Ja, vind ik ook. Ben superblij met mijn pune.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
De pune's zijn heel erg fijn
[ afbeelding ]
Was mijn blondje nog heel jong![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:11 schreef Pvoesss het volgende:
Hier een foto van een ongeschikte drager om even te lachen![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij willen dat ook ooit gaan doen, maar waarschijnlijk wordt dat dus pas als de jongens groter zijn en zelf kunnen lopen. Een huttentocht die geschikt is voor kinderen vanaf 7 jaar ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
Dat moeten we tegen die tijd dan maar eens gaan testen denk ik. Want we wilden dan door de Alpen gaan wandelen en dan loop je echt uren met je tas en je doek. Of met die zware stellage dus. Misschien is het überhaupt vreselijk, haha! Maar dit zijn echt toekomstdromen, niet voor met een baby.
Het is toch wel heel erg zwaar hoor. Die jij laat zien is een frame drager waar de houding nog oké is maar het merendeel is het zitje wel erg klein van en babybjorn achtig. Ze zijn er dus wel hoor en verder niets mis met framedragers maar het is gewoon erg zwaar. Ook doordat het kind van je af zit en anders bewegen zal dan in de doek.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef Suikertante het volgende:
Maar die Deuter rugdragers lijken me juist wel heel comfortabel als je kind wat groter is. Wij willen dan misschien een keer gaan hiken met zo'n ding. Is toch niet heel anders dan een backpack met frame of heb ik er een te rooskleurig beeld van?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik draag nooit maar vriend en mijn vader wel. Ik zie hun niet met een doek lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |