abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125351232
.

[ Bericht 99% gewijzigd door meisjewanhopig op 16-04-2013 13:53:22 ]
pi_125351343
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik denk dat je het jezelf erg moeilijk maakt omdat je gelooft dat deze situatie ervoor zorgt dat je dat gevoel hebt; dat gevoel zit in jou en jouw interpretatie van de situatie roept dat gevoel omhoog. Daarmee is ook de enige persoon die dit op kan lossen jij, het is namelijk iets van jou.

Als jij je onzekerheid weg duwt met het idee dat hij van jou is, alsof dat op 1 of andere manier jouw onzekerheid wegneemt dan druk je dat gevoel wat er wel degelijk zit alleen maar weg, het idee van hem en zijn ex en dat hij dus niet helemaal van jou is past bij dat onzekere gevoel en samen duwen die tegen je aan net zolang totdat jij in ziet dat dit iets is wat je zelf doet en je met jezelf aan de slag gaat.
Ik hou van hem, daarom ben ik jaloers op hem. Achja, ik ga mijn best doen, hopelijk! Hartstikke lief van jullie allemaal. X
pi_125351503
Ik ben homo ;) Dus ben gewoon mannelijk.

Hoe ik ermee ben omgegaan..gewoon aan de positieve dingen denken als ik me even wat minder voel op dat vlak. Het is niet voor niets uit met de vorige relatie en hij vind mij blijkbaar een veel beter iemand dan z'n ex. Hij zegt altijd dat we veel beter bij elkaar passen en dat hij nu veel gelukkiger is dan toen.

Tuurlijk denk ik er nog wel eens aan dat hij een vorige relatie had, maar ik krijg er nu niet meer echt een heel vervelend of jaloers gevoel bij. Ik doe gewoon m'n dagelijkse dingetjes en z'n ex komt bijna nooit ter sprake. En zo wel, dan is het meestal van zijn kant omdat hij een herinnering krijgt ofzo die hij wil delen. En dat vind ik nu gewoon prima. Het hoort nou eenmaal bij zijn verleden. En ik hou van zijn complete plaatje!! En daar hoort zn verleden ook bij. Niet eerlijk om hem daarop aan te kijken, hij kan het toch niet veranderen. En dat wil hij ook niet - want hij heeft wel dingen geleerd in die relatie die hij in deze relatie toe kan passen...een belangrijkere relatie volgens hem zelf.
pi_125351702
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben homo ;) Dus ben gewoon mannelijk.

Hoe ik ermee ben omgegaan..gewoon aan de positieve dingen denken als ik me even wat minder voel op dat vlak. Het is niet voor niets uit met de vorige relatie en hij vind mij blijkbaar een veel beter iemand dan z'n ex. Hij zegt altijd dat we veel beter bij elkaar passen en dat hij nu veel gelukkiger is dan toen.

Tuurlijk denk ik er nog wel eens aan dat hij een vorige relatie had, maar ik krijg er nu niet meer echt een heel vervelend of jaloers gevoel bij. Ik doe gewoon m'n dagelijkse dingetjes en z'n ex komt bijna nooit ter sprake. En zo wel, dan is het meestal van zijn kant omdat hij een herinnering krijgt ofzo die hij wil delen. En dat vind ik nu gewoon prima. Het hoort nou eenmaal bij zijn verleden. En ik hou van zijn complete plaatje!! En daar hoort zn verleden ook bij. Niet eerlijk om hem daarop aan te kijken, hij kan het toch niet veranderen. En dat wil hij ook niet - want hij heeft wel dingen geleerd in die relatie die hij in deze relatie toe kan passen...een belangrijkere relatie volgens hem zelf.
Oh, het spijt me...

Dus je bent het nu wel gewend? Maar mijn vriend praat juist nooit over zijn verleden.. Hij heeft zelfs spijt dat hij een relatie met haar had, en zei vanaf het begin: had ik jou maar veel eerder gekend..

Dit zijn allemaal nare situaties, en ik vind het superknap van jou dat je zijn verleden met rust heb gelaten, hoedje af..

Wordt jij bijvoorbeeld boos als hij met andere mannen aan het praten is?

Mvg,
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:51:59 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125351846
Ben jij jaloers als je vriend met andere meisjes praat? Of jaloers op zijn vrouwelijke collega's?
The love you take is equal to the love you make.
pi_125351922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Ben jij jaloers als je vriend met andere meisjes praat? Of jaloers op zijn vrouwelijke collega's?
jawel, maar andersom ook.
pi_125351956
Als een relatie goed gaat en je er beiden een goed gevoel over hebt dan hoef je niet jaloers te worden als je vriend praat met een andere jongen ( in jouw geval meisje ) of als hij met anderen afspreekt. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als je dat niet hebt in een relatie wordt het heel erg moeilijk. Het is bij ons dan wel een soort van regel dat we elkaar altijd inlichten als we met iemand afspreken, ook al is het maar voor een middagje. Niet dat we dat ooit besproken hebben, maar het is een soort van onuitgesproken regel. Helpt wel :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:56:53 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125352039
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:54 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

jawel, maar andersom ook.
Dus hij is ook onzeker?

Lijkt mij dat jullie in die jalouzie ook je bewijs zoeken dat de ander gek op je is. Lijkt alsof jij stikjaloers zijn zo'n beetje gelijk stelt aan gek op hem zijn.
pi_125352078
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als een relatie goed gaat en je er beiden een goed gevoel over hebt dan hoef je niet jaloers te worden als je vriend praat met een andere jongen ( in jouw geval meisje ) of als hij met anderen afspreekt. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als je dat niet hebt in een relatie wordt het heel erg moeilijk. Het is bij ons dan wel een soort van regel dat we elkaar altijd inlichten als we met iemand afspreken, ook al is het maar voor een middagje. Niet dat we dat ooit besproken hebben, maar het is een soort van onuitgesproken regel. Helpt wel :)
Mijn vriend is juist geen persoon die met andere meiden afspreekt, hij is nooit buiten altijd thuis. Hij heeft ook geen vrienden meer.
pi_125352158
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef meisjewanhopig het volgende:
Ik hou van hem, daarom ben ik jaloers op hem.
Wat geloof je dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben? Jaloezie is je onzekerheid en dat is weer negativiteit over jezelf, dat verdwijnt toch niet als je hem 'hebt'?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_125352226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:00 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat geloof je dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben? Jaloezie is je onzekerheid en dat is weer negativiteit over jezelf, dat verdwijnt toch niet als je hem 'hebt'?
ben jij nooit echt jaloers op jouw vriend, vriendin in een relatie? Eerlijk antwoord, aub.
pi_125352361
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

ben jij nooit echt jaloers op jouw vriend, vriendin in een relatie? Eerlijk antwoord, aub.
Geen jaloersheid hier. Ik zie me vriendin dan ook niet als iets dat ik MOET hebben of NODIG heb. Voor mij is mijn vriendin een toevoeging aan mijn leven. :-)

Toevoeging: Zoals Canillas zegt.. Relatie en jaloersheid zijn verschillende dingen. Gebruik je relatie dan dus ook niet als een excuus om jezelf toe te staan om jaloers te zijn.
newb
pi_125352486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:05 schreef WvdL het volgende:

[..]

Geen jaloersheid hier. Ik zie me vriendin dan ook niet als iets dat ik MOET hebben of NODIG heb. Voor mij is mijn vriendin een toevoeging aan mijn leven. :-)

Toevoeging: Zoals Canillas zegt.. Relatie en jaloersheid zijn verschillende dingen. Gebruik je relatie dan dus ook niet als een excuus om jezelf toe te staan om jaloers te zijn.
Liefde heb je nodig, zonder liefde is het moeilijk om te leven.
pi_125352563
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef meisjewanhopig het volgende:
Jaloezie is iets waar je in wil geloven om te kunnen doen alsof een ander jou dat gevoel geeft terwijl het je eigen innerlijke negativiteit is die je nog hebt op te lossen. Jaloezie is net zoals elke vorm van een ander verantwoordelijk willen houden voor hoe je zelf in het leven staat tegen jezelf liegen.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_125352601
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:08 schreef meisjewanhopig het volgende:
Liefde voor jezelf, compassie en betrokkenheid bij je eigen bestaan, dat heb je nodig.

Iemand anders willen hebben zodat je niet in jezelf hoeft te investeren omdat je jezelf dat niet waard vind is geen liefde, dat is het tegenovergestelde van liefde.
pi_125352615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:10 schreef Canillas het volgende:

[..]

Jaloezie is iets waar je in wil geloven om te kunnen doen alsof een ander jou dat gevoel geeft terwijl het je eigen innerlijke negativiteit is die je nog hebt op te lossen. Jaloezie is net zoals elke vorm van een ander verantwoordelijk willen houden voor hoe je zelf in het leven staat tegen jezelf liegen.
Duidelijk, bedankt.
pi_125352632
quote:

[..]

Minder Twilight kijken graag :*

Liefde is er op vele manieren. Wel weet ik dat 'verplichte' liefde niet bestaat. Liefde kun je ook niet afdwingen. Hoe meer je het najaagt of in bezit poogt te behouden, hoe minder je krijgt oO<

Liefde kun je krijgen van je familie, je passie/hobbie, vrienden. Allemaal manieren van liefde zonder een relatie.

Dan ga ik nog geeneens op in de stelling dat je liefde NODIG hebt, want ook dat is discutable :D
newb
pi_125352684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:11 schreef Canillas het volgende:

[..]

Liefde voor jezelf, compassie en betrokkenheid bij je eigen bestaan, dat heb je nodig.

Iemand anders willen hebben zodat je niet in jezelf hoeft te investeren omdat je jezelf dat niet waard vind is geen liefde, dat is het tegenovergestelde van liefde.
Ja, ok. Maar liefde heeft iedereen nodig. Je kan ook gelukkig worden als je geen vriend-vriendin heb, maar liefde heeft gewoon iedereen nodig
pi_125352732
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:12 schreef WvdL het volgende:

[..]

Minder Twilight kijken graag :*

Liefde is er op vele manieren. Wel weet ik dat 'verplichte' liefde niet bestaat. Liefde kun je ook niet afdwingen. Hoe meer je het najaagt of in bezit poogt te behouden, hoe minder je krijgt oO<

Liefde kun je krijgen van je familie, je passie/hobbie, vrienden. Allemaal manieren van liefde zonder een relatie.

Dan ga ik nog geeneens op in de stelling dat je liefde NODIG hebt, want ook dat is discutable :D
Noem je dat geen relatie dan, de band tussen jouw vrienden, familie, etc? Is toch ook soortgelijke relatie.
pi_125352789
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:14 schreef meisjewanhopig het volgende:
Ja, ok. Maar liefde heeft iedereen nodig. Je kan ook gelukkig worden als je geen vriend-vriendin heb, maar liefde heeft gewoon iedereen nodig
Wat bedoel je met liefde? Nu klinkt het een beetje alsof je liefde ziet als het hebben van iemand om je 'beter' te voelen maar dat is geen liefde dat is verslaving.
pi_125352801
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:15 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Noem je dat geen relatie dan, de band tussen jouw vrienden, familie, etc? Is toch ook soortgelijke relatie.
pcies.. maar daar ga je toch ook niet jaloers doen door bv iemands verleden.. Daar kun je dingen toch wel zonder jaloers te worden bepraten? Je bent toch ook niet jaloers op je pa&ma dat ze voor jou al een relatie hadden (lekker scheef voorbeeld :D) Jij gaat toch ook niet moeilijk doen over je relatie met hun omdat zij al 20 jaar geleden sex met elkaar hadden ofzo :p
newb
pi_125352919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:17 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat bedoel je met liefde? Nu klinkt het een beetje alsof je liefde ziet als het hebben van iemand om je 'beter' te voelen maar dat is geen liefde dat is verslaving.
nee, niet beter te voelen.. Maar er is wel een spreekwoord. Dat iedereen wel liefde nodig heeft zijn of haar parnter..
pi_125353006
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:17 schreef WvdL het volgende:

[..]

pcies.. maar daar ga je toch ook niet jaloers doen door bv iemands verleden.. Daar kun je dingen toch wel zonder jaloers te worden bepraten? Je bent toch ook niet jaloers op je pa&ma dat ze voor jou al een relatie hadden (lekker scheef voorbeeld :D) Jij gaat toch ook niet moeilijk doen over je relatie met hun omdat zij al 20 jaar geleden sex met elkaar hadden ofzo :p
Haha, haha..
Eerlijk gezegd zou ik wel jaloers worden op mijn pa en ma als zij bijv wel een relatie hadden met een ander. Haha :@:@:@
pi_125353077
ben je enig kind thuis? dat je altijd alle aandacht kreeg? :o
Volgens mij kan je niet tegen het idee dat iemand minder dan 100% aandacht voor jou heeft :o

Je bent iig ongezond veel jaloers.
newb
pi_125353096
Mijn liefje is onderweg naar huis toe, zou ik met hem praten? Ik was een beetje boos weer uit "jaloezie" :@ iemand tips? :p
pi_125353173
nee.. fix jezelf eerst. Als je hem jou therapeut maakt door met jouw issues heletijd op te zadelen.. is ie snel weg..

Ik zou iig wel snel weg zijn bij zo'n labiel meisje :o
newb
pi_125353261
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:28 schreef WvdL het volgende:
nee.. fix jezelf eerst. Als je hem jou therapeut maakt door met jouw issues heletijd op te zadelen.. is ie snel weg..

Ik zou iig wel snel weg zijn bij zo'n labiel meisje :o
Ja, hij niet. Anders zou hij allaaang gaan. Ik ben te lief voor hem eigenlijk.. Ik ga mijn best doen.. :$
pi_125354272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:26 schreef WvdL het volgende:
ben je enig kind thuis? dat je altijd alle aandacht kreeg? :o
Volgens mij kan je niet tegen het idee dat iemand minder dan 100% aandacht voor jou heeft :o

Je bent iig ongezond veel jaloers.
nee, ik been geen enigste kind thuis. Jahahhahah, so je kent me echt hê. :p
  Spellchecker dinsdag 16 april 2013 @ 15:59:59 #129
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_125356751
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Hij is aan het werk, en komt zo thuis.. Dan app ik hem meteen:@
ik bedoel hulpverlening.... ;)
  Spellchecker dinsdag 16 april 2013 @ 16:02:01 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_125356848
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Hij is nooit buiten altijd thuis. Hij heeft ook geen vrienden meer.
Dat is ook niet gezond...
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:14:18 #131
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_125357377
Brrr, het klinkt alsof jullie elkaar vanuit zogenaamde liefde volledig verstikken. Jullie klemmen je aan elkaar vast. Echte liefde is juist elkaar los laten. Alles wat je loslaat komt vanzelf weer naar je toe. Alles wat je wanhopig vastklemt, zit gevangen. Dat geldt voor hem, dat geldt voor jou, en dat is een recept voor grote drama's in de toekomst.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_125358647
Waar wil je nou eigenlijk mee geholpen worden? Wil je van dat rot gevoel af of wil je dat je vriend je nog meer bevestiging geeft?

Als het om het eerste gaat; heel goed, maar dat gaat je niet lukken door je vriend nog meer te isoleren. Die raak je vroeg of laat toch wel kwijt op deze manier. Ga met een professioneel iemand praten. Zoals iedereen zegt, dit is ongezond. Op FOK kan niemand je helpen, alleen maar tegen je zeggen dat je verkeerd bezig bent.
Que Sera ~
pi_125359046
Pfff
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:00:08 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125359237
Meisje, het is echt allemaal verspilde energie. En je ziet je jalouzie aan voor liefde. En dat is het niet.
pi_125359639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Meisje, het is echt allemaal verspilde energie. En je ziet je jalouzie aan voor liefde. En dat is het niet.
lienekien, btw een ander vraagje :' Ben jij geboren als een waterteken?
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:39:53 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125360714
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Want?
pi_125361298
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Want?
ik las dat in een topic van 2004' toevallig' beste Lienekien, het beste moet jij mij kunnen begrijpen als "kreeft' zijnde.
pi_125362110
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Mijn vriend is juist geen persoon die met andere meiden afspreekt, hij is nooit buiten altijd thuis. Hij heeft ook geen vrienden meer.
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:26 schreef meisjewanhopig het volgende:
Mijn liefje is onderweg naar huis toe, zou ik met hem praten? Ik was een beetje boos weer uit "jaloezie" :@ iemand tips? :p
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:31 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Ja, hij niet. Anders zou hij allaaang gaan. Ik ben te lief voor hem eigenlijk.. Ik ga mijn best doen.. :$
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

ik las dat in een topic van 2004' toevallig' beste Lienekien, het beste moet jij mij kunnen begrijpen als "kreeft' zijnde.
Ik krijg opeens een troll alert
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_125363452
Nou ja
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:56:28 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125363543
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

Welk topic? Ik ben geen kreeft.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:58:09 #141
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_125363621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef seasushi het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik krijg opeens een troll alert
Dat kan ook...

Bij mij kwam er een labiel alert naar boven zetten.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_125363930
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welk topic? Ik ben geen kreeft.
sexhoroscoop ofso. 2004
pi_125364164
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:05 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

sexhoroscoop ofso. 2004
Die onzin geloven :N :')
pi_125365910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:11 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Die onzin geloven :N :')
NOu zeg.
pi_125366601
quote:

[..]

sexhoroscoop ofso. 2004
Als je dan toch in die onzin gelooft...

http://www.detwaalfsterre(...)icle&id=49&Itemid=56 :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:05:18 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125366938
quote:

[..]

sexhoroscoop ofso. 2004
Ik?
pi_125367866
Begin ook een troll gevoel te krijgen...
pi_125371487
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik?
dacht `t wel, ja.
pi_125371519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Begin ook een troll gevoel te krijgen...
troll, wat is dat?
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:24:59 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125371522
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef meisjewanhopig het volgende:

[..]

dacht `t wel, ja.
Denk het niet, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')