Kayaquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie is dat meisje? Nog beter, wat is haar nummer?
Welke vakken heb je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haat Wiskunde ook
En ik heb ook CM gekozen
Ik vindt haar karakter nu al leukquote:
ja dat is het enige nadeel mja als ik de kans krijg om weg te gaan zou ik ook niet voor ze blijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
Ja snap dat je de dieren zou missen, dieren zijn leuk
Engels, Nederlands, Spaans, muziek, aardrijkskunde, geschiedenis, biologiequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke vakken heb je?
Ik had Engels, Nederlands, Frans, Duits, maw, filosofie, kunst algemeen en handenarbeid
ik vindtquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vindt haar karakter nu al leuk
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke vakken heb je?
Ik had Engels, Nederlands, Frans, Duits, maw, filosofie, kunst algemeen en handenarbeid
Ohja gs had ik ook nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engels, Nederlands, Spaans, muziek, aardrijkskunde, geschiedenis, biologie
Met muziek twee keer moeten zingen voor een examencijfer, gewoon met pianobegeleiding etc. voor een volle klas, das nog best even eng, maar had twee keer een 8.5 geloof ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja gs had ik ook nog
Ik had maar handenarbeid gekozen want met muziek moet je stomme dingen doen bij ons
wowquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met muziek twee keer moeten zingen voor een examencijfer, gewoon met pianobegeleiding etc. voor een volle klas, das nog best even eng, maar had twee keer een 8.5 geloof ik, en in december hadden we een benefietconcert en daar heb ik ook solo gezongen voor een stuk of... 200 man
Stoute Bowiequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is het enige nadeel mja als ik de kans krijg om weg te gaan zou ik ook niet voor ze blijven
Word nu verkracht door bowie
quote:
Moet je nagaan dat ik verlegen ben, ik stond te trillen op het podiumquote:
Ik durf teder te zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stoute Bowie! ik zorg wel weer dat die moe is morgen
[..]
[ afbeelding ]
Besteld besteld besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |