Ik snap gewoon niet waarom je gaat huilen om een onvoldoende, als ik dan een autist ben dan ben ik maar een autist.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef tochweerhenk het volgende:
TS is autist en kan zich niet inleven in gevoelens.
Idd, dan kom je niet ver.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef Differ het volgende:
Medelijden met die chick
Lelijk en een onvoldoende
hoi!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe kan je een onvoldoende halen voor Engels?!
Analfabeet, dyslectisch en autistisch tegelijk zijn..quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe kan je een onvoldoende halen voor Engels?!
Maar jij bent een troll, had dus niets anders van je verwacht.quote:
En lelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Analfabeet, dyslectisch en autistisch tegelijk zijn..
groet terugquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar jij bent een troll, had dus niets anders van je verwacht.
Ik zie meer trash lopen op het mbo dan op de universiteitquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:42 schreef GJonline het volgende:
Raar, meestal leren lelijke meisjes extra hard
Wat doe jij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zie meer trash lopen op het mbo dan op de universiteit
TS zegt dat ze lelijk is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef zovty het volgende:
Tja, wie weet moet ze nu van school af en gaan werken van haar altijd dronken vader terwijl ze er toch 24 uur achter elkaar op had gestudeerd.
Ipv hier te klagen over iets wat je eigenlijk niet raakt zou je haar ook kunnen troosten, haar vader te grazen nemen en nog lang en gelukkig leven samen. Misschien is ze wel een hele goede moeder voor jullie kinderen al kan ze engelstalige liedjes nooit fatsoenlijk meezingen.
Moet lastig zijn om je niet te kunnen verplaatsen in het verdriet van iemand anders. Of kick je er op dat andere mensen verdriet hebben? Raar topic in elk geval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Zo een lelijk meisje in mijn klas begon het eerste lesuur tranen met tuiten omdat ze een 5,2 had voor engels.
Klacht: mensen die janken om een onvoldoende.
Wat voor verdriet? Om een 5,2? Van mij mag je dan een schop onder je hol en een ruggengraat groeien en gewoon vol goede moed naar de volgende toets gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Moet lastig zijn om je niet te kunnen verplaatsen in het verdriet van iemand anders. Of kick je er op dat andere mensen verdriet hebben? Raar topic in elk geval.
Waar heb je dit regeltje geleerd? Ik hoef je toch niet uit te leggen dat iedereen verdrietig is om andere dingen. Weet jij veel waar die onvoldoende mee samen hangt. Jij jankt wellicht weer als je voetbal club verliest of je computer kapot is terwijl zij dan weer denkt van "boeiend" .quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:05 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Wat voor verdriet? Om een 5,2? Van mij mag je dan een schop onder je hol en een ruggengraat groeien en gewoon vol goede moed naar de volgende toets gaan.
Verdriet is als er iemand doodgaat of iets anders ergs gebeurd, en niet een 5,2 >:(
Ik jank niet om zulke knullige dingen, ik had er trouwens wel last van want ze zat te snikken en te snotteren en ze dacht niet van "oh laat ik maar even buiten de klas janken dan hebben anderen er geen last van."quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waar heb je dit regeltje geleerd? Ik hoef je toch niet uit te leggen dat iedereen verdrietig is om andere dingen. Weet jij veel waar die onvoldoende mee samen hangt. Jij jankt wellicht weer als je voetbal club verliest of je computer kapot is terwijl zij dan weer denkt van "boeiend" .
Kijk en dit is dus waarom een OP die minimaal geschreven is vaak tegen de TS werkt. Als je in de OP had verwerkt dat ze overdreven ging huilen in de klas en daar bleef huilen en daardoor voor jou en wellicht anderen zorgde voor een ongemakkelijk gevoel, dan heb je alweer wat anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:14 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik jank niet om zulke knullige dingen, ik had er trouwens wel last van want ze zat te snikken en te snotteren en ze dacht niet van "oh laat ik maar even buiten de klas janken dan hebben anderen er geen last van."
Dus nee, ik heb er geen begrip.
QFT!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
Altijd minder erg dan meisjes die huilen hoe erg ze een proefwerk verkloot hebben om vervolgens met een 8 weg te huppelen.
"jaaaaaa ik heb het echt vet slecht gemaakt, bij veel vragen wist ik het niet zeker.. Nee dit gaat echt niet goed komen"quote:
Ja, dan gaan ze ook altijd nog zeiken bij de leraar voor een paar tienden extra...quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
"jaaaaaa ik heb het echt vet slecht gemaakt, bij veel vragen wist ik het niet zeker.. Nee dit gaat echt niet goed komen"
en dan idd
"huh, hoe kan dit, nouja zeg super gaaf heb gewoon een 8, en jij? oh een 4 .. YES gewoon een 8, kan het niet geloven wel nog wat stomme foutjes hihi.. Even kijken of er nog nakijk fouten zijn wil nu wel een 9 ofzo"
In plaats van dat ze kijken wie het onvoldoende heeft gemaakt en of ze die person(en) dan nog wat kunnen helpen is het "ikke ikke en nog veel hoger cijfer".. Maarja wel mooi zo door dit soort momenten weet je in elk geval wel weer wat er in je klas zit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze ook altijd nog zeiken bij de leraar voor een paar tienden extra...
sneu gewoon
Idee van je post is goed de uitvoering wat minder. Eigenlijk gewoon slechtquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat er bij ons een meisje ging huilen om haar derde 1 op rij oke, maar om een 5,2? Kom on, ik haal 5,2en voor het ontbijt, ik eet ze op als happy meal
Ok is goed, even goeie vrienden nog dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kijk en dit is dus waarom een OP die minimaal geschreven is vaak tegen de TS werkt. Als je in de OP had verwerkt dat ze overdreven ging huilen in de klas en daar bleef huilen en daardoor voor jou en wellicht anderen zorgde voor een ongemakkelijk gevoel, dan heb je alweer wat anders.
Nu is je klacht in elk geval duidelijk verwoord!
Zekers, ik ben een beetje een mieren neuker af en toe maar we zijn vrienden ^_^quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:29 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ok is goed, even goeie vrienden nog dan?
Ik snap dan weer niet waarom je op Fok! komt om mensen te vertellen dat je dat niet snapt. Zal ook wel met je autisme te maken hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je gaat huilen om een onvoldoende, als ik dan een autist ben dan ben ik maar een autist.
Tsja, ik had ook eens een in de klas een meisje zitten die altijd begon te janken als ze minder dan een 8 had. Bleek later dat ze geslagen werd door haar ouders die vonden dat ze beter moest presteren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Zo een lelijk meisje in mijn klas begon het eerste lesuur tranen met tuiten omdat ze een 5,2 had voor engels.
Ik ben er 99% zeker van dat ze thuis niet wordt geslagen als ze een onvoldoende haalt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook eens een in de klas een meisje zitten die altijd begon te janken als ze minder dan een 8 had. Bleek later dat ze geslagen werd door haar ouders die vonden dat ze beter moest presteren.
Dus je bent verliefd ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Nee, ze is eng, lelijk en ze stinkt, ik blijf liever uit de buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |