Hoe weet je zo zeker dat je vermoeden klopt?quote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
Iedereen kent het wel... De ''gaydar''
Het valt mij op dat ik best vaak kan zien aan een man dat hij gewoon homoseksueel is.. Atleast, dat vooroordeel lijkt vaak te kloppen.
Bij vrouwen heb ik dit nooit? Waar komt dat door?
Homoseksueel betekent dat je op hetzelfde geslacht valt, dus inderdaad, vrouwelijke homo's bestaan en jij denkt onterecht dat dat een benaming is voor mannen die op hetzelfde geslacht vallen.quote:
Zo zeker weet ie dat dus niet, vandaar de vraagtekensquote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat je vermoeden klopt?
Hij zegt dat het vooroordeel vaak lijkt te kloppen, maar ik vraag me dan echt af hoe hij dat weet.quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo zeker weet ie dat dus niet, vandaar de vraagtekens
Als iemand geen sex met je wil betekent dat niet gelijk dat hij/zij op het andere geslacht valt.quote:Op maandag 15 april 2013 20:57 schreef Flurry het volgende:
Ik denk regelmatig dat iemand homo is, en dan is ie dat niet. Ik denk ook vaak dat vrouwen hetero zijn en dat zijn ze dan niet
Daarom spelen ze ook met hun tieten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Kola het volgende:
Ze zeggen dat in iedere vrouw een beetje lesbo zit.
ik ken in m'n kennissenkring in ieder geval veel meer lesbo's dan homo's. Heb ik eerlijk gezegd toch altijd al wat vreemd gevonden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Kola het volgende:
Ze zeggen dat in iedere vrouw een beetje lesbo zit.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als iemand geen sex met je wil betekent dat niet gelijk dat hij/zij op het andere geslacht valt.
Want elke man die met zijn pielebink speelt is homo?quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarom spelen ze ook met hun tieten.
Doordat jij een man bent.quote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
Het valt mij op dat ik best vaak kan zien aan een man dat hij gewoon homoseksueel is.. Atleast, dat vooroordeel lijkt vaak te kloppen.
Ik ben wel goed in lesbiennes herkennen ja. Ik weet niet of ik er beter in ben dan homo's herkennen, kijk sommige homo's zijn zo duidelijk, dat ziet bijna iedereen. Maar ik denk dat jij in mijn lesbische collega gewoon een niet al te seksuele middelbare vrouw ziet. Terwijl ik haar een dag kende en dacht, ja, jij bent 90% zeker lesbisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
Jij herkent lesbiennes op mijlen afstand?
En mannelijke homo's niet zogezegd?
Ah ik zou dat opzicht wel willen leren herkennenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in lesbiennes herkennen ja. Ik weet niet of ik er beter in ben dan homo's herkennen, kijk sommige homo's zijn zo duidelijk, dat ziet bijna iedereen. Maar ik denk dat jij in mijn lesbische collega gewoon een niet al te seksuele middelbare vrouw ziet. Terwijl ik haar een dag kende en dacht, ja, jij bent 90% zeker lesbisch.
hoe herken je dan homo's die niet als zodanig herkenbaar zijn? want zonder die observatie het slechts een blind vooroordeel.quote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk hoor, dat je het een blind vooroordeel noemt, maar het is niet blind, het is statistisch gezien een terechte vooroordeel.quote:Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef wipes66 het volgende:
[..]
hoe herken je dan homo's die niet als zodanig herkenbaar zijn? want zonder die observatie het slechts een blind vooroordeel.
Kun je het mij leren?quote:Op maandag 29 april 2013 15:05 schreef Aisatsana het volgende:
Bij veel vrouwen kun je het zien. Ben zelf lesbisch en bij mij zeggen ze het ook nooit verwacht te hebben maar ik zou mezelf er zo uitpikken
Mensen in de ogen kijken. Als ze snel wegkijken, hebben ze geen interesse, als ze blijven kijken (man) zijn ze of homo of ze voelen zich door je bedreigd.quote:
Kijk naar hun lichaamstaalquote:
Welk lichaamstaal dan precies? Als je het zou aanwijzen dan zou ik het allicht gaan zienquote:Op maandag 29 april 2013 18:31 schreef Aisatsana het volgende:
[..]
Kijk naar hun lichaamstaalHet werkt natuurlijk niet altijd, soms moet je gewoon de feeling er voor hebben en er zitten natuurlijk ook undercovers tussen. Maar alsnog, bij veel vrouwen kun je het makkelijk zien.
Hoe ze lopen, drinken, roken, praten, kijken, zwaaien, zitten.. Eigenlijk alles haha. Is moeilijk te omschrijven. Je kunt het ook zien aan uiterlijkquote:Op maandag 29 april 2013 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk lichaamstaal dan precies? Als je het zou aanwijzen dan zou ik het allicht gaan zien
Iets lomper allemaal?quote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef Aisatsana het volgende:
[..]
Hoe ze lopen, drinken, roken, praten, kijken, zwaaien, zitten.. Eigenlijk alles haha. Is moeilijk te omschrijven. Je kunt het ook zien aan uiterlijkLastige zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |