Kayaquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie is dat meisje? Nog beter, wat is haar nummer?
Welke vakken heb je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haat Wiskunde ook
En ik heb ook CM gekozen
Ik vindt haar karakter nu al leukquote:
ja dat is het enige nadeel mja als ik de kans krijg om weg te gaan zou ik ook niet voor ze blijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
Ja snap dat je de dieren zou missen, dieren zijn leuk
Engels, Nederlands, Spaans, muziek, aardrijkskunde, geschiedenis, biologiequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke vakken heb je?
Ik had Engels, Nederlands, Frans, Duits, maw, filosofie, kunst algemeen en handenarbeid
ik vindtquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vindt haar karakter nu al leuk
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke vakken heb je?
Ik had Engels, Nederlands, Frans, Duits, maw, filosofie, kunst algemeen en handenarbeid
Ohja gs had ik ook nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engels, Nederlands, Spaans, muziek, aardrijkskunde, geschiedenis, biologie
Met muziek twee keer moeten zingen voor een examencijfer, gewoon met pianobegeleiding etc. voor een volle klas, das nog best even eng, maar had twee keer een 8.5 geloof ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja gs had ik ook nog
Ik had maar handenarbeid gekozen want met muziek moet je stomme dingen doen bij ons
wowquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met muziek twee keer moeten zingen voor een examencijfer, gewoon met pianobegeleiding etc. voor een volle klas, das nog best even eng, maar had twee keer een 8.5 geloof ik, en in december hadden we een benefietconcert en daar heb ik ook solo gezongen voor een stuk of... 200 man
Stoute Bowiequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is het enige nadeel mja als ik de kans krijg om weg te gaan zou ik ook niet voor ze blijven
Word nu verkracht door bowie
quote:
Moet je nagaan dat ik verlegen ben, ik stond te trillen op het podiumquote:
Ik durf teder te zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stoute Bowie! ik zorg wel weer dat die moe is morgen
[..]
[ afbeelding ]
Besteld besteld besteld
mensen die dat doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:37 schreef Toto69 het volgende:
Hey JRRY, dit lees ik in iemands FB status:
[..]
WAT WAT WAAR.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Besteld besteld besteld
Wauwquote:Bomvol Milka pakket met 16 chocolade verleidingen
Milka, de tederste verleiding die er bestaat! Verwen jezelf of iemand anders met die Durf teder te zijn pakket van Milka. Betaal geen 39,- maar 10,- voor een bomvol chocolade pakket met maar liefst 16 heerlijke chocolade verleidingen.
Wat zit er allemaal in dit pakket:
Milka Hazelnoot
Milka Choco Swing Biscuit
Milka ChocoMooo
Milka ChocoWafer
Milka ChocoBiscuit
Milka Cake & Choc
I Love Milka Praline
Milka & Daim
Milka Oreo
Milka Crispello Vanille
Milka Crispello Chocolade
Milka Lila Thanks
Milka Good Luck
Milka Popcorn Snax
Milka Cranchito Snax
Milka Daim Snax
Haha ja goed idee schatquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Besteld besteld besteld
Zag t inddquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://www.veronicamagazi(...)ocolade-verleidingen
ik heb anders al 4242187 ipads liggen hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net als die share/win acties die ook iedereen wel even denkt te winnen
Die allemaal niet goed genoeg werken voor verkoop en daarom verloot worden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb anders al 4242187 ipads liggen hier
Ik stiekem 5 iphones maar als ik dat zeg gaat iedereen proberen te winnenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb anders al 4242187 ipads liggen hier
3x raden over wie het gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:03 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben zelf ook verliefd op een FOK!ker, alleen woont die heel ver weg.
Ze komt ook nooit naar meets oid.
Als je een FOK!ker ziet zitten; Pas op! Niet iedereen is zoals hij zich voordoet op internet!
ik denk hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die allemaal niet goed genoeg werken voor verkoop en daarom verloot worden?
Nee, dat is een tepelpatroontje, van diamantjesquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat is een tepelpatroontje, van diamantjesWie heeft dat ontworpen?
I would sue
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het echt niet, hint?
quote:
http://weekend.knack.be/l(...)le-4000280254493.htmquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat is een tepelpatroontje, van diamantjesWie heeft dat ontworpen?
I would sue
quote:
Komt nooit naar meets, als ik dan binnen de SC denk, denk ik aan sofquote:
hai liefjequote:
3x goed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt nooit naar meets, als ik dan binnen de SC denk, denk ik aan sof
Wanneer kan ik op kraamvisite komen?quote:
doe datquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef Taexon het volgende:
Zo maar eens klaarmaken om te gaan hardlopen in de duinen
over 9 maanden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer kan ik op kraamvisite komen?
Succes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef Taexon het volgende:
Zo maar eens klaarmaken om te gaan hardlopen in de duinen
Beter dat dan andersom.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben traag van begrip sorry
Ok, hopen dat er geen complicaties zijn enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dat zou lullig zijn..quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok, hopen dat er geen complicaties zijn enzo
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter, daarmee toet toet toeter ik naar jou!moest gniffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter, daarmee toet toet toeter ik naar jou!hardop lachen hier whehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nee ik luister naar beytwicequote:
rock heeft een relatie hoorquote:
Gewoon lekker niet op lettenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Smakkende mensen die je van een afstand al hoort eten
Ja, waar is je ondertitel. hihaho altijd lachen met jouquote:
Ah toe plies.quote:
Hmm.. Ik weet het niet!?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, waar is je ondertitel. hihaho altijd lachen met jou
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ze praat ook steeds over oma terwijl ze vreet
Wat betekent dat wat er nu in staat dan?quote:
sukkel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb die van jou 10 seconen geluisterd
ook leuk jaquote:
ja ze lach helemaal dubbel omdat ze 2 kaiserbroodjes had en haar banaan daar tussen lag als een lulquote:
Is ook grappigquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze lach helemaal dubbel omdat ze 2 kaiserbroodjes had en haar banaan daar tussen lag als een lul
Dafuqquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze lach helemaal dubbel omdat ze 2 kaiserbroodjes had en haar banaan daar tussen lag als een lul
De assassin's creed: Niets is wat het is, alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat betekent dat wat er nu in staat dan?
hahaha ja die is leuk hequote:
Dylan is sowieso wel leuk. MSVquote:
ja pff ze moet naar boven kan ik weer rustig zitten zonder haar commentaarquote:
Gewoon naar je zolderkamer vluchtenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja pff ze moet naar boven kan ik weer rustig zitten zonder haar commentaar
ja ik ga zo naar boven maar zat nog lekker beneden tv te kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar je zolderkamer vluchten
Tijd voor jezelf mag best
jij kijkt msv?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:30 schreef Rockiejj het volgende:
Taexon en ik gaan dit ook een keer doen!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga zo naar boven maar zat nog lekker beneden tv te kijkenbowie erbij, heerlijk
NIET IN HILLEGOM! IK HERHAAL NIET IN HILLEGOMquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:30 schreef Rockiejj het volgende:
Taexon en ik gaan dit ook een keer doen!
ja je moet toch wat op je vrije middagquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]gelijk heb je
[..]
NIET IN HILLEGOM! IK HERHAAL NIET IN HILLEGOM
maar is goed verder
Zo dom is dat hequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.2dehands.be/mu(...)raakt-150664964.html
iemand?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo dom is dat heIk hoorde hem vanochtend om tien voor vijf ofzo op de radio. En hij was echt zo blij dat hij op de radio kwam. Was best grappig
Het is dat je gaat sporten en bende als ik het goed heb anders had ik langs gekomenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je moet toch wat op je vrije middag
ik ga niet sporten hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is dat je gaat sporten en bende als ik het goed heb anders had ik langs gekomen
Ja, deel 2 en 3 zijn ook het kijken waardquote:
Het klinkt nu niet grappig, maar als ze iemand wakker bellen en zoals hoe hij was enzo, dan is het wel leuk.quote:
Sassemquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]gelijk heb je
[..]
NIET IN HILLEGOM! IK HERHAAL NIET IN HILLEGOM
maar is goed verder
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe kom ik er bij dat je ging sporten gvd
anders hadden we bos gekunt ofzo
Ja sorry ik heb vakantiequote:
ik vind het echt leuk hehequote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe kom ik er bij dat je ging sporten gvd
anders hadden we bos gekund ofzo
kbbyquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:
cause i want it bad, i want a bad girl baby bad i want a love that's crazy yeah
quote:
BADLIEDquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:
cause i want it bad, i want a bad girl baby bad i want a love that's crazy yeah
ik kom je ontvoeren dan gaan we bosquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaadik dacht eerlijk gezegd ook dat we gingen sporten hoor maar mn ma gaat ook niet en heb geen zin om alleen te gaan
Haha, ik heb alles geregeld, missschien donderdag, maar denk het niet!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb vakantie!
Als je trouwens een proefpersoon nodig hebt voor school de komende 2 weken nog moet je het zeggen, ben ook al bas zijn reserve
Met Igor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het echt leuk hehemet die bewaker haha
Oke is goed man, maar dat je maar weet als er een keer nood is dat je me gerust voor die zooi kan bellenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, ik heb alles geregeld, missschien donderdag, maar denk het niet!
Thanks!
ja igorquote:
I want a girl who sneaks out too late, and when I call, she doens't answer the phone. badlied.quote:
goedliedquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
I want a girl who sneaks out too late, and when I call, she doens't answer the phone. badlied.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja is goedmoet alleen wel vroeg op morgen dus moet beetje op tijd slapen
Here I am waiting, I'll have to leave soon, why am I holding on?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke is goed man, maar dat je maar weet als er een keer nood is dat je me gerust voor die zooi kan bellen
whehehhquote:
Nee johquote:
hahahahaquote:
zoveel liefde van jouquote:
pls stahpquote:
Jij ook hoorquote:
KHSquote:
met wat?quote:
Ik durf het niet aan te klikkenquote:
jaquote:
watjequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan te klikken
omg omg omg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jazijn maroon 5 en bruno mars filmpje
en met die mobieltjes met kerst omg
jolo swekquote:
Met Megan? zo ja: JAquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die nieuwe met Sam Tsui is ook vet!
Ik ben aan het blozen nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Oh veel mooier dan dat wijf.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blozen nuja tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ben proxxie, en ik ben boos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
waarom gelden die voordeelbonnen voor de flurry's niet meer
nee niet met dat wijf.quote:
ja hee wat nou !!! wat mot jequote:
PFFF. dat maak ik zeluf wel uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind het niet zo heel erg leuk dat jij haar wijf noemt
Nee ze is niet leukquote:
ze schreeuwt.quote:
Succesquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
Nou op naar school maar weer dan![]()
Tot straks mensen.
Ja en zij lelijkquote:
Veel plezierquote:
Wij hebben het niet bedacht hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Geitenmelker van beroep is als spelen met een hoelahoep
hoiquote:
Vertelquote:
Ze denken dat ik 't examen toch niet haal en dat ik gewoon écht niets doe.quote:
Zie hierboven. Lekker motiverend.quote:
Vind je zelf dat je iets doet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze denken dat ik 't examen toch niet haal en dat ik gewoon écht niets doe.
[..]
Zie hierboven. Lekker motiverend.
Ja, ik doe wel degelijk wat.quote:
Dachten ze van mij ook, beetje eindspurt maken en het lukt best. CE is toch allemaal herhaling, leert stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze denken dat ik 't examen toch niet haal en dat ik gewoon écht niets doe.
[..]
Zie hierboven. Lekker motiverend.
Nou, ben je nu dan niet extra gemotiveerd om je examen wel te halenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik doe wel degelijk wat.
Maar als je ouders erbij zitten om dat even lekker de grond in te stampen, werkt het weinig mee.
Ouders.
quote:
werksequote:
mee eensquote:
Ja daarom toch. Ik zou dan iets hebben van: HAHAHAH IK GA NU EXTRA HARD LEREN EN DOEN ALSOF IK NIKS DOE EN DAN LEKKER SLAGENquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
@ sofje: Ja op zich wel, maar ach. Ik red mezelf wel hoop ik.
Hoe kun je nou weer een 1 halenquote:
Ja maar jij bent supersofquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom toch. Ik zou dan iets hebben van: HAHAHAH IK GA NU EXTRA HARD LEREN EN DOEN ALSOF IK NIKS DOE EN DAN LEKKER SLAGEN
quote:
Jij kan dat toch ook doenquote:
quote:
Tuurlijkquote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedoel bewijs maar eens dat ik ongelijk heb
Grammatica, hoop maar dat ik het over mag doen telt 2 keerquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer een 1 halenWaar ging het over.
Grammatica vond ik ook altijd rottig ja, maar toch haalde ik voor Duits proefwerken wel een 6 gemiddeld. En voor SO's een 7-8quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:47 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Grammatica, hoop maar dat ik het over mag doen telt 2 keer
Ik deed ook echt niet veel op school en ik heb het ook gehaald dus geen zorgen. Vooral niet laten aanpraten door volwassenenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga ik ook wel doen.
Ik heb in 4 havo gewoon een achterstand opgelopen. En das balen. Maar niets aan te doen.
Nee mja, die achterstand is gewoon kud.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed ook echt niet veel op school en ik heb het ook gehaald dus geen zorgen. Vooral niet laten aanpraten door volwassenen
Welke klas/niveau zit je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:47 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Grammatica, hoop maar dat ik het over mag doen telt 2 keer
Pff kom je uit Duitsland ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grammatica vond ik ook altijd rottig ja, maar toch haalde ik voor Duits proefwerken wel een 6 gemiddeld. En voor SO's een 7-8
Ik kom bijna uit Duitsland, toch sof?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Pff kom je uit Duitsland ofzomet een 5,5 ben ik al blij.
*sowiesoquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Havo 3, maar ga zowiezo niet over naar Havo 4.
joah ik ook. Hi5quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom bijna uit Duitsland, toch sof?
Nee, gewoon nee, ga nou niet lopen verbeterenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
*sowieso
Jammer zegBlijven zitten lijkt me echt niet fijn
Ja, ga als me cijfers niet slechter worden naar Mavo 4 anders mavo 3. Dat zou wel helemaal een dieptepunt zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
*sowieso
Jammer zegBlijven zitten lijkt me echt niet fijn
Maar mensen schrijven dat zo vaak verkeerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, ga nou niet lopen verbeteren
Oude vriend van me : 2 havo, jaar daarna 2 vmboquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, ga als me cijfers niet slechter worden naar Mavo 4 anders mavo 3. Dat zou wel helemaal een dieptepunt zijn
Maar als je het dan wel haalt is het wel fijn tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, ga als me cijfers niet slechter worden naar Mavo 4 anders mavo 3. Dat zou wel helemaal een dieptepunt zijn
je hebt zobiezo gelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar mensen schrijven dat zo vaak verkeerdze moeten het leren!!11!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar mensen schrijven dat zo vaak verkeerdze moeten het leren!!11!
quote:
Ik weet niet eens wat wij vandaag etenquote:
*stuurt een koekjequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat wij vandaag eten
Ik kan duits zonder het als vak te hebben gehadquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik nog meer. Als je plat Gronings spreekt over de grens verstaan ze je.
ik win
ha fuck jullie
Dat krijg je als je bivakkeert door al die oostblok landen om naar sziget te komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan duits zonder het als vak te hebben gehad
hoeveel km?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik nog meer. Als je plat Gronings spreekt over de grens verstaan ze je.
ik win
ha fuck jullie
waß ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bivakkeert door al die oostblok landen om naar sziget te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |