I know, ik ben er ook niet blij mee. Hoop echt dat er GEEN mailtje gestuurd word als het binnen 5 seconde weer ongedaan geklikt word ofzo.quote:
Dat snap ik. Ik hoop alleen dat als je binnen zoveel seconden ofzo nogmaals de knop klikt, en het dus ongedaan maakt, dat hij dan misschien niet direct een mail stuurt, misschien pas na een minuut ofzo? Dus misschien kan iemand dat testen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef mschol het volgende:
TS -kan- een probleem krijgen:
[ afbeelding ]
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=27442quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Fucking goed plan. Was dat geweest. Als dat kon.
net getest: jammer maar helaas.. mail wordt verzonden (had ook niks anders verwacht)quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik hoop alleen dat als je binnen zoveel seconden ofzo nogmaals de knop klikt, en het dus ongedaan maakt, dat hij dan misschien niet direct een mail stuurt, misschien pas na een minuut ofzo? Dus misschien kan iemand dat testen.
Ben niet bang voor mijn vriendin maar heb genoeg reden om dit gezeik niet te willen krijgen.quote:
Mijn ex kennende, gaat ze hier over een berichtje sturen naar mij en/of nieuwe vriendin via fb.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer maar helaas.. mail wordt verzonden (had ook niks anders verwacht)
overigens snap ik de connectie met een , volledig geautomatiseerd, mailtje naar je EX niet wat dat te maken heeft met je huidige vriendin...
Alsnogquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Ben niet bang voor mijn vriendin maar heb genoeg reden om dit gezeik niet te willen krijgen.
Je kan alles veranderen behalve je accountnaam. Nickname is wat anders.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef umlaut het volgende:
[..]
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=27442
en dat heeft geen nut aangezien er een linkje naar de gebruiker wordt gemaildquote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Je kan alles veranderen behalve je accountnaam. Nickname is wat anders.
Maar jij hebt het dus getest, gelijk ongedaan maken, en er werd een mailtje gestuurd?quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat heeft geen nut aangezien er een linkje naar de gebruiker wordt gemaild
subscribe klikken, gelijk weer klikken en kreeg alsnog een mailtjequote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Maar jij hebt het dus getest, gelijk ongedaan maken, en er werd een mailtje gestuurd?
kut kut kut kut. nou, dan kan ik nog 1 ding proberen, ALS ze een bericht stuurt, ontkennen dat ik het ben.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
subscribe klikken, gelijk weer klikken en kreeg alsnog een mailtje(zoals ik al verwachtte)
Denk je niet dat je beter af zou zijn met wat relatie-advies in R&P ofzo, ipv hier in DIG? Dit is echt te triest voor woordenquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
kut kut kut kut. nou, dan kan ik nog 1 ding proberen, ALS ze een bericht stuurt, ontkennen dat ik het ben.
Fuck it.
Mijn DIG vraag is beantwoord. Ik gaf nog even wat info na, sorry hoor. Bij deze mag het topic dicht.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Denk je niet dat je beter af zou zijn met wat relatie-advies in R&P ofzo, ipv hier in DIG? Dit is echt te triest voor woorden_
Ik denk ook niet dat helptquote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Marco1989 het volgende:
Daar heb ik perongelijk op subscribe gelikt, geen idee waarom.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat helpt![]()
![]()
worft alleen maar het scherm nat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |