abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126240626
Luuk heb een petje van de wibra, heeft een klep, maar wel flexibel. Is ook lekker luchtig. Heeft ook zo'n flap in de nek. '

*poef* nu is het weg
pi_126241608
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
De pune's zijn heel erg fijn :Y

[ afbeelding ]
Was mijn blondje nog heel jong O+
Ja, vind ik ook. Ben superblij met mijn pune.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_126258784
http://www.bobafamily.com(...)our-baby-facing-out/
^O^ goed linkje (eventueel voor in de volgende OP)
pi_126260832
Zo voor het eerst 'officieel' weg met de Manduca (dus niet dat hij als backup in de wagen ligt) naar het Jazz Festival. Heb hem redelijk goed afgesteld, maar ben toch benieuwd hoe lang ik het volhou... Maar dan mag vriendje ;)
pi_126261633
Pvoes wat een leuke! Volgens mij heb ik die ook van kik kid wel eens gezien in dat model :)
En KJ zo'n flubberpetje is ook niet zo dik inderdaad en ook nog handig voor andere gelegenheden.
Ik kan weer gaan shoppen :P ;)

Veel plezier SE en maak je een foto voor ons?
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:54:15 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126263063
Dat petje lijkt me ook best wel warm Pvoess. Ik heb gewoon een flaphoedje dat ik een beetje tussen de doek frummel.
pi_126263203
Nee die met aap is helemaal niet warm zijn hele dunne mutsjes van dat merk.
Nog dunner dan de meeste zonnehoedjes die ik heb gehad :Y

Het merk is JNY design ik kocht ze altijd bij musjes.
pi_126275049
Twee uur gedragen, ging goed :). Geen foto's... Ook een hoop baby's in baby bjorn zien hangen, en ook in van die hoge stellage rugzakken of hoe noem je dat. Ziet er niet comfy uit iig...
pi_126275149
Een framedrager.. Nee dat is voor de drager vaak echt een ramp.
Je kan er wel veel zooi in stoppen dat is wel handig :D
pi_126295220
Hier een foto van een ongeschikte drager om even te lachen :') _O-
pi_126295261
Spannend!
Maar wtf?
pi_126295304
Deze is ook interessant.

vrijdag 10 mei 2013 @ 09:17:18 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126295322
OMG :X
pi_126295957
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:11 schreef Pvoesss het volgende:
Hier een foto van een ongeschikte drager om even te lachen :') _O-
[ afbeelding ]
_O-
Verstop de alien!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126297051
Jemig dat ziet er niet goed uit!

Maar die Deuter rugdragers lijken me juist wel heel comfortabel als je kind wat groter is. Wij willen dan misschien een keer gaan hiken met zo'n ding. Is toch niet heel anders dan een backpack met frame of heb ik er een te rooskleurig beeld van?

Niet de charmantste foto die ik kon vinden maar hier heeft het kind ook een vrij goede houding toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:58:38 #291
258612 nytar
boys boys boys
pi_126297614
Wij hebben zo'n ding een keer op vakantie gebruikt. Ik vond het vooral erg zwaar. Dat ding alleen al. En dan is er nog ruimte voor spullen, die je dus ook wil benutten.
Voor ons eens, maar nooit meer. Liever een doek en een tas :)
pi_126297876
Dat moeten we tegen die tijd dan maar eens gaan testen denk ik. Want we wilden dan door de Alpen gaan wandelen en dan loop je echt uren met je tas en je doek. Of met die zware stellage dus. Misschien is het überhaupt vreselijk, haha! Maar dit zijn echt toekomstdromen, niet voor met een baby.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:42:30 #293
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_126300828
Wij hebben beide gedaan (oudste met framedrager, jongste met doek en mei tai).

Het voordeel van zo'n stellage is inderdaad dat je er ook nog andere spullen ik kan doen en dat je de stellage even neer kan zetten als je eventjes uitrust, terwijl het kind dan niet gelijk alle kanten op kan lopen (of terwijl het lekker kan blijven slapen).
Het nadeel is natuurlijk dat het dragen al zwaarder is, als je er ook nog extra spullen bij instopt dan wordt het nóg zwaarder, zodat je bij het uitrusten ook graag de hele stellage even móet neerzetten.
Bij de doek of mei tai was het niet zo'n punt het kind tijdens het rusten op de rug te houden.

Bij de jongste was het dus óf rugzak dragen óf kind (en evt. afwisselen).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:47:06 #294
258612 nytar
boys boys boys
pi_126301020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
Dat moeten we tegen die tijd dan maar eens gaan testen denk ik. Want we wilden dan door de Alpen gaan wandelen en dan loop je echt uren met je tas en je doek. Of met die zware stellage dus. Misschien is het überhaupt vreselijk, haha! Maar dit zijn echt toekomstdromen, niet voor met een baby.
Wij willen dat ook ooit gaan doen, maar waarschijnlijk wordt dat dus pas als de jongens groter zijn en zelf kunnen lopen. Een huttentocht die geschikt is voor kinderen vanaf 7 jaar ofzo
pi_126301863
Mm.. als ik het zo lees begint de één-de-doek ander-de-backpack constructie toch te lonken inderdaad.. En dat is ook leuk natuurlijk Nytar, als ze zelf kunnen lopen O+ Maar als hier nog een tweede komt duurt dat hier nog een jaar of 10 voor ze allebei 7 zijn. Het is ook dat de framedrager genoemd werd anders was ik er nog lang niet over begonnen, maar het zijn wel dingen waar ik me op verheug!!
pi_126302538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef Suikertante het volgende:

Maar die Deuter rugdragers lijken me juist wel heel comfortabel als je kind wat groter is. Wij willen dan misschien een keer gaan hiken met zo'n ding. Is toch niet heel anders dan een backpack met frame of heb ik er een te rooskleurig beeld van?
Het is toch wel heel erg zwaar hoor. Die jij laat zien is een frame drager waar de houding nog oké is maar het merendeel is het zitje wel erg klein van en babybjorn achtig. Ze zijn er dus wel hoor en verder niets mis met framedragers maar het is gewoon erg zwaar. Ook doordat het kind van je af zit en anders bewegen zal dan in de doek.
pi_126302813
Toen ik foto's ging zoeken schrok ik ook van de rare framedragers waar kinderen helemaal uitgestrekt in over hun ouders heen hangen, maar er zitten wel wat ergonomischer exemplaren tussen. Maar jullie argument over het gewicht is voor mij ook wel belangrijk hoor, ik ben niet zo sterk. Mijn vriend rent fluitend met twee loodzware tassen over de bergtoppen maar dat geldt helaas niet voor mij!
pi_126304777
Je moet het gewoon testen suiker. Op vakantie lopen wij heel veel niet hiken maar heb regelmatig een vuurtoren beklommen. Ik draag dan meestal. Mijn man vind dragen bv zwaar voor zijn rug maar een zwaardere rugzak kan hij prima dragen. Dus droeg ik de oudste meestal en hij de rugzak.
Even puzzelen hoe we dat straks gaan doen met twee en waarbij de oudste van de week drama maakte in de wompat. Nu is hij niet op zijn best dus hopelijk was dat het.

Oh en met die stellages. Wij gaan regelmatig cruisen. Ik mocht gewoon doorlopen door de poortjes met kind op mijn rug. Het stel met de stellage moest hem steeds af want hij moest op de band. Vooral fijn als je kind slaapt.
pi_126305046
Wij hebben voor ean wel een framedrager. Ik draag nooit maar vriend en mijn vader wel. Ik zie hun niet met een doek lopen. Al heb ik voor de baby wel een marsupi.
pi_126305059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik draag nooit maar vriend en mijn vader wel. Ik zie hun niet met een doek lopen.
Hoezo niet? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')