die ziet er inderdaad ook wel fijn uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:35 schreef Pvoesss het volgende:
Als je het beste van beide werelden zoekt dan is een JPMB de slimste optie.
Enorm zacht en rekbaar maar toch ook heel stevig en geschikt voor rugdragen met een double hammock.
Top, dankjewel!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, L0t ik had m laatst voor... 96 euro geloof ik, best wat goedkoper dan veel andere zaken en snelle levering. Moet ff op zoek. Ben nu niet thuis dus even kijken of ik t hier kan opzoeken
Je mag mijn Wompat lenen als je wilt? (na volgende week) Dan kan je eens kijken of het iets isquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Zoë23 het volgende:
Door jou foto's wil ik echt rugdragen
Na jullie adviezen over een rugdrager ben ik wel opzoek gegaan maar vind het wel veel geld, zometeen vind ze het niets aan. Mijn andere drager heb ik ook bijna niet kunnen gebruiken
Dit is een double hammock. En geen idee hoe ik dat doe met die stof, het komt zo uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 02:06 schreef Gulara het volgende:
Marjolijntje wat voor een knoop is dat? En wat doe je dat netjes! Hoe krijg je die stof zo gedrapeerd over je schouder!Mooie doek ook!
Vanaf wanneer kun je eigenlijk beginnen met rugdragen?
Ik vond rugdragen pas fijn toen de mini zelf een beetje kon zitten. Dan kon ik hem vanuit zitstand makkelijk(er) op mijn rug krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 02:06 schreef Gulara het volgende:
Marjolijntje wat voor een knoop is dat? En wat doe je dat netjes! Hoe krijg je die stof zo gedrapeerd over je schouder!Mooie doek ook!
Hier best wel veel (ergonomische) dragers en draagdoeken eigenlijk. Als ik zaterdag over de markt loop kom ik er altijd wel één of twee tegen. Het is dan ook een wat alternatiever publiek, dat scheelt misschien.
Ik ging laatst iets opzoeken over de babybioscoop en daar werd zelfs aangeraden om met draagdoek te komen omdat wandelwagens niet in de zaal mochten.
Wij dragen nog steeds met veel plezier, de ene keer zit het beter dan de andere. En het spreiden over de schouder kan beter. Maar voor Pi is het gegarandeerd een rust/ slaapmomentje dus dat is heel fijn.
Wanneer je het durft.. En pas echt comfortabel er mee bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 02:06 schreef Gulara het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |