SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager (bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ik heb daar ook wat issues mee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef nytar het volgende:
En een draagmeet voor rugdragen? Ik wil ook! Ik durf nog niet met mn baby te gooien
Mag je dus ruck knopen bij 6 weken? Dan zou Lauren ook al mogen, lijkt me praktisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:33 schreef Morretje het volgende:
Ik gooi ook niet hoorIk maak een soort pakketje van 'm incl doek en leg em op mn schouder.
-edit-
Ik draag het liefst met een ruck, reinforced, tibetaans afgeknoopt merk ik. Maar, het 'reinforced' gedeelte zit bij hem nooit echt goed. Komt dat omdat hij nog niet groot genoeg is daarvoor? Met dochterlief lukt het nml wel netjes..
Waaromquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ja je mag een ruck knopen met 6 weken maar dan wel zo hoog dat het hoofdje goed op je schouder kan liggen.
Ik vind de wompat erg fijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:58 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek een fijne rugdrager ( geen doek ) hebben jullie nog tips?
Dat filmpje ga ik binnenkort eens bestuderen! Tnxquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:17 schreef Morretje het volgende:
Phaidra, en als je em als reinforced knoopt? Zo dus:
Pessie, juist met een Ruck kun je als heel vroeg rugdragen, mits idd hoofdje op je schouder kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |