Ja, dat denk ik ook...quote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef D0808 het volgende:
Het zijn waarschijnlijk Turken, die doen dat soort dingen.
quote:Het zijn waarschijnlijk Turken, die doen dat soort dingen.
Bedankt voor je vooroordelen. Ik zie dat de pavlov-reflex zijn werk doet en de indoctrinatie goed gelukt is bij je.quote:Profielsschets van de dader is net gepubliceerd.
johquote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef polderturk het volgende:
Laten we onszelf niet voor de gek houden. Dit is een false flag.
Het lijkt heel erg veel op 9/11 en op de aanslagen in Londen. Tijdens beide aanslagen waren er oefeningen aan de gang waarbij er aanslagen gesimuleerd werd. Nu was dat alweer het geval. Zie de link hieronder. Is dit toeval? Dit is het handelsmerk van Al Qaida / CIA.quote:
Als het een false flag zou zijn dan had paar minuten voor de eerste ontploffing BCC al vermelden dat moslim terroristen er achter zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef polderturk het volgende:
Laten we onszelf niet voor de gek houden. Dit is een false flag.
Kijk eens naar de gebruikersnaam van de TS... Zij maken juist de pavlovreactie van TS belachelijk. Ik vraag me af of hij nu ook alle onderbuikreacties bij berichten over berovingen en mishandelingen ("het zullen wel weer polderturken/kutmarrokaantjes zijn") goedkeurt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je vooroordelen. Ik zie dat de pavlov-reflex zijn werk doet en de indoctrinatie goed gelukt is bij je.
Wat is het bewijs? de “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.” tweet? Van een uur geleden?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg veel op 9/11 en op de aanslagen in Londen. Tijdens beide aanslagen waren er oefeningen aan de gang waarbij er aanslagen gesimuleerd werd. Nu was dat alweer het geval. Zie de link hieronder. Is dit toeval? Dit is het handelsmerk van Al Qaida / CIA.
http://www.infowars.com/b(...)y-boston-bomb-squad/
Vind je het niet toevallig dat er bij alle drie de aanslagen er op de zelfde dag oefeningen waren waarbij aanslagen gesimuleerd werden?quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is het bewijs? de “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.” tweet? Van een uur geleden?
En zo achterlijk zijn ze vast niet, om elke aanslag samen te laten vallen met een oefening.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is het bewijs? de “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.” tweet? Van een uur geleden?
Waarop baseert die site dat er een oefening aan de gang was? Het enige 'bewijs' dat ze aanvoeren is een tweet van een uur of anderhalf geleden.quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vind je het niet toevallig dat er bij alle drie de aanslagen er op de zelfde dag oefeningen waren waarbij aanslagen gesimuleerd werden?
Gevalletje van lezen wat je wilt lezen, niet?twitter:BostonGlobe twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:53:44Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities. reageer retweet
Het zou niet oerstom zijn om dat elke keer te flikken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vind je het niet toevallig dat er bij alle drie de aanslagen er op de zelfde dag oefeningen waren waarbij aanslagen gesimuleerd werden?
Wat is het nut daarvan uberhaupt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo achterlijk zijn ze vast niet, om elke aanslag samen te laten vallen met een oefening.
We hebben een vermoeden. We weten het natuurlijk niet zeker. Iedere aanslag kan voor mij net zo goed een false flag zijn als niet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef theguyver het volgende:
ik moet zeggen ik vind dit de snelste false flag stempel ooit,
25min of zo?
we?quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hebben een vermoeden. We weten het natuurlijk niet zeker. Iedere aanslag kan voor mij net zo goed een false flag zijn als niet.
Waarom heb jij in godsnaam een vermoeden?quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hebben een vermoeden. We weten het natuurlijk niet zeker. Iedere aanslag kan voor mij net zo goed een false flag zijn als niet.
Welnee, je bent er al van overtuigt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
nou kom der maar in...quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Goed voor je complotter street creds.quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen flauw benul.
Maar false flag roepen is blijkbaar harstikke lollig.
Oooh straks zijn de doden weer niet echt dood en krijgen we weer vrachtladingen foto's en verslagen van obscure sites.quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou kom der maar in...
hier staan echt wel stuk of tig camera crews op gericht en de amateur filmpjes spreiden zich als een raket over het weg...
vertel ... WAT IS DE REDEN!!!!
quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh straks zijn de doden weer niet echt dood en krijgen we weer vrachtladingen foto's en verslagen van obscure sites.
Ik was eerder.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Terecht het volgende:
Ik lees het nu.Lekkere foto's ook van die stoep. Zal wel weer gefotosoept zijn volgens de usual suspects hier.
(om Alex Jones even te imiteren, ik heb het iig als eerste gezegd!).
ja ik zag het al aankomen zie 9/11 topicquote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh straks zijn de doden weer niet echt dood en krijgen we weer vrachtladingen foto's en verslagen van obscure sites.
Het heeft wel een voordeel. Blijkbaar gebeuren die vreselijke dingen niet echt, het zijn allemaal toneelstukjes.quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Goed voor je complotter street creds.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Leugens. Je hebt je eigen reactie gefotosoept!
Ha, Guyver is een van de stromannen van de regering. Ze proberen ons weer zand in de ogen te strooien.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Leugens. Je hebt je eigen reactie gefotosoept!
Je laat wederom zien dat informatie tot je nemen en verder lezen dan je neus lang is is niet jouw sterkste punt is.quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg veel op 9/11 en op de aanslagen in Londen. Tijdens beide aanslagen waren er oefeningen aan de gang waarbij er aanslagen gesimuleerd werd. Nu was dat alweer het geval. Zie de link hieronder. Is dit toeval? Dit is het handelsmerk van Al Qaida / CIA.
http://www.infowars.com/b(...)y-boston-bomb-squad/
quote:the “controlled explosion” Boston Globe was tweeting about was clearly after the initial explosion, probably to disarm an unexploded bomb that they found…
[..]
I would double check the timing of that tweet. I was listening to the scanner feed from Boston and they were talking about finding suspicious devices, and the bomb squad was going to destroy them with controlled explosions, like a bomb squad does. I also heard on the scanner the dispatcher talking about “get the world out on social media…” Seriously, this is not disinfo. I am gung ho Infowarrior. Just download the “boracastify.com” feed and hear it for yourself. (dlocks edit: broadcastify.com)
[..]
You flubbed the controlled explosion reference “on the same day” implying that it was a different activity when in fact this “controlled explosion was AFTER the bombing and used to destroy a third device.
[..]
NOT A DRILL! Read the tweets and the times! They were detonating a suspicious device AFTER the first 2 explosions. There was no drill! Cmon!
[..]
the controlled explosion was of a 3rd bomb they fond – not a drill
[..]
Cmon guys….. They were referring to a 3rd device found that they needed to get rid of. It wasn’t a drill!
[..]
Boston Police Commissioner Ed Davis said that there was a “controlled explosion.” Watch a replay of the news conference they just had…
[..]
Bomb squad officials are detonating parcels outside the JFK Library, hence the Tweet posted AFTER the two initial explosions.
[..]
If i’m not mistaken, the controlled explosion that was tweeted, was detonation of a found device AFTER the 1st two blasts… Doesn’t really show that there were drills planned for the day
[..]
Not a drill.
NO ONE SAID THERE WAS A DRILL>
Read the release.
[..]
That weet from Boston Globe as in reference to the 3rd Bomb found.
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha, Guyver is een van de stromannen van de regering. Ze proberen ons weer zand in de ogen te strooien.![]()
(Hebben we die ook vast gehad)
quote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef Mylene het volgende:
Nu hebben ze een reden om Iran aan te vallen.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je laat wederom zien dat informatie tot je nemen en verder lezen dan je neus lang is is niet jouw sterkste punt is.
Jij leest wederom iets wat past bij jouw vooraf ingenomen standpunt (tunnelvisie) en stopt direct met verder lezen.
Op die pagina die jij noemt staat ook:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarop baseert die site dat er een oefening aan de gang was? Het enige 'bewijs' dat ze aanvoeren is een tweet van een uur of anderhalf geleden.Gevalletje van lezen wat je wilt lezen, niet?twitter:BostonGlobe twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:53:44Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities. reageer retweet
Die bestaan dus echt! Heb ik zelf laatst op youtube gezien!quote:
Hulpdiensten waren er ook erg snel. En dat ondanks de oefening waar ze mee bezig waren.quote:Op maandag 15 april 2013 23:54 schreef Dlocks het volgende:
Vinden jullie het overigens ook niet verdacht dat de media er zo snel bij was?
Hebben we die ook alvast gehad.
En niet te vergeten dat Noord Korea vandaag de verjaardig van hun eeuwige president viert. Normaal gesproken steken ze dan een vuurpijl af en noemen ze het een raketlancering. Dit keer heb ze het over een andere boeg gegooid.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef HighVolume het volgende:
Dit moet onze kim wel gedaan hebben,hij haat Amerika EN hij haat lichaamsbeweging. twee vliegen in 1 klap dus
Dat ook ja! Goed punt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hulpdiensten waren er ook erg snel. En dat ondanks de oefening waar ze mee bezig waren.
Ja iemand die zn dak oploopt om te checken wat al die herrie nou is.quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef theguyver het volgende:
dus we hebben
- een arabier
- CIA
- Noord Korea.
[ afbeelding ]
de bom gooier.
mis ik nog iets?
Het was hooguit een graad of 15.quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef GekkePoes het volgende:
Speurhonden oefenen met echte explosieven, maar zonder ontsteker. Zou de warmte de ontploffingen hebben veroorzaakt.
ho!quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja iemand die zn dak oploopt om te checken wat al die herrie nou is.
Erg lang apparaat. Lijkt niet echt op een mobiel. Dus waarschijnlijk inderdaad een apparaat om bom te ontsteken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef GekkePoes het volgende:
die rechts vooraan dan met het mobieltje in de hand, die had die knop wel in kunnen drukken op afstand.
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog meer complottheorieën
Dat vliegtuig was van El Al; Israël zit hier achter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:08 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Erg lang apparaat. Lijkt niet echt op een mobiel. Dus waarschijnlijk inderdaad een apparaat om bom te ontsteken.
Lijkt er ook op dat ze een wit pak aan heeft. Doet mij denken aan dat vliegtuig die de CIA op de bijlmer had laten neerstorten!
Zie je wel, hoax! Waarom is anders de foto van die kerel op het dak zo blurry? Kan alleen maar een CIA agent geweest zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef theguyver het volgende:
dus we hebben
- een arabier
- CIA
- Noord Korea.
[ afbeelding ]
de bom gooier.
mis ik nog iets?
geen collega van mij btw..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:11 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Zie je wel, hoax! Waarom is anders de foto van die kerel op het dak zo blurry? Kan alleen maar een CIA agent geweest zijn.
Meer bewijs!quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat vliegtuig was van El Al; Israël zit hier achter.
Ja, dat is wat die mainstream truth marionetten ons willen laten geloven. De mensen die zich er echt in verdiept hebben weten dat de CIA in opdracht van de illuminati achter de bijlmerramp zit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat vliegtuig was van El Al; Israël zit hier achter.
Hmm... ik neem mijn vorige reactie terug!quote:
op CNN hadden ze het in het begin er over dat als er bepaalde stoffen gevonden zouden worden datbhet dan vrijwel zeker al Qaida is. Zoniet dan waren het waarschijnlijk right wing splinter groeperingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:12 schreef bravilor01 het volgende:
[quote]Nu hebben ze een reden om Iran aan te vallen/quote]
Als dat uiteindelijk zou blijken met dit als directe aanleiding dan bevestigd dat voor mij voor eens en altijd alle vermoedens. Hoewel de aandacht de laatste tijd meer en meer aan het verschuiven is op dreigingen van binnenin Amerika, met als doel steeds verdere afkalving van vrijheden. Ik denk dat de meeste schreeuwers hier nog niet het minste benul hebben van wat voor een monsterlijk gedrocht de Department of Homeland Security daar aan het worden is.
Die hesjes zitten ook niet goed. Ik vermoed gehuurde kostuums.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hmm... ik neem mijn vorige reactie terug!
-edit-
Die politieagenten op die foto zijn overigens ook overduidelijk geen politieagenten. Kijk ze staan dan. Op zijn minst NSA of Mossad o.i.d.
Scherp scherp... Die linker 'agent' lijkt overigens wel erg veel op een reptilian.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die hesjes zitten ook niet goed. Ik vermoed gehuurde kostuums.
Die waant zich in een film.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Scherp scherp... Die linker 'agent' lijkt overigens wel erg veel op een reptilian.
Ben je nou zo dom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
33 doden in Irak, niemand die daar iets van heeft gehoord op het nieuws.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE93E07320130415
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die waant zich in een film.
Je kunt de acteur uit Hollywood halen, maar Hollywood niet uit de acteur.
Het hele internet staat er vol mee. Zoek het maar op met Google...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:38 schreef Dlocks het volgende:
Ja ik weet het, eigenlijk zouden we geen grappen mogen maken over een dramatische gebeurtenis als deze. Aan de andere kant, de meeste complottheorieën zijn ook één grote grap.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Stezo het volgende:
De autoriteiten waren mogelijk al gewaarschuwd...
[..]
http://www.local15tv.com/(...)FPUKKN8z6eSDJEA.cspx
Vertel eens?quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:06 schreef joellsoares het volgende:
Hier zit zoiezo weer een vies luchtje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |