quote:De Beco Butterfly kan gebruikt worden van 3,5 tot 20 kg. De draagconsulenten van Babybij adviseren je de Beco te gebruiken voor kindjes vanaf 4 maanden.
ze zijn nog geen 4 maanden hoor. En geen idee of ik moet corrigeren eigenlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:18 schreef As1981 het volgende:
Dus dan zou het kunnen of moet je hier corrigeren? Kyan is nu bijna drie maanden maar ik vond hem echt prima zitten.
Maar wel ruim drie toch? Maar dat van hun nekjes is wel belangrijk inderdaad. Wat dat betreft is die van Kyan al heel stabielquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
ze zijn nog geen 4 maanden hoor. En geen idee of ik moet corrigeren eigenlijk
Ik vind ze nu nog een beetje klein en te onstabiel in hun nekjes maar eind van de maand ga ik wel even kijken hoe ze er in zitten.
LadyBlack, klinkt pijnlijk inderdaad. Kun je haar iets hoger of lager knopen om dat te vermijden?
ja, daarin merk je dat je nog wel moet corrigeren. Want gecorrigeerd zijn ze nog geen 2 maanden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef As1981 het volgende:
[..]
Maar wel ruim drie toch? Maar dat van hun nekjes is wel belangrijk inderdaad. Wat dat betreft is die van Kyan al heel stabiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |