Ja, hij niet. Anders zou hij allaaang gaan. Ik ben te lief voor hem eigenlijk.. Ik ga mijn best doen.. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:28 schreef WvdL het volgende:
nee.. fix jezelf eerst. Als je hem jou therapeut maakt door met jouw issues heletijd op te zadelen.. is ie snel weg..
Ik zou iig wel snel weg zijn bij zo'n labiel meisje
nee, ik been geen enigste kind thuis. Jahahhahah, so je kent me echt hê. :pquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:26 schreef WvdL het volgende:
ben je enig kind thuis? dat je altijd alle aandacht kreeg?
Volgens mij kan je niet tegen het idee dat iemand minder dan 100% aandacht voor jou heeft
Je bent iig ongezond veel jaloers.
ik bedoel hulpverlening....quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
Hij is aan het werk, en komt zo thuis.. Dan app ik hem meteen:@
Dat is ook niet gezond...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
Hij is nooit buiten altijd thuis. Hij heeft ook geen vrienden meer.
lienekien, btw een ander vraagje :' Ben jij geboren als een waterteken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Meisje, het is echt allemaal verspilde energie. En je ziet je jalouzie aan voor liefde. En dat is het niet.
Want?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
lienekien, btw een ander vraagje :' Ben jij geboren als een waterteken?
ik las dat in een topic van 2004' toevallig' beste Lienekien, het beste moet jij mij kunnen begrijpen als "kreeft' zijnde.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
Mijn vriend is juist geen persoon die met andere meiden afspreekt, hij is nooit buiten altijd thuis. Hij heeft ook geen vrienden meer.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:08 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
Liefde heb je nodig, zonder liefde is het moeilijk om te leven.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:26 schreef meisjewanhopig het volgende:
Mijn liefje is onderweg naar huis toe, zou ik met hem praten? Ik was een beetje boos weer uit "jaloezie"iemand tips? :p
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:31 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
Ja, hij niet. Anders zou hij allaaang gaan. Ik ben te lief voor hem eigenlijk.. Ik ga mijn best doen.. :$
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
lienekien, btw een ander vraagje :' Ben jij geboren als een waterteken?
Ik krijg opeens een troll alertquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
ik las dat in een topic van 2004' toevallig' beste Lienekien, het beste moet jij mij kunnen begrijpen als "kreeft' zijnde.
Welk topic? Ik ben geen kreeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef meisjewanhopig het volgende:
[..]
ik las dat in een topic van 2004' toevallig' beste Lienekien, het beste moet jij mij kunnen begrijpen als "kreeft' zijnde.
Dat kan ook...quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg opeens een troll alert
troll, wat is dat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Begin ook een troll gevoel te krijgen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |