SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar dat kind heeft niet door dat je 's nachts ligt te slapen?quote:
Neequote:Op dinsdag 16 april 2013 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kind heeft niet door dat je 's nachts ligt te slapen?
Jij mazzelpikquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeIk werd er wakker van en dacht 'nu al de wekker
', maar toen was zij het. En een shitload aan smsjes, want dat heb ik nog niet kunnen blokkeren
Werk zequote:Op dinsdag 16 april 2013 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah great.
Ik ga van de mist genieten () en werken. Fijne dag
Super, hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:42 schreef Tamashii het volgende:
en we doen een dansje, lekker werken jaaaa.
Shake that ass chick!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:42 schreef Tamashii het volgende:
en we doen een dansje, lekker werken jaaaa.
Ja niks super, dit is fabeltastisch. Ik ben iig stuk wakkerder en blijer dan gisteren.quote:
How come?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks super, dit is fabeltastisch. Ik ben iig stuk wakkerder en blijer dan gisteren.
Kan nu even niet, mijn been slaapt.quote:
Whooptiedoo...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niks super, dit is fabeltastisch. Ik ben iig stuk wakkerder en blijer dan gisteren.
Zodra die wakker is sta je op en ga je even schudden met die billenquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan nu even niet, mijn been slaapt.
Massage regelenquote:
Succes!!quote:
Ja 2 dagen vroeg op. Of eigenlijk al een week vroeg op.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 16 april 2013 08:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja 2 dagen vroeg op. Of eigenlijk al een week vroeg op.
Kan toch nieeeeeeeet op mijn werk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra die wakker is sta je op en ga je even schudden met die billen
Dat kan zeker wel op je werkquote:
Hoezo niet?quote:
Ik wil best even rondvraag doen of er iemand is die even naar Purmerend wil gaan om jou te masseren maar we weten allebei dat er uiteindelijk niemand gaat en dan zou ik zelf moeten komen en dat is uiteraard geen optiequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
mag ik jou aanstellen als pimp?
regen die shit.
omdat dat laatste geen optie is wilt dat niet zeggen dat je het eerste maar op moet geven voordat je een poging doetquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best even rondvraag doen of er iemand is die even naar Purmerend wil gaan om jou te masseren maar we weten allebei dat er uiteindelijk niemand gaat en dan zou ik zelf moeten komen en dat is uiteraard geen optie
Toch doet het pijn om de bevestiging van geen optie zijn te zienquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
omdat dat laatste geen optie is wilt dat niet zeggen dat je het eerste maar op moet geven voordat je een poging doet
Heb jij mogelijkheid om naar Purmerend te gaan zodat je daar een mooi manspersoon kan masseren?quote:
Doe het vanavond maar dan.quote:
Alleen als Rival een kaakmassage geeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij mogelijkheid om naar Purmerend te gaan zodat je daar een mooi manspersoon kan masseren?
Tam? Nieuwe UI? Geen mod meer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als Rival een kaakmassage geeft.
Jij wil Rival gaan masseren in ruil voor een kaakmassage?quote:
Waarom... massage geven doe je toch met je handen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil Rival gaan masseren in ruil voor een kaakmassage?
Uhm... als officiële massagepimp van Rival kan ik je nu al mededelen dat hij daar NIET mee akkoord gaat.
Bedankt voor uw interesse maar we zoeken toch echt iemand zonder piemel
Euh ik volg je niet. Ik quote een bericht waarin jij Tam aandraagt en ik geef een optionele tegenprestatie voor Tam.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil Rival gaan masseren in ruil voor een kaakmassage?
Uhm... als officiële massagepimp van Rival kan ik je nu al mededelen dat hij daar NIET mee akkoord gaat.
Bedankt voor uw interesse maar we zoeken toch echt iemand zonder piemel
Gezien het gesprek van gisteravond ga ik er vanuit dat muhahaha een ander soort massage bedoelt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom... massage geven doe je toch met je handen?
DAT zei je er niet bij jongeman!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh ik volg je niet. Ik quote een bericht waarin jij Tam aandraagt en ik geef een optionele tegenprestatie voor Tam.
Ja komop zeg, wat is deze dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT zei je er niet bij jongeman!!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe het vanavond maar dan.
Nadat ik je weer heb opgepikt van die tippelzone.
Je moet gewoon duidelijk zijn!!quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh ik volg je niet. Ik quote een bericht waarin jij Tam aandraagt en ik geef een optionele tegenprestatie voor Tam.
Mja, ik vond hem duidelijk zat. Zeker omdat tam kaakproblemen had gisteren.quote:
Ik heb echt gewoon nog steeds pijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik vond hem duidelijk zat. Zeker omdat tam kaakproblemen had gisteren.
quote:
Muhahaha mengde zich in een gesprekquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik vond hem duidelijk zat. Zeker omdat tam kaakproblemen had gisteren.
En een massage is wel met de handen in mijn optiek.
Is het je al opgevallen dat mede door jouw inmenging Tam nu geen antwoord heeft kunnen geven?quote:
Ja en vanavond is het laat en vanmiddag is het druk.quote:
Het is ook nooit goed he, ik dacht behulpzaam te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en vanavond is het laat en vanmiddag is het druk.
Excuses, excuses everywhere!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he, ik dacht behulpzaam te zijn.
Ik wil geen stalkers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vin heeft wel hulp nodig met een probleempje geloof ik
Echt? Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb echt gewoon nog steeds pijn.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij mogelijkheid om naar Purmerend te gaan zodat je daar een mooi manspersoon kan masseren?
Ohja. Wow. Oeps.quote:
ik herhaal slechts jouw woorden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch doet het pijn om de bevestiging van geen optie zijn te zien![]()
Ok ok!! Ik ga dat regelen!
Heul niet!quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet altijd wel alsof ie veel te klagen heeft
Je had al gegeten, met je witlof...quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha ja wat een eikel eigenlijk he. En ik maar niet kunnen eten.
Dat weet ikquote:
Schat jij klaagt meer dan een menstruerende vrouw zonder tampons, maandverband of tabletjes tegen menstruatiepijn!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Je had al gegeten, met je witlof...
wat een setje he die 2quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat jij klaagt meer dan een menstruerende vrouw zonder tampons, maandverband of tabletjes tegen menstruatiepijn!!
Hoiquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat jij klaagt meer dan een menstruerende vrouw zonder tampons, maandverband of tabletjes tegen menstruatiepijn!!
Ja je bent slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar heb je ook gelezen dat er iets goed mis gaat in mijn regelpogingen?
Rond een uur of 6 melden bij zijn huisquote:
Mooi hequote:
Lieverdquote:
Ik doe tenminste wel mijn best ja!!quote:
Helaas, werken en dan net thuis.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rond een uur of 6 melden bij zijn huis
Mag ook eventueel morgen wel![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat zou je wel kunnen?quote:
Daaromquote:
Echt zo gek hoe mensen een heel ander beeld hebben hier. Hij klaagt irl echt nooit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahahaha purmerend man. En ik heb geen auto tot mijn beschikkingquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat zou je wel kunnen?
Ik zeg dus niets over willen he, dat bespreken we later wel
Beter toch dat ie alleen hier de dramaqueen uithangtquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt zo gek hoe mensen een heel ander beeld hebben hier. Hij klaagt irl echt nooit.
Nee, al dat geklaag en gezeik staat hier.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt zo gek hoe mensen een heel ander beeld hebben hier. Hij klaagt irl echt nooit.
Op FOK!eigenlijk ook niet, iig niet serieus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga even in overleg of ophalen tot de opties behoortquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha purmerend man. En ik heb geen auto tot mijn beschikking
noujah mensen, zo zie ik hem niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch welquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op FOK!eigenlijk ook niet, iig niet serieus.
Ik scheld wel alleen ochtendzombies in hun Peugeots uit.
Eensquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter toch dat ie alleen hier de dramaqueen uithangt
Ja dat doe je wel vaak ja!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op FOK!eigenlijk ook niet, iig niet serieus.
Ik scheld wel alleen ochtendzombies in hun Peugeots uit.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, al dat geklaag en gezeik staat hier.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even in overleg of ophalen tot de opties behoort
Ja omdat jij dat leuk vond. Normaal kan ik me best inhoudenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel vaak ja!
[..]Joh. FOK! is de beste plek daarvoor.
Rival natuurlijkquote:
Ja ik vind het geweldig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja omdat jij dat leuk vond. Normaal kan ik me best inhouden![]()
quote:
Oh ik dacht dat je me niet als mens zag. Verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je niet als klager zeg ik juist
Ik ook nietquote:
Hmmquote:
Ik denk dat hij op zich katten wel leuk vindt alleen de troep die ze met zich meebrengen niet leuk vindt. Overal haren, stinkende kattenbak enz.quote:
Ja nee prima, dat kan ik best begrijpen, maar heb posts gelezen over de combinatie luchtbuks en katten en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op zich katten wel leuk vindt alleen de troep die ze met zich meebrengen niet leuk vindt. Overal haren, stinkende kattenbak enz.
Maar dat is mijn idee erover hoor!!
Speelkwartier? Heb je lekker geschommeld?quote:
Verwar je Rival nu met foto?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nee prima, dat kan ik best begrijpen, maar heb posts gelezen over de combinatie luchtbuks en katten en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
Nee gewipt nou goed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Speelkwartier? Heb je lekker geschommeld?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nee prima, dat kan ik best begrijpen, maar heb posts gelezen over de combinatie luchtbuks en katten en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
EUJ!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, vrijdag had ik er weer 1 te pakken met een bak water
+1 voor het voldoen aan mijn verwachtingen.quote:
Laat ik het zo zeggen dat ik in je notes wat anders lees.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, vrijdag had ik er weer 1 te pakken met een bak water
Volgens mij wel.quote:
Je wil niet weten wat ik allemaal met je kat uitspook als je tot laat moet werken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik in je notes wat anders lees.
[..]
Past dat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal met je kat uitspook als je tot laat moet werken.
notesquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik in je notes wat anders lees.
[..]
In de wasmachine en daarna in de droger? Ja, is groot zat.quote:
ik haat de lucht van de kattenbak, die ik bijna altijd ruik als ik bij kattenbezitters over de vloer kom...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op zich katten wel leuk vindt alleen de troep die ze met zich meebrengen niet leuk vindt. Overal haren, stinkende kattenbak enz.
Maar dat is mijn idee erover hoor!!
Ik kende een gast met 8 katten, die lucht was echt niet te harden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat de lucht van de kattenbak, die ik bijna altijd ruik als ik bij kattenbezitters over de vloer kom...
ik haat het feit dat ze in mijn tuin schijten
ik haat het dat ze altijd die poepert in mijn neus moeten drukken
verder mag ik die beesten wel... sowieso komen ze altijd naar mij toe om lekker te kroelen
Jijquote:
Kortom, ik had gelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat de lucht van de kattenbak, die ik bijna altijd ruik als ik bij kattenbezitters over de vloer kom...
ik haat het feit dat ze in mijn tuin schijten
ik haat het dat ze altijd die poepert in mijn neus moeten drukken
verder mag ik die beesten wel... sowieso komen ze altijd naar mij toe om lekker te kroelen
Niet in het buitenseks topic blijkbaarquote:
Donders.quote:
Eerst een belangrijkere vraag, ben je jonger of ouder dan 18?quote:
wat ga je laten zetten?quote:
jonger ben 16 wrmquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst een belangrijkere vraag, ben je jonger of ouder dan 18?
tss en waarom dat. hahaha doosje (A)quote:
Gewoonquote:
Een kroontje, maar ga nu nog niks laten zetten. Eerst even in overleg met mn tattoodude en dan afspraak inplannenquote:
okee nice nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon
[..]
Een kroontje, maar ga nu nog niks laten zetten. Eerst even in overleg met mn tattoodude en dan afspraak inplannen
oke? Die begrijp ik niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die trouwen om te kunnen neuken krijg je van die traditie
Een puberquote:
Ja, dan krijg je wel heeeeeeeel veel stelletjes opeensquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die trouwen om te kunnen neuken krijg je van die traditie
Volgens mij ben je de jongste hier of niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een puber![]()
Het niveau hier kon blijkbaar niet lager
In deze omgeving (Veluwe) is het concept geen seks voor het huwelijk nog vrij populair vanwege geloofsmotieven.quote:
Dat "kan laat reageren" maakt niemand wat uit lieverdquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:01 schreef xKarlijntje het volgende:
Ondertussen werk ik even aan mijn folder over slachtofferhulp kan laat reageren!
ja denk het ook maar is meestal zo, ook qua lengte! haha. 1.56. :mwehquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de jongste hier of niet?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de jongste hier of niet?
Het is netjes om erbij te zetten brad bel me is.ik verveel me namelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat "kan laat reageren" maakt niemand wat uit lieverd
Je kan ook ongelukkig zijn zonder papiertje of ringquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit. Je kan toch ook gelukkig zijn zonder een papiertje te tekenen en zonder een ring?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit. Je kan toch ook gelukkig zijn zonder een papiertje te tekenen en zonder een ring?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een puber![]()
Het niveau hier kon blijkbaar niet lager
Dat maakt het des te grappigerquote:
Doe er iets aan dan!!quote:
Mijn ouders trouwden met elkaar 13 maanden na ontmoeting, ze zijn nu niet echt meer blij met elkaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar wel nog steeds bij elkaar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders trouwden met elkaar 13 maanden na ontmoeting, ze zijn nu niet echt meer blij met elkaar
Mijn ouders waren 21 jaar samen terwijl ze daarvoor elkaar ook nog maar net anderhalf jaar kendenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders trouwden met elkaar 13 maanden na ontmoeting, ze zijn nu niet echt meer blij met elkaar
Je quotte mij toch sukkel!!quote:
Ja verdomme!!quote:
Het hoeft niets te zeggen nee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 21 jaar samen terwijl ze daarvoor elkaar ook nog maar net anderhalf jaar kenden
Zegt niks
Haat aan dat soort ouders!!quote:
Kan heel sex verder niet eens in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja verdomme!!
Tam ik ben het zat dat jouw werk ervoor zorgt dat je hier geen discipline kan houden hoor
+1quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haat aan dat soort ouders!!
Echte diepgewortelde haat.
Zodra de jongste 18 is zeker scheiden maar wel eerst het leven en geluk van de kinderen verzieken want die hebben op zeker wel door dat pa gefrustreerd is omdat ie al jaren niet over ma heen mag en ma loopt ondertussen te zwijmelen bij de gedachte aan de groenteboer die helaas maar waar ook nog steeds bij zijn vrouw is voor de kinderen
Lol, dat is wel een lichte faal danquote:
Ik vind zelf dat ik het nog best subtiel heb verwoordquote:
Licht? Tering werk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol, dat is wel een lichte faal dan
Je hebt het klaaguurtje maar verplaatst naar laat in de ochtend ipv vroeg in de ochtend?quote:
Ik ben het er mee eens.. uiteraard zou ik het iets anders verwoord hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik het nog best subtiel heb verwoord
Een klasgenoot van mij heeft een hel gehad thuis. Er was altijd een gespannen sfeer en ruzie's. Haar broertje werd 18 en een maand later gingen haar ouders scheiden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens.. uiteraard zou ik het iets anders verwoord hebben
Ik zou het niet kunnen...
beetje de schijn ophoudenwie hou je dan voor de gek...
Ik zou echt niet met mijn ex verder kunnen leven.,.. ik denk dat er serieus gewonden hadden gevallen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het klaaguurtje maar verplaatst naar laat in de ochtend ipv vroeg in de ochtend?
Precies...quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heeft een hel gehad thuis. Er was altijd een gespannen sfeer en ruzie's. Haar broertje werd 18 en een maand later gingen haar ouders scheiden.
Zij en haar broer waren echt boos dat ze dat niet eerder hadden gedaan want na de scheiding waren alle spanningen en ruzie's weg.
Zo kan het ook gaan inderdaad!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:30 schreef rival het volgende:
Tijdens mijn pubertijd heb ik dit ook meegemaakt thuis.... ellende, drama, ruzie...
mijn ouders hebben ons op een gegeven moment verteld dat ze uit elkaar gingen...
we zijn nu 15 jaar verder en ze zijn nog steeds (en erg gelukkig) samen
ik moet er niet aan denken dat ze toen daadwerkelijk uit elkaar zouden zijn gegaan...
zijn ze ook met een scheiding.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
In de praktijk gaat het echter vaker niet goed dan wel en de kinderen zijn dan ALTIJD de dupe!
Onze ja? Jij bent snel ingeburgert.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:
Stiekem is onze nieuweling een natte doos
Ja, ik heb een snelle "Koersoes" gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onze ja? Jij bent snel ingeburgert.
Klopt vandaar dat ik altijd in hoofdletters typtequote:
noem je jezelf nu een natte doos?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:
Serieus geen idee welke beter is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheiding is dan wel beter dan 'verplicht' bij elkaar blijven met alle conflicten van dien.
Ja, ik ook wel eerlijk gezegd. Ik vind beide opties slecht natuurlijk want de kinderen zijn er altijd de dupe van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus geen idee welke beter is.
Ik zie gewoon te vaak dat ouders bij elkaar blijven voor de kinderen en dat dat gigantisch fout afloopt. Ik zou willen dat ik meer successtory's zoals die van Rival kende!!
Goed topic ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
Ok, toegegeven ik ben óók nieuw. Maar daar had ik wel zin in eigenlijkSex Slowchat
en dat xKarlijn erbij kwam, dat is bijzaak
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:
Haiquote:
Heb jij iets met haar eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
Ok, toegegeven ik ben óók nieuw. Maar daar had ik wel zin in eigenlijkSex Slowchat
en dat xKarlijn erbij kwam, dat is bijzaak
quote:
Seks voor het huwelijkquote:
Nja geeft niet, ik heb dan weer een eikelpiercing.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha
Ze heeft ook een natte poes
[ link | afbeelding ]
Maar ze heeft er meer dusquote:
Ga je haar hosselen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ze heeft er meer duseven lezen
Heb ze al gevondenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ze heeft er meer duseven lezen
Ik wens je succes met hosselenquote:
Hoiquote:
Dat laat ik aan Faxie over, ik hossel niet als wat een natte doos heeftquote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet te bellen voor de sollicitatie.
Haiquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja geeft niet, ik heb dan weer een eikelpiercing.
[ afbeelding ]
Ahjoh, gewoon doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Faxie over, ik hossel niet als wat een natte doos heeft
Ik niet, ik ben al bezet en ze is te jong.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wens je succes met hosselen![]()
Gaat het je lukken denk je ?
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben al bezet en ze is te jong.
zit je hier nou mee te glurenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de dupe.. zo voelde/voel ik me totaal niet door de scheiding.
Ok true, maar doe het gewoon.. Je kunt het welquote:
Goed ideequote:
Wel in SEX he?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed ideeik ga er een topic over openen
Ja dat is goedquote:
Muuuuuuuhquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok true, maar doe het gewoon.. Je kunt het wel
het is maar bellen, niemand ziet je..... dat kan je gewoon naakt doen met een biertje in je handquote:
Dat kan bestquote:
Kom kom.. Aai over je bol om het beter te maken :$quote:
Moet ik het maar doen dan?quote:
Ze is te jong. Nee dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ohjoh. Ik ben slechts 5 jaar ouder, dus wat de fuck
Genoeg.quote:
Sla je slag.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom kom.. Aai over je bol om het beter te maken :$
Hij is bezet door mij, ja.quote:
Live your lifequote:
Maar ik durf nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is te jong. Nee dus.
[..]
Genoeg.
[..]
Sla je slag.
Uit liefde, he?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet vergeten wat je mij hebt aangedaan.
Leeftijd is ook maar een getal, en op haar topic terug te komen. Maagdelijkheid is ook maar een statusquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, je bent slechts een fokker. Dat durf je wel, gewoon je FOK! Penis tevoorschijn halen
Hahahaha, ik zie het zo voor mequote:
Zij is iig geen maagd meer. Nu ik nogquote:
Doet ze goed denk ik dan. Weet niet hoe oud jij bent?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij is iig geen maagd meer. Nu ik nog
Ik heb wel een drempel qua leeftijd, 16 is not done.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal, en op haar topic terug te komen. Maagdelijkheid is ook maar een status
Oja, ze is bezet he. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij is iig geen maagd meer. Nu ik nog
Niks dan liefde voor jou.quote:
Misschien moet je eens .gifjes van jezelf maken en posten.quote:
Ik durf nog niet te communiceren met je, want dat is eng en nieuw :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie het zo voor memet beweging en al
Verstop je maar achter mijn brede rug.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te communiceren met je, want dat is eng en nieuw :$
Dat zou je wel willen eh? Schavuit! VLEGEL!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks dan liefde voor jou.
[..]
Misschien moet je eens .gifjes van jezelf maken en posten.
30 jaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doet ze goed denk ik dan. Weet niet hoe oud jij bent?
Zij ook bezet ook laat maarquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel een drempel qua leeftijd, 16 is not done.
[..]
Oja, ze is bezet he. Gemiste kans.
Ik heb geen drempel, minderjarigenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel een drempel qua leeftijd, 16 is not done.
Okquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstop je maar achter mijn brede rug.
Als je ouder wordt verschuift die grens vanzelf welquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen drempel, minderjarigen
Jij bent iets jonger dan ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen drempel, minderjarigen
Sowieso communicatie met mensenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te communiceren met je, want dat is eng en nieuw :$
Weet ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ouder wordt verschuift die grens vanzelf wel
Gelukkig ben ik 22quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik
Over een paar maanden doe ik ook geen minderjarige meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |