SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar dat kind heeft niet door dat je 's nachts ligt te slapen?quote:
Neequote:Op dinsdag 16 april 2013 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kind heeft niet door dat je 's nachts ligt te slapen?
Jij mazzelpikquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeIk werd er wakker van en dacht 'nu al de wekker
', maar toen was zij het. En een shitload aan smsjes, want dat heb ik nog niet kunnen blokkeren
Werk zequote:Op dinsdag 16 april 2013 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah great.
Ik ga van de mist genieten () en werken. Fijne dag
Super, hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:42 schreef Tamashii het volgende:
en we doen een dansje, lekker werken jaaaa.
Shake that ass chick!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:42 schreef Tamashii het volgende:
en we doen een dansje, lekker werken jaaaa.
Ja niks super, dit is fabeltastisch. Ik ben iig stuk wakkerder en blijer dan gisteren.quote:
How come?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks super, dit is fabeltastisch. Ik ben iig stuk wakkerder en blijer dan gisteren.
Kan nu even niet, mijn been slaapt.quote:
Whooptiedoo...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks super, dit is fabeltastisch. Ik ben iig stuk wakkerder en blijer dan gisteren.
Zodra die wakker is sta je op en ga je even schudden met die billenquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan nu even niet, mijn been slaapt.
Massage regelenquote:
Succes!!quote:
Ja 2 dagen vroeg op. Of eigenlijk al een week vroeg op.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 16 april 2013 08:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja 2 dagen vroeg op. Of eigenlijk al een week vroeg op.
Kan toch nieeeeeeeet op mijn werk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra die wakker is sta je op en ga je even schudden met die billen
Dat kan zeker wel op je werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |