Pizza met ansjovis (quote:
Snel te maken en lekker.quote:Wat maakt pizza aantrekkelijk? (denk aan motieven als gemakkelijk en goedkoop)
Ik maak altijd zelf pizza's, halen vind ik te duur en vaak ook minder lekker. In een restaurant neem ik eigenlijk geen pizza.quote:Wanneer je pizza gaat eten waar haal je het dan? (denk aan een restaurant, de supermarkt of de shoarma tent)
Top staat genoteerd!quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Pizza met ansjovis (), champignons, gedroogde ham, mozzarella en olijven.
[..]
Snel te maken en lekker.
EDIT: Leuk dat je ze zelf maakt overigens!
[..]
Ik maak zelf pizza's, halen vind ik te duur en vaak ook minder lekker. In een restaurant neem ik eigenlijk geen pizza.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Indiany het volgende:
Welke pizza vinden jullie het lekkerst?
Pizza tonijn, kefta, ansjovis, tomaat, olijven en gewoon alles erop en eraan.
Wat maakt pizza aantrekkelijk? (denk aan motieven als gemakkelijk en goedkoop)
Dat het een goed gevulde pizza is. Maar een supermarktpizza gaat er ook prima in.
Wanneer je pizza gaat eten waar haal je het dan? (denk aan een restaurant, de supermarkt of de shoarma tent)
Meestal maakt mijn moeder het zelf, maar soms pakken we een tent of halen we die van de supermarkt.
Wat doe je met die tent dan? Kamperen? En verkopen ze tegenwoordig ook tenten bij de supermarkt?quote:
Ah, let niet op de zinsconstructie, die is behoorlijk scheef.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wat doe je met die tent dan? Kamperen? En verkopen ze tegenwoordig ook tenten bij de supermarkt?
Haha die kun je mooi in taal/spelfouten van fok zetten.quote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, let niet op de zinsconstructie, die is behoorlijk scheef.
Die eer laat ik aan jou over.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Haha die kun je mooi in taal/spelfouten van fok zetten.
Niet als je het goed plant, dan is het zo klaar. Ik heb in 15 minuten een warme pizza op tafel staan, inclusief voorverwarmen van de oven.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Dan ben je nog langer met de bereiding bezig dan met het verobberen.![]()
Volgens mij wel, als je ziet wat er sowieso inzit hoeft het volgens mij niet ongezond te zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Indiany het volgende:
Goedenavond mede fokkers!
Ik ben momenteel een marketings-onderzoek aan het houden wat met voeding te maken heeft.
Hoofd onderwerp: Pizza (kan dit gezond en verantwoord zijn)
Iets met zeevruchten en dan met name inktvis, en een Napolitana met plakjes tomaat en vooral ansjovis. Ui, paprika en champignons en soms heb je van die wat zoetzure peperachtige dingen erop, die vind ik ook lekker.quote:Welke pizza vinden jullie het lekkerst?
Lekker, en geen afwas.quote:Wat maakt pizza aantrekkelijk? (denk aan motieven als gemakkelijk en goedkoop)
Bij voorkeur restaurant dat zich geen pizzeria noemt en die niet bezorgt, shoarmatenten hebben vaak ook een paar best geslaagde pizza's.quote:Wanneer je pizza gaat eten waar haal je het dan? (denk aan een restaurant, de supermarkt of de shoarma tent)
Zelf maken uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Indiany het volgende:
Wanneer je pizza gaat eten waar haal je het dan? (denk aan een restaurant, de supermarkt of de shoarma tent)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |