Brave New World is dan ook niet bedoelt als brave wereldquote:
bedoeld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brave New World is dan ook niet bedoelt als brave wereld
snap wat je bedoelt jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vond het trouwens wel een typische 'Murican speech hoor
Trustenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Taexon het volgende:
Ga maar eens slapen, vannacht ook al kort geslapen met prom![]()
Morgen lees ik alles wel etc
Trusten mensen
trustenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Taexon het volgende:
Trusten mensen
trustenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Taexon het volgende:
Trusten mensen
Nu ben ik alleenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Nou begint hier ook een saaie bedoeling te worden zo![]()
Slaap lekker
Heuj, iemand die Brave New World `wel'' kentquote:
Pechvogel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Ja als ik eenmaal dreig met slapen wordt iedereen weer wakker
Alsof ik om half 1 wil slapenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heuj, iemand die Brave New World `wel'' kent
Nee als mijn vader`s wekker gaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, jij slaapt pas als de vogels beginnen te fluiten.
Zondag-middag wel illuminatiquote:
Nee joh grapje tochquote:
Nu al speculaties over of Boston een false flag was..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heuj, iemand die Brave New World `wel'' kent
O ja, dat valt mij nu eventjes niet op door het tijdstip. Maar het kon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh grapje tochDat vind ik echt te laat hoor
Nee joh, denk ik echt niet hoorquote:
Ik val meestal rond uurtje of 4 wel in slaapquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, dat valt mij nu eventjes niet op door het tijdstip. Maar het kon.
Zie BNWquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, denk ik echt niet hoor![]()
Alleen bij 9/11 heb ik soms nog weleens twijfels
Pff, hoe laat sta je dan op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val meestal rond uurtje of 4 wel in slaap
Slaap lekker en werkze morgenquote:
Dat subforum heb ik express uitstaanquote:
Uurtje of 10 ":Pquote:
Trustenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, half 8 wekkerwelterusten allemaal
Valt meequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat subforum heb ik express uitstaanDie topics maken je echt gek als je teveel leest
Dan ga ik eruit he. Ik ben meestal al om 8 uur ofzo wakker.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga ik eruit he. Ik ben meestal al om 8 uur ofzo wakker.
Zit daar wel een user die compleet de weg kwijt lijkt te zijn met zijn 17 jarige leeftijd...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat subforum heb ik express uitstaanDie topics maken je echt gek als je teveel leest
sarcasmuhquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
En stel ik word om 10 uur wakker, hooguit 6 uur per nacht is niet heel veel?
Wattan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit daar wel een user die compleet de weg kwijt lijkt te zijn met zijn 17 jarige leeftijd...
You know mequote:
okeujjquote:
Stuur is linkje. Hij staat niet in men index dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken, tribalwars heet ie geloof ik
gevoelige boiiquote:
Oh shut up youquote:
Help me onthouden dat ik je dat morgen geef, zit nu op mobiel en ik ga slapenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur is linkje. Hij staat niet in men index dus
Brave New Worldquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur is linkje. Hij staat niet in men index dus
Ja is goed hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik je dat morgen geef, zit nu op mobiel en ik ga slapen
is toch ook gwn zoquote:
Ja nou, steeds kleintje genoemd worden lijkt me ook niet prettigquote:
Like she caresquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja nou, steeds kleintje genoemd worden lijkt me ook niet prettigmaar het hangt van de persoon af
jij kent mij ook zo goedquote:
Wat vind jij een correcte straf?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Die discussies ook in dat topic.
Gelijk doodstraf
In BNW/TRU?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Die discussies ook in dat topic.
Gelijk doodstraf
Ik ben meer voor het lijden in mexicaanse gevangenissen bijv.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat vind jij een correcte straf?
NWSquote:
trustenquote:
Mwah, van mij mogen ze gewoon kapot, kost geld en is het niet waard.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben meer voor het lijden in mexicaanse gevangenissen bijv.
Lijden en dan dood?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, van mij mogen ze gewoon kapot, kost geld en is het niet waard.
Dat het haar niks uitmaakt wat er over haar wordt gezegd en dus tegelijk ook minder naar mij toequote:Op dinsdag 16 april 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij over je heen laat lopen of dat het haar niks uitmaakt dat het gezegd wordt?
Tja, daar krijg je een ethische discussie, ofja dat is de doodstraf ook al, maar dat vind ik moeilijk om te zeggen.. in hoeverre snappen ze zelf wat ze doen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lijden en dan dood?
Of gewoon doodschieten?
En Etsu die de verleiding niet kan weerstaan. Voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
Jor en Fokit nog wakker, wat een verrassing
M'n keel doet teveel au om nog überhaupt in slaap te kunnen vallenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Etsu die de verleiding niet kan weerstaan. Voorspelbaar
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
BREAKING REPORT: Police Have Video of Suspect Dropping Bombs in Trash Cans (UPDATED)
http://www.thegatewaypund(...)bombs-in-trash-cans/
Bummerquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n keel doet teveel au om nog überhaupt in slaap te kunnen vallen
Ochoch tutututquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:26 schreef Etsu het volgende:
Wat is jor ook een asociale vlerk, ik begroet hem indirect, negeert ie me
god domme moet ik nu zo'n cu2 vragenlijstje invullen van 300 vragen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alvorens je mag meedoen, moet ik je natuurlijk eerst goedkeuren.
Of is dat niet origineel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
god domme moet ik nu zo'n cu2 vragenlijstje invullen van 300 vragen?
Ja:quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
god domme moet ik nu zo'n cu2 vragenlijstje invullen van 300 vragen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja:
Paars of bier
bier
Gtst of bier
bier
Zee of bier
bier
Zwart of bier
bier
Breezer of smirnoff
bier
Hommo's drinken alleen kersenbier toch?quote:
Ik drink hele dagen niks anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hommo's drinken alleen kersenbier toch?#Macho-man #zwart-wit #Vooroordeel #Durfttezeggen
Mannenboobs mag altijd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik moet godverdomme tieten posten
voldaan slapenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ben vandaag lekker bezig geweest met m'n studie, 3 werkgroepen voorbereid en voorwerk voor m'n deadline gedaan. Ik ben trots op mezelf.
koop je eigen internet en tap niet af van de buurmanquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Wat een graftiefus internet heb ik toch weer. Gaat hem niet meer worden vanavond. Slaap lekker
Kan dat maar die klote kut hoeren tyfus keelontsteking wat ik al 2 weken heb en antibiotica niet aanslaat.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Wat een graftiefus internet heb ik toch weer. Gaat hem niet meer worden vanavond. Slaap lekker
Da's dan weer lekker kut, sterktenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan dat maar die klote kut hoeren tyfus keelontsteking wat ik al 2 weken heb en antibiotica niet aanslaat.
ik ben heel erg opgewektquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa jawel alleen moe en geen zin, met jou?
Met mij gaat he goed hoor, ben trots op mezelf omdat ik voor 12 uur uit mijn bed benquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh moe, hoofdpijn en geen zin enzo. Verder alles prima hoormet jou?
*heeftquote:
ik heb wel vernomen dat het hard zou waaien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig maar anders was het ook weer zo kut
naw vooral op maandagmorgen meestal maar dit voelt nu als een maandagmorgenquote:
ow wat kutquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw vooral op maandagmorgen meestal maar dit voelt nu als een maandagmorgen
doe je goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij gaat he goed hoor, ben trots op mezelf omdat ik voor 12 uur uit mijn bed ben
[..]
*heeft
En dan mag ik er toch wel naar vragen, zo ben ik ben
quote:Yeeaaaaahhhhh buddy! !!!!!!!! Er is een actie van rtl boulevard waar mee je kaarten kan winnen voor BEYONCE! ik smsen krijg ik dit terug!
Je bent 10e Sms'er en maakt nu kans op de prijs! De trekking is op 19 april.!!!
herkenbaar wel, heb ook totaal geen zin en wil slapenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten wakker en de verveling slaat al toe![]()
Het enige wat ik moest doen vandaag (bellen voor kleding) ook alweer gedaan dus verder ook echt niets wat ik moet doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar wel, heb ook totaal geen zin en wil slapen
ga afwassenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het enige wat ik moest doen vandaag (bellen voor kleding) ook alweer gedaan dus verder ook echt niets wat ik moet doen
En ook nergens zin in eigenlijk
Kamer opruimenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het enige wat ik moest doen vandaag (bellen voor kleding) ook alweer gedaan dus verder ook echt niets wat ik moet doen
En ook nergens zin in eigenlijk
was je ratjes, schrob hun kooi extra goed uit, verschoon je bed, ruim op, stofzuigen, kleren uitzoeken en opvouwen en in de was dumpenquote:
Moet eigenlijk eens de kooi helemaal uitspuiten buiten, maar doe ik wel allemaal als de zon een keer schijntquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was je ratjes, schrob hun kooi extra goed uit, verschoon je bed, ruim op, stofzuigen, kleren uitzoeken en opvouwen en in de was dumpen
hardlopen, fietsen, duinen, strand, stad whateverquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet eigenlijk eens de kooi helemaal uitspuiten buiten, maar doe ik wel allemaal als de zon een keer schijnt
Zo even bed verschonen
De rest is allemaal vrijdag al gedaan
Hey! Lekker geslapen?quote:
Heerlijkquote:
Hmm binnenkort ook maar weer eens fietsen inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hardlopen, fietsen, duinen, strand, stad whatever
Ook wel lekker geslapenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HeerlijkWas 8 uur al wakker
En u?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook wel lekker geslapen
Hoezo zo vroeg?
Oh ja daar heb ik meestal ook last vanquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenVast wakker geworden van mijn broertje ofzo
En loonBijna alles naar de spaar wel
Wij krijgen het altijd op dinsdag van elke 4e week. Week 4/8/12/16/20 etcquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik meestal ook last van
Rich boii VA![]()
Hoezo vandaag en niet op 1e maandag vd maand?
ik heb soms wel eens goede ideeënquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm binnenkort ook maar weer eens fietsen inderdaad
Zo denk even hardlopen in de duinen, moet toch wat
Oh apartquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij krijgen het altijd op dinsdag van elke 4e week. Week 4/8/12/16/20 etc
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb soms wel eens goede ideeën
haha is goed, baasquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet ik toch schat
Ik ga een keer naar uithoorn fietsen
En dat schrijft een 16-jarige jongen op Facebook.quote:Ow nu wil je opeens naar de politie gaan en ontken je dat we seks hebben gehad? Kerel ik heb dat hele gesprek nog! Dan doe ik ook gelijk even mijn verhaal wegens misbruik voor seks!
Bedoelde hij letterlijk kerel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dat schrijft een 16-jarige jongen op Facebook.
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedoelde hij letterlijk kerel?
* VoornaamAchternaam pakt popcornquote:
een 16 jarige jongen had seks met een oudere kerel als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dat schrijft een 16-jarige jongen op Facebook.
Als ik het goed begrijp ook ja, ik hoef de details niet te weten maar ik zie hem er wel voor aan jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een 16 jarige jongen had seks met een oudere kerel als ik het goed begrijp?
Keep us updatedquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ook ja, ik hoef de details niet te weten maar ik zie hem er wel voor aan ja
Nieuwsgierigheid heerst, wat zijn de leukste?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ook ja, ik hoef de details niet te weten maar ik zie hem er wel voor aan ja
Overigens, de reacties erop zijn om te huilen.
Gewoon de leukste postenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet of men het leuk vindt als ik hier reacties ga lopen spammenof is dat niet erg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 12:09:59 ]
uhh oke apartquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Overigens, de reacties erop zijn om te huilen.
bijnaquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:46 schreef Toto69 het volgende:
VA is van zijn stoel afgevallen geloof ik
Vermakelijk om te lezen is het zeker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bijna
Nee, maar dat soort relletjes starten op statussen is leuk hoor
De butthurt reacties![]()
Ik zag iemand een keer iets posten in de lijn van ongesteld en iets met bloed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vermakelijk om te lezen is het zeker.
Lolquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag iemand een keer iets posten in de lijn van ongesteld en iets met bloed.
''Bedankt, altijd handig om te weten''
Begonnen vriendinnen van haar te zeiken over vrijheid van meningsuiting
Ach ja, gewoon al je privacy op internet gooien toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Tevens zulke dingen op FB bespreken
gewoon je kroegfiets in de voortuin zetten #yoloquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:53 schreef Taexon het volgende:
Struggles.. Nieuwe fiets bij opa maar eens ophalen of niet...nadeel is dat de schuur dan echt vol staat en ik mijn kroegefiets niet wil dumpen
Wat is er met mij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen voornaam en is niet z'n volledige naam geloof ik
Dan is die hier binnen 2 dagen wegquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon je kroegfiets in de voortuin zetten #yolo
onder dat afdakje in de achtertuin zoveel mogelijk tegen het hek aan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan is die hier binnen 2 dagen weg
Nee maar dat zie er pleb uit in onze voortuin
Klaar!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Toto ik denk dat t beter is dat je dat in een spoiler doet
Daar zette ik hem voorheen altijd inderdaad maar dat vond mijn moeder niksquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
onder dat afdakje in de achtertuin zoveel mogelijk tegen het hek aan?
in de gangquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar zette ik hem voorheen altijd inderdaad maar dat vond mijn moeder niks
Ach ik kijk wel even
Gewoon in de huiskamer, Yolo!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de gang
ER STAAT EEN FIETS IN DE GANG
JAJA EEN FIETS IN DE GANG
Jackassquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op je kamer, kan je naar beneden fietsen voor het eten
Ja ik kan ook niet wachten tot je vakantie heb gvdquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsamme door jou heb ik zin in de vakantie
rockquote:
haiquote:
Schatjequote:
Dan al examens?quote:
Nee, dan een week examentraining, dan twee weken vakantie en dan examensquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schatje
[..]
Dan al examens?
Eigenlijk stellen die ook weinig voor
quote:
Ik dacht dat er een echte lens voor gesloopt wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]het is gewoon een camera lens mok hoor
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een echte lens voor gesloopt was
Ja hoor, ben aan het werk. en jij?quote:
boefjequote:
Hoezoquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
boefje
PrimaVoor het eerst in tijden op tijd opgestaan
En loon
Ik zit ook constant te whappen in het magazijn maar achquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
HoezoIk werk gewoon thuis nu hoor
Oh lekkaah
nog 10 dagenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet wachten tot je vakantie heb gvd
Wat doe je voor werk dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
HoezoIk werk gewoon thuis nu hoor
Oh lekkaah
ja je moet toch wat voor die macbook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit ook constant te whappen in het magazijn maar ach
Ja het meeste staat al weer op de spaarrekening hoor
Als ik mijn reserves op kan maken heb ik hem over een maandquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je moet toch wat voor die macbook.
nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik mijn reserves op kan maken heb ik hem over een maand
Vakantiegeld komt dan weer binnenquote:
owh ik krijg geen vakantiegeldquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vakantiegeld komt dan weer binnenIk schat rond de 250-300 plus 400 salaris, recordbedrag
Maar ik denk dat ik afwacht of er nieuwe modellen uitkomen, worden deze goedkoperquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh ik krijg geen vakantiegeldmijn record van 750 moet ook nog verbroken worden, ik verwacht deze zomer
owh zo jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik afwacht of er nieuwe modellen uitkomen, worden deze goedkoperEn wat betreft studentenkorting enzo moet ik wel eerst ingeschreven staan ergens
Maar ik wil ook nog een tweede scherm er naast zetten, een standje zodat ie op goeie hoogte staat, kabel naar het tweede scherm en heb denk ik ook nog een adapter nodig want apple heeft zijn eigen aansluitingenquote:
zozo doe maar duurquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik wil ook nog een tweede scherm er naast zetten, een standje zodat ie op goeie hoogte staat, kabel naar het tweede scherm en heb denk ik ook nog een adapter nodig want apple heeft zijn eigen aansluitingen
Mijn pc heeft nu ook 2 schermen, maar die gaan er dan wel uit. En ik heb echt een tweede scherm nodig als ik aan het werk ben, meer overzicht enzo.quote:
awh ja dan is het wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pc heeft nu ook 2 schermen, maar die gaan er dan wel uit. En ik heb echt een tweede scherm nodig als ik aan het werk ben, meer overzicht enzo.
komt goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef arachide. het volgende:
JNG / Vriendschappen en relaties via FOK!
Jo jo jo, help mijn leuke topic eens op weg(Alsjebliiieft?)
Leuk topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef arachide. het volgende:
Donequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef arachide. het volgende:
whahahah dat had ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuk topic
Dat was de herkansing alweer, 40 minuten zitten niksen omdat ik na 10 minuten al klaar was
Ik ben niet anders gewend... altijd met twee uurs toetsen na 30 minuten klaar. En dan zit de hele klas je zo aan te kijken: o_O!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahah dat had ik ook altijdMoest je zo lang wachten
Vooral als het twee uur was meh
Vrij standaard lijkt me toch?quote:
Dit tijdens het Engels-examenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend... altijd met twee uurs toetsen na 30 minuten klaar. En dan zit de hele klas je zo aan te kijken: o_O!
ja maar niet iedereen weet datquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrij standaard lijkt me toch?
hahahaha ja. Mij keken ze ook altijd aan. Het werd ook een beetje een 'wedstrijd' tussen een vriendin en ik, wamt heel vaak waren we precies op dezelfde tijd klaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend... altijd met twee uurs toetsen na 30 minuten klaar. En dan zit de hele klas je zo aan te kijken: o_O!
wij zijn leuk hequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
Overigens post ik hier nu pas een weekje mee of zo, maar ik had eerlijk niet verwacht dat het hier zo gezellig zou zijn
herkenbaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja. Mij keken ze ook altijd aan. Het werd ook een beetje een 'wedstrijd' tussen een vriendin en ik, wamt heel vaak waren we precies op dezelfde tijd klaar![]()
Ook dat ken ik van vorig jaar, wedstrijd met een klasgenoot altijdquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja. Mij keken ze ook altijd aan. Het werd ook een beetje een 'wedstrijd' tussen een vriendin en ik, wamt heel vaak waren we precies op dezelfde tijd klaar![]()
Was echt grappigquote:
herkenbaar wel, zijn allemaal uit elkaar gegroeidquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Was echt grappigMis mijn vrienden groep wel van de middelbare
Jep, zeer herkenbaar, ik ga volgende maand examen doen maar merk het nu al. De groep is compleet uit elkaar gevallen. Ieder zijn eigen weg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar wel, zijn allemaal uit elkaar gegroeid
Dit, voor zover die er echt was trouwensquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Was echt grappigMis mijn vrienden groep wel van de middelbare
hahah nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook dat ken ik van vorig jaar, wedstrijd met een klasgenoot altijd![]()
En dat was in de derde altijd met Engels cijfers, iemand haalde altijd een 8 - 8.5 en ik kwam standaard met een 9.3-10, diegene kon het maar niet hebben
Zal zo even wat bende schrijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef arachide. het volgende:
Ik wil die hebben gvdquote:
Whehe, Engels is mijn enige vak waarbij ik dat heb hoor, bij andere vakken liggen de cijfers toch nét iets lagerquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah nice![]()
Ik haalde altijd wel gewoon zessen enzo en leerde nooit echt. En een vriendin leerde echt twee weken van te voren en had dan net een voldoende/onvoldoende.
Best zieligMaar vond het wel grappig toentertijd.
omdat je Lana wilquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal zo even wat bende schrijven
[..]
Ik wil die hebben gvd
Waarom moet ik nu aan lana denken die heel blij ineens op mijn buik ging liggen
We gingen met een groep elke woensdag patat eten in het dorp.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar wel, zijn allemaal uit elkaar gegroeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
Wij hebben een fotomodel in huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik had nooit echt een vak waar ik heel goed in wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehe, Engels is mijn enige vak waarbij ik dat heb hoor, bij andere vakken liggen de cijfers toch nét iets lager
quote:
Engels wil nog wel, vakken waar ik het slechtst in ben/was: wiskunde en godsdienst.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had nooit echt een vak waar ik heel goed in wasBest jammer, maarja
tofquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
We gingen met een groep elke woensdag patat eten in het dorp.En we gaan nu weer afspreken
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
Wij hebben een fotomodel in huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
waarom wil je lana nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee
Lana moet mijn buik niet stampen dat doet pijn
Dit. Allemaal corpsballen in de maakquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tof
Ik hoef die aandachtszeugen niet meer te zien overigens hoor
Ik. Haat. Wiskune.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Engels wil nog wel, vakken waar ik het slechtst in ben/was: wiskunde en godsdienst.
Wiskunde laten vallen na de derde,
godsdienst een verplicht SE vak.
Sta nu een 4, en heb donderdagochtend een herexamen. Haal ik daar een 9 voor, dan is dat mijn eindcijfer, maar met een 5.5 ben ik blij
Oh, dus het maakt eigenlijk niet uit?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tof
Ik hoef die aandachtszeugen niet meer te zien overigens hoor
Nee maar soms vind ik het jammer dat ze zo zijn gewordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dus het maakt eigenlijk niet uit?
Oh ja dat is zoquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar soms vind ik het jammer dat ze zo zijn geworden
Ik haat Wiskunde ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik. Haat. Wiskune.
Ben blij dat ik CM kon kiezen
En filosofie (zo heette het bij ons) haat ik ook. Bah.
Nee hoor Lana is liefquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wil je lana niet
Ja dat wel maar dat kwam omdat je halfnaakt was
quote:
Haha die kop van Lana ook, ze bleef er eerst ook heel stug bijzittenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor Lana is lief, alle dieren bij jullie wel
Ja er zijn gewoon momenten waarop Lana niet ineens moet bedenken om gezellig erbij te komen liggen
Normaal komt ze er nooit bij maar dan ineens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |