abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125325189
Iedereen kent het wel... De ''gaydar''

Het valt mij op dat ik best vaak kan zien aan een man dat hij gewoon homoseksueel is.. Atleast, dat vooroordeel lijkt vaak te kloppen.

Bij vrouwen heb ik dit nooit? Waar komt dat door?
Rustig aan.
pi_125325261
Geen idee, maar ik heb wel 't idee dat meer vrouwen bi zijn dan mannen :P
  maandag 15 april 2013 @ 20:43:30 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_125325312
vrouwelijke homo's ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 15 april 2013 @ 20:43:47 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_125325333
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:

Het valt mij op dat ik best vaak kan zien aan een man dat hij gewoon homoseksueel is.. Atleast, dat vooroordeel lijkt vaak te kloppen.

Hoe weet je zo zeker dat je vermoeden klopt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_125325400
- :O. -

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 22:03:10 ]
#freefrederike
pi_125325458
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef cherrycoke het volgende:
vrouwelijke homo's ?
Homoseksueel betekent dat je op hetzelfde geslacht valt, dus inderdaad, vrouwelijke homo's bestaan en jij denkt onterecht dat dat een benaming is voor mannen die op hetzelfde geslacht vallen.
Rustig aan.
pi_125325738
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat je vermoeden klopt?
Zo zeker weet ie dat dus niet, vandaar de vraagtekens ;)
  maandag 15 april 2013 @ 20:52:42 #8
71919 wonderer
pi_125325902
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo zeker weet ie dat dus niet, vandaar de vraagtekens ;)
Hij zegt dat het vooroordeel vaak lijkt te kloppen, maar ik vraag me dan echt af hoe hij dat weet.

Maar misschien vraagt ie het wel, dat kan ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 15 april 2013 @ 20:57:18 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_125326182
Ik denk regelmatig dat iemand homo is, en dan is ie dat niet. Ik denk ook vaak dat vrouwen hetero zijn en dat zijn ze dan niet :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_125328834
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:57 schreef Flurry het volgende:
Ik denk regelmatig dat iemand homo is, en dan is ie dat niet. Ik denk ook vaak dat vrouwen hetero zijn en dat zijn ze dan niet :P
Als iemand geen sex met je wil betekent dat niet gelijk dat hij/zij op het andere geslacht valt.
pindazakje
pi_125329039
Ze zeggen dat in iedere vrouw een beetje lesbo zit.
pi_125329433
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Kola het volgende:
Daarom spelen ze ook met hun tieten.
pindazakje
pi_125329572
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Kola het volgende:
ik ken in m'n kennissenkring in ieder geval veel meer lesbo's dan homo's. Heb ik eerlijk gezegd toch altijd al wat vreemd gevonden.
  maandag 15 april 2013 @ 21:49:57 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_125329752
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als iemand geen sex met je wil betekent dat niet gelijk dat hij/zij op het andere geslacht valt.
:')
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_125355787
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Daarom spelen ze ook met hun tieten.
Want elke man die met zijn pielebink speelt is homo?

OP; ik ken het gevoel. Mannelijke homo's herken ik vaker en sneller dat vrouwelijke. Misschien herken je in de onderbewuste sneller iets homoseksueels van iemand van je eigen geslacht?
pi_125361452
Nou, de cliché-lesbiënne is vaak ook best te herkennen, hoor (al is het verschil met een hetero-vrouw, die na haar huwelijk voor 'lekker makkelijk' gaat, bij tijd en wijle klein).

Of het komt doordat ik zelf vrouw ben, dat je zoiets eerder vermoedt. :P
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
pi_125369950
Ik denk dat het vooral komt omdat mannelijke homo's een stuk meer vrouwelijke trekjes hebben dan dat lesbiennes mannelijke trekjes hebben
Just me
pi_125370656
quote:

Doordat jij een man bent.
pi_125370786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Doordat jij een man bent.
Jij herkent lesbiennes op mijlen afstand?

En mannelijke homo's niet zogezegd?
Rustig aan.
pi_125370976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
Jij herkent lesbiennes op mijlen afstand?

En mannelijke homo's niet zogezegd?
Ik ben wel goed in lesbiennes herkennen ja. Ik weet niet of ik er beter in ben dan homo's herkennen, kijk sommige homo's zijn zo duidelijk, dat ziet bijna iedereen. Maar ik denk dat jij in mijn lesbische collega gewoon een niet al te seksuele middelbare vrouw ziet. Terwijl ik haar een dag kende en dacht, ja, jij bent 90% zeker lesbisch.
pi_125371288
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben wel goed in lesbiennes herkennen ja. Ik weet niet of ik er beter in ben dan homo's herkennen, kijk sommige homo's zijn zo duidelijk, dat ziet bijna iedereen. Maar ik denk dat jij in mijn lesbische collega gewoon een niet al te seksuele middelbare vrouw ziet. Terwijl ik haar een dag kende en dacht, ja, jij bent 90% zeker lesbisch.
Ah ik zou dat opzicht wel willen leren herkennen _O-
Rustig aan.
pi_125467707
Hoe het komt, wat mij opvalt is dat homoseksuele mannen vaak veel vrouwelijke trekjes krijgen.. geen idee hoe dat komt.

Ik heb wel het idee dat lesbiennes veel meer op gaan in de maatschappij, ze gaan niet eens veel meer met jongens om. Terwijl mannen vaak wel meer met meiden omgaan. Dat heb ik vooral sterk bij jongens die heel vrouwlijk doen het idee. Accepteren meiden homoseksualiteit misschien makkelijker. Bij hetero mannen zit er een misplaatste angst dat homo's uit het niets hetero mannen gaan betasten en bruut nemen. Hebben vrouwen deze angst minder bin lesbiennes. Interessante vraagstelling allemaal.
pi_125470433
Je hebt gewoon meer stoere heterowijven dan meisjesachtige heteromannen. Dus voor zover homo's en lesbiennes al anders zouden zijn dan hetero's, zouden die lesbiennes dan minder opvallen. Bij mannen gaan veel mensen al twijfelen als ie mooie schoenen draagt en meer kleur dan een lichtblauw overhemd.
pi_125596131
In mijn ogen heb je onder de lesbiennes de meisjesmeisjes en de jongensmeisjes
onder de homo's heb je jongensjongens en meisjesjongens.

Nu is het zo dat de jongensmeisjes vaak meer opvallen doordat ze zich mannelijker kleden, wijde broeken, kort kapsel. En de meisjesjongens vallen meer op doordat ze zich vrouwelijker kleden en erg flamboyant gedragen.

Nu vallen de meisjesmeisjes en de jongensjongens nooit op omdat ze niet iets hebben waar aan je meteen kan kenmerken dat ze op het zelfde geslacht vallen.

Erg frustrerend als je op meisjesmeisjes of jongensjongens valt en je weet dus nooit zeker wie wat prefereert als je op zo'n persoon afstapt.
pi_125596719
quote:

hoe herken je dan homo's die niet als zodanig herkenbaar zijn? want zonder die observatie het slechts een blind vooroordeel.
..///
pi_125599360
Er zijn mannen waarvan je snel ziet dat ze homo zijn, maar er zijn ook vrouwen waarbij je het goed kan zien hoor. De meeste homo's en lesbiennes zul je het echter niet 1 2 3 van raden hoor. Het zijn de homo's/lesbiennes die een of meerdere trekjes laten zien van de ''standaard'' homo/lesbienne ( hoe ze vaak in de media worden omschreven ) die vaak het meest opvallen. Niet heel knap als dat je dus opvalt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 15:06:01 ]
pi_125601617
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef wipes66 het volgende:

[..]

hoe herken je dan homo's die niet als zodanig herkenbaar zijn? want zonder die observatie het slechts een blind vooroordeel.
Leuk hoor, dat je het een blind vooroordeel noemt, maar het is niet blind, het is statistisch gezien een terechte vooroordeel.
Rustig aan.
pi_125646201
Knap.. Mensen die mij zien, vragen toch echt doorgaans of ik een vriendin heb. En dan vertel ik gewoon rustig dat ik geen vriendin heb.

Logisch, want wat moet ik nu met een vrouw?

Pas wanneer mensen mij langer kennen gaat het ze opvallen dat ik nooit mooie meiden die voorbij lopen nakijk. Geen behoefte aan.

Ik denk dat TS zich nog gaat verbazen. De meeste homo's lopen er niet mee te koop op straat. Ja, diegenen die er wel te koop mee lopen die pik je er zo uit. En misschien zijn er wat meer mannelijke homo's die te koop lopen met hun seksuele geaardheid dan lesbiennes. En denk TS daarom dat je mannelijke homo's er makkelijk uit pikt. Ik weet het niet.
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:59:06 #29
71919 wonderer
pi_125646986
Ik denk steeds dat er staat "Mannelijke homo's vallen meer op lesbiennes"...

En ja, bij mij gaan ze er ook vanuit dat ik op vrouwen val, maar ik zorg meestal wel dat dat gauw afgelopen is.
  maandag 29 april 2013 @ 15:05:48 #30
402176 Aisatsana
Same shit, different day
pi_125866202
Bij veel vrouwen kun je het zien. Ben zelf lesbisch en bij mij zeggen ze het ook nooit verwacht te hebben maar ik zou mezelf er zo uitpikken :P
PS3: Aisatsana_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')