Zie je wel, hoax! Waarom is anders de foto van die kerel op het dak zo blurry? Kan alleen maar een CIA agent geweest zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef theguyver het volgende:
dus we hebben
- een arabier
- CIA
- Noord Korea.
[ afbeelding ]
de bom gooier.
mis ik nog iets?
geen collega van mij btw..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:11 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Zie je wel, hoax! Waarom is anders de foto van die kerel op het dak zo blurry? Kan alleen maar een CIA agent geweest zijn.
Meer bewijs!quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat vliegtuig was van El Al; Israël zit hier achter.
Ja, dat is wat die mainstream truth marionetten ons willen laten geloven. De mensen die zich er echt in verdiept hebben weten dat de CIA in opdracht van de illuminati achter de bijlmerramp zit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat vliegtuig was van El Al; Israël zit hier achter.
Hmm... ik neem mijn vorige reactie terug!quote:
op CNN hadden ze het in het begin er over dat als er bepaalde stoffen gevonden zouden worden datbhet dan vrijwel zeker al Qaida is. Zoniet dan waren het waarschijnlijk right wing splinter groeperingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:12 schreef bravilor01 het volgende:
[quote]Nu hebben ze een reden om Iran aan te vallen/quote]
Als dat uiteindelijk zou blijken met dit als directe aanleiding dan bevestigd dat voor mij voor eens en altijd alle vermoedens. Hoewel de aandacht de laatste tijd meer en meer aan het verschuiven is op dreigingen van binnenin Amerika, met als doel steeds verdere afkalving van vrijheden. Ik denk dat de meeste schreeuwers hier nog niet het minste benul hebben van wat voor een monsterlijk gedrocht de Department of Homeland Security daar aan het worden is.
Die hesjes zitten ook niet goed. Ik vermoed gehuurde kostuums.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hmm... ik neem mijn vorige reactie terug!
-edit-
Die politieagenten op die foto zijn overigens ook overduidelijk geen politieagenten. Kijk ze staan dan. Op zijn minst NSA of Mossad o.i.d.
Scherp scherp... Die linker 'agent' lijkt overigens wel erg veel op een reptilian.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die hesjes zitten ook niet goed. Ik vermoed gehuurde kostuums.
Die waant zich in een film.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Scherp scherp... Die linker 'agent' lijkt overigens wel erg veel op een reptilian.
Ben je nou zo dom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
33 doden in Irak, niemand die daar iets van heeft gehoord op het nieuws.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE93E07320130415
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die waant zich in een film.
Je kunt de acteur uit Hollywood halen, maar Hollywood niet uit de acteur.
Het hele internet staat er vol mee. Zoek het maar op met Google...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:38 schreef Dlocks het volgende:
Ja ik weet het, eigenlijk zouden we geen grappen mogen maken over een dramatische gebeurtenis als deze. Aan de andere kant, de meeste complottheorieën zijn ook één grote grap.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Stezo het volgende:
De autoriteiten waren mogelijk al gewaarschuwd...
[..]
http://www.local15tv.com/(...)FPUKKN8z6eSDJEA.cspx
Vertel eens?quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:06 schreef joellsoares het volgende:
Hier zit zoiezo weer een vies luchtje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |