou je het mij willen aanwijzen want het zit me hoog.
Dat!quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat ze eetVoorheen was ze mager, nu is ze slank, zoals jij ook zegt.
de foto:quote:Sylvie van der Vaart gebruikte body double voor Hunkemöller
Sylvie van der Vaart is het gezicht van Hunkemöller maar voor de shoot van de nieuwe campagne geīnspireerd op het boek Vijftig Tinten Grijs heeft de ex-voetbalvrouw niet zelf geposeerd. Voor deze kinky shoot werd een body double gebruikt, een ander blond model nam Sylvie haar plaats in.
Sylvie heeft een geweldig getraind lichaam en heeft een body double helemaal niet nodig, wij denken dat deze dus echt om het sexy thema van de campagne ging.
Hunkemöller heeft dit inmiddels bevestigd en heeft de beelden met de body double gepubliceerd. Sylvie is wel gewoon te zien in de Valentijnscampagne van Hunkemöller.
Bekijk de foto´s van de body double van Sylvie hier.
Was al bekend, toch?quote:Op maandag 22 april 2013 09:39 schreef kvd het volgende:
[..]
de foto:
[ afbeelding ]
http://www.followfamous.n(...)le-voor-hunkemoller/
geen idee, het past wel mooi bij waar iedereen het nu over heeft, dat ze niet zo mager meer is. Klopt dus, want het is Sylvie nietquote:
Bericht is ook 2 maand oudquote:Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef kvd het volgende:
[..]
geen idee, het past wel mooi bij waar iedereen het nu over heeft, dat ze niet zo mager meer is. Klopt dus, want het is Sylvie niet
Uhu, in de reclame is zijzelf maar op die foto is inderdaad een body double gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef kvd het volgende:
Ik dacht dat het ook om de bewegende beelden ging, maar het zijn alleen de foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |