SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:48 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb wat doeken in de privé verkoop, daar staat een zomerse Indio met hennep bij die niet dik maar wel heel sterk is.godver, niet doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga heel even in beraad, voor ik een impulsaankoop ga doen
Dan is het geen impulsaankoop meer hequote:Op maandag 6 mei 2013 14:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
godver, niet doen!
ik ga heel even in beraad, voor ik een impulsaankoop ga doen
Dat wat in de dm staat die ik je gestuurd hebquote:
En dat terwijl hij eigenlijk niet eens meedeed in de verkoop. Maar ja, je bent onweerstaanbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leuke vind ik dat ik (al een hele tijd doekenkoortsvrij) na al die jaren nog steeds onverminderd enthousiast ben over dragen, Niet over de doeken, maar over het dragen op zich. Zo heerlijk om te doen!
[ Bericht 30% gewijzigd door Macka66 op 06-05-2013 20:29:00 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Deze heb ik in maat 4 en hij is heeeeeeerlijk!!! zo zacht <3quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is zo'n pfau nou echt heel fijn? Ze doen me altijd een beetje denken aan theedoeken namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |