quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan de naam van de mod niet noemen vanwege privacyredenen omdat het Frank_Drebin is
Dat kan natuurlijk niet, eerst moet het contract nageleefd worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:59 schreef -supergirl- het volgende:
zou ze amputeren als ik jou was. kan je er nooit meer last van hebben
ok dan hou je een mes tegen zijn lul en eist dat hij je ballen zuigt. vervolgens kun je ze amputeren. wat is nou het probleem? kun je dit zelf niet bedenkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, eerst moet het contract nageleefd worden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef SkryZx het volgende:
Is dit niet een aflevering uit South Park?
Het was geen onderdeel van het contract dat je ballen nog aan jou vast zaten. Dus afsnijden, op een stokje, opsturen met PostNL en dan kan hij er als een lollie aan zuigen. Kunnen jullie ook nog eens allebei op je zolderkamertje blijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, eerst moet het contract nageleefd worden.
Dan eerder in WGR wegens contractbreuk.quote:
Jaloers veel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef KritischeMassa het volgende:
HOAX... TS heeft helemaal geen ballen
Eigenlijk stoor ik me meer aan het ontbreken van hoofdletters in je postquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
wil je nou liever gebasht worden om het feit dat je kennelijk een south park verhaallijn gebruikt voor een topic, of wil je liever gebasht worden met opmerkingen over het feit dat er wel iets mis zal zijn met je genitaliën? of maakt het je niet uit? (aandacht = aadacht immers)
Verkopen? Opblazen en ermee gaan voetballen? Vullen en er haggis van maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet weten wat ik met een baarmoeder aanmoest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |