ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat dat verhaal over de ruggenprik ging. dat verdoving via het bloed de baby suf maakt lijkt me wel logisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een ks gehad, dus ruggenprik heeft ook tijdens de geboorte aangestaan. Saartje keek meteen iedereen heel alert aan. of ze meteen op zoek ging naar drinken, weet ik niet, aangezien ze vrij snel werd meegnomen en ik nog moest worden dichtgemaakt.
Maar haar apgar-score was 9/10 met 1 minuut, en 10/10 met 5 minuten. Dus de ruggenprik lijkt daar weinig invloed op te hebben gehad.
positief blijven denkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Tally!!Hoop op snel herstel en dat je dan volop kunt genieten.
Ga zo ook maar ff bellen. Zeurende rugpijn en net een pietsie bloed in m'n inlegkruisje. Zul je zien dat ik die 34 weken mooi niet ga halen.
Oei, XM.. Bel maar snel; hopelijk is het vals alarm!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Tally!!Hoop op snel herstel en dat je dan volop kunt genieten.
Ga zo ook maar ff bellen. Zeurende rugpijn en net een pietsie bloed in m'n inlegkruisje. Zul je zien dat ik die 34 weken mooi niet ga halen.
Of het zo is weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:51 schreef L-E het volgende:
Nu we het toch over uitspraken van anderen hebben.. de echoscopiste vertelde ons laatst dat ze 'vaak' zien dat kindjes die te vroeg worden geboren na een zwangerschap met complicaties die invloed hebben op het leven ín de baarmoeder (zoals hypertensie en pre-eclampsie) een stuk sterker zijn dan de kindjes van dezelfde termijn die het redelijk makkelijk hebben gehad in de baarmoeder. Volgens haar zijn de eerste groep kindjes weerbaarder omdat ze het in de buik ook al wat lastiger hebben gehad, daar al hebben 'moeten vechten' en zijn ze helderder, actiever, drinken beter, etc dan de tweede groep.
Hebben jullie zoiets ooit gehoord, of er ervaring mee? Ik vond het heel geruststellend klinken, maar misschien moet ik er niet te veel aan ophangen
Saartje heeft in de buik geen problemen gehad, en erbuiten ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of het zo is weet ik niet.
Maar Ean deed het in tegenstelling tot kindjes die te vroeg geboren waren zonder specifieke reden. Veel beter. Ze heeft in mijn buik door mijn hoge bloeddruk heel erg moeten vechten voor eten en dus d'r leven. Het zoontje van een vriendin is met ongeveer dezelfde termijn geboren spontaan zonder duidelijke reden. En die had veel meer opstart problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |