Het zijn sowieso gekken al zijn ze paarsquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef matthijst het volgende:
Weer mensen ergens op de wereld uiteengereten. Zijn het moslim -terroristen- en moeten zo dadelijk 1 miljard broeders en zusters (weer) jaren op de pijnbank, of komt dit uit een christelijk hoek en zijn het daarmee gewoon 'gekken'?
Jij dacht dat iedereen pas 3 minuten geleden het nieuws heeft vernomen?:')quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb 3 minuten geleden het nieuws vernomen, sorry voor herhalingen
Voor terroristenquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voor de terroristen of de drukte?
Hier is die plat omdat je bommen ook via gsm kan laten afgaan.quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wortels??? Niet gezien!quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
wut? waarom heeft iedereen het over wortels?
Mja misschien een paar mensen voor die andere bommen. Dat gebouw lijkt ook bijna geen schade te hebben. Die 2e knal lijkt wel een stuk harder.quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar daarom zal het wel gewoon een mafkees zijn en geen groep.
Wie/waar?quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
Ze zijn bang dat het signaal voor nog meer explosies kan zorgen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Van de minstens 28 gewonden zijn er minstens 6 heel ernstig aan toe. Het is zeker niet gezegd dat het bij de twee doden blijft.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Srry dat ik het zeg maar het valt toch best mee...
2 doden...... er hadden er 20 kunnen vallen...
quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Een voor een afrekenen met die islamitische schurkenstaten.
dat kunnen er nog best wel twintig worden...quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tot nu toe. Ik las ergens ook al 12 confirmed. Dus wie weet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, je kan dan gericht een bom laten af gaan, niet per ongeluk door te bellen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat het signaal voor nog meer explosies kan zorgen.
Begrijpelijk, maar lijkt me kut voor de mensen die proberen familie te bereiken enzo om te kijken of ze veilig zijn.quote:
opzich wel idd.hoe hard het ook klinkt.Het gevolg hiervan alleen kan bijzonder vervelend zijn voor ons allemaal.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laten we hopen dat dat morgen te zeggen isquote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geeft nietquote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
..... Ach jongens sorry voor die foto hoor
ja bedankt man, nu ga ik niet slapen vanavond.quote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
..... Ach jongens sorry voor die foto hoor
quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
Die ene gore foto die steeds voorbij komt is van een man die z'n halve been verloren heeft. Maar alle aderen, stukken vel en het bot steken er nog tientallen centimeters uit.quote:
Gericht danwel per ongeluk, iets wat je sowieso niet wil hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, je kan dan gericht een bom laten af gaan, niet per ongeluk door te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |