quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef BoefB2 het volgende:
Op LiveLeak staat ook schokkend materiaal.O.b.v. je post-historie vermoed ik dat je dit serieus post, maar hij is dus al een paar dozijn keer eerder gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Maar je moet het maar durven.quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op CNN werd net ook al gezegd dat het een bijkomend voordeel is dat er toch al extra agenten en medisch personeel/ambulances paraat waren vanwege de marathon.
De hulpverlening is best goed geregeld.
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noord Korea lijkt me de hoofdverdachte. Zij waren de enigen met bedreigingen richting de VS. Alleen hebben ze via de bommen iedereen op een ander spoor gebracht...
Van de 9/11-attackers is de helft ofzo ook Saoediėr.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef waht het volgende:
Saoediėrs zijn prima, dat land zal immers niet binnengevallen worden.
Ik ging er al van uit dat alles goed ging, anders had ik niets gehoord van die mensen, maar dank! Goede tip voor andere mensen denk ik.quote:
Wie ar dusjh forum, not amirikan so spiek dusjhquote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef matthijst het volgende:
NY Post is claiming 12 dead, 50 injured and that suspect is a Saudi national. Other sources don't seem to align with this...
quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noord Korea lijkt me de hoofdverdachte. Zij waren de enigen met bedreigingen richting de VS. Alleen hebben ze via de bommen iedereen op een ander spoor gebracht...
quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daar word je voor opgeleid en je bent deels verplicht volgens mij.
Dus niks respect aan, ze staan daar niet voor jan lul.
Als jij auto monteur bent en ik kom met mijn auto dan ga je toch ook niet op een stoel zitten en pas over 5 weken eens naar me toe lopen.
Nee, dan kom je direct als dat kan.
Waarschijnlijk denken die mensen er idd niet meteen bij na.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon een natuurlijk reactie, dat je die mensen helpt. Zeker als je ziet dat het op meerdere plekken gebeurt kan wegrennen ook niets helpen.
Kan gang-related zijn hoeft niet iets per se met dit te maken hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef YazooW het volgende:
New Jersey:
USAR 8 is reporting an explosion with injuries. A car with an IED attached. Bomb squad is responding. (14 minutes ago)
http://www.broadcastify.com/listen/feed/9966
Of even een tagje in het reactieveld.quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand de OP bijhouden met feitjes? de manier waarop hier gemodereerd word compleet kansloos want je kan geen reet lezen iedere keer met het topic dat op en neer springt. Als alles gewoon in de op staat hoef mensen het topic ook niet door te lezen.
Kan ook gewoon een lokale idioot zijn (of meerderen). Voorlopig kunnen we er alleen nog maar over speculeren.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allemaal speculatie, kan net zo goed een gasleiding zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat lul je nou, ik kom net kijken hier...quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
O.b.v. je post-historie vermoed ik dat je dit serieus post, maar hij is dus al bijna een dozijn keer eerder gepost.
hulpverlener of niet, je schrikt je de pleuris, en ondanks dat reageren ze snel.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daar word je voor opgeleid en je bent deels verplicht volgens mij.
Dus niks respect aan, ze staan daar niet voor jan lul.
Als jij auto monteur bent en ik kom met mijn auto dan ga je toch ook niet op een stoel zitten en pas over 5 weken eens naar me toe lopen.
Nee, dan kom je direct als dat kan.
twitter:BostonGlobe twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:23:20RT @boston_police: Update JFK incident appears to be fire related #tweetfromthebeat via @CherylFiandaca reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |