abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:54:36 #101
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_125344383
Geniet ervan zometeen, Kleurdoos!
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:57:44 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125344486
Succes met de GUO KD! Spannend en leuk!

Succes Tally! *O* Daar ga je! *O*

LadyBlack, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! *O*

Suikertante, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! *O*

Hopelijk herstellen jullie beide snel! Geniet ervan meisjes. Het is zó bijzonder die 1e tijd. O+
A grand adventure has begun.
pi_125344678
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 06:42 schreef Tally het volgende:
Rug en been weeen zijn fucked up kan ik je vertellen :(
Oeh Tal! :o Ben je bezig?!

Zet hem op! *O* *O* :* :*

Dames van harte met jullie zoon en dochter! *O* *O*

En nog een flinke duim voor Belle, ik hoop dat alles goed gaat daar!!! :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_125344693
LB & Suiker: gefeliciteerd met jullie mini's, wat een knapperds O+
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:08:05 #105
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125344771
Belle, ook hier wordt aan je gedacht. Hopelijk gaat alles goed.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:10:11 #106
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_125344813
suikertante, gefeliciteerd met je zoon!

en Tally, zet 'm op!
in de haak.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:11:39 #107
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125344856
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:51 schreef Piekie81 het volgende:
Mandy, is de rust weergekeerd in je buik?
Gelukkig wel!!!!

We hebben mini beiden toegesproken en gezegd dat die zich komende 2 dagen niet mag melden.

Het zijn toch oefenweeën geweest.

Maar dat vaginale onderzoek om te kijken of je ontsluiting hebt, auw!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:12:39 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125344881
Suiker, wat een mooi menneke hebben jullie gemaakt!! O+

KD, succes bij de GUO zo!

Ben ook erg benieuwd naar belle!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125345109
Ik hoop dat alles goed is met belle, dat ze heel druk is met knuffelen! O+

LB en Suiker, wat een mooie en gave kindjes hebben jullie daar! O+ En wat bijzonder dat er bijna 5 weken tussen jullie uitgerekende datum zat, en jullie een dag na elkaar zijn bevallen :)

Tally heeft inmiddels al een baby in haar armen, gok ik O+
pi_125345129
Mandy gelukkig is alles weer rustig. Vind je het niet enorm eng dat je man nu zo ver weg gaat? :@

Belle, ben je al aan t baby knuffelen?

Tally ook al aan t puffen hopelijk word je snel geholpen en hoef je niet meer lang de weeën op eigen kracht weg te puffen. :% :%

Wat een actie in eens hier zeg... de zon schijnt en alle kindjes willen er ook van komen genieten. 8-)

Net ff naar lidl geweest, bij de kleine hadden ze al bijna niks meer dus ik moest naar de andere kant van de stad en daar heb ik nog wel 4 leggings, een jogging broek en een halter topje kunnen scoren. Lekkere zachte stofjes, ik ga daar in wonen de komende maanden ;)
pi_125345291
Fijn Mandy! Nu hopen dat mini zich nog n paar dagen koest houdt. vaginaal onderzoek is au ja :X
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:30:54 #112
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125345303
Belle waar zit je???
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:23 schreef martine1984 het volgende:
Mandy gelukkig is alles weer rustig. Vind je het niet enorm eng dat je man nu zo ver weg gaat? :@

...

Net ff naar lidl geweest, bij de kleine hadden ze al bijna niks meer dus ik moest naar de andere kant van de stad en daar heb ik nog wel 4 leggings, een jogging broek en een halter topje kunnen scoren. Lekkere zachte stofjes, ik ga daar in wonen de komende maanden ;)
Een beetje wel, maar het is niet het einde van de wereld. Als we het niet hadden vertrouwd had hij vanochtend gezegd dat hij niet mee kon gaan.

Mini heeft de boodschap begrepen, ons eigenwijsje, en schopt wel regelmatig, maar gaat nog niet verder indalen of voor voorwerk zorgen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125345418
Succes bij de GUO, KD!

Tally, je hebt vast je meisje al in je armen. Spannend!

Suiker, wat een mooierd!! O+

Mandy, fijn dat de rust terug is. Hopelijk hebben jullie niet zo'n eigenwijsje ;)
En vaginaal onderzoek doet inderdaad pijn :X

Ik ben ook steeds aan het kijken of er nieuws is van Belle. Die zal toch ondertussen d'r baby ook wel knuffelen?

Onze haptonomievrouw zei vorige week dat, wanneer de moeder pijnstilling heeft gehad tijdens de bevalling, de baby dan na geboorte niet zelf op zoek gaat naar de tepel. Dat het dan veel langer duurt voordat hij/zij dat heeft ontdekt.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Is dat echt zo? Ze zei dat de baby dan als een slappe pop bij je ligt terwijl zonder pijnstiller de baby direct op zoek gaat naar de tepel.
E.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:36:56 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125345441
Wat voor pijnstilling bedoelt ze? Ik heb een ruggenprik gehad en mijn baby ging direct op zoek en het lukte ook meteen.
pi_125345454
Succes en plezier bij de GUO KD!!

Ben ook heel benieuwd hoe het met Belle gaat, hopelijk zit ze op een flinke wolk.

Ik heb gisteren een legging en huisbroek bij de Lidl gescoord. Ze hadden verder alleen nog maar zwarte truitjes en daar heb ik er heel veel van.
pi_125345477
Ik geloof dat pethedine wel voor een suffere baby kan zorgen als het te kort op de geboorte wordt toegediend. Heb ik zelf ook gehad en er zat ongeveer 3-4 uur tussen, maar Minke was behoorlijk wakker. Maar eerlijk is eerlijk, hier geen tepelzoek-acties, want fv.
pi_125345485
Hetgeen waarbij dat goed mogelijk is, is pethidine! Daar kan de baby ook suf van worden.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:39:00 #118
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125345505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes bij de GUO, KD!
...

Onze haptonomievrouw zei vorige week dat, wanneer de moeder pijnstilling heeft gehad tijdens de bevalling, de baby dan na geboorte niet zelf op zoek gaat naar de tepel. Dat het dan veel langer duurt voordat hij/zij dat heeft ontdekt.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Is dat echt zo? Ze zei dat de baby dan als een slappe pop bij je ligt terwijl zonder pijnstiller de baby direct op zoek gaat naar de tepel.
D'er zit wel een logica in ...

Ik mag het niet hopen met mijn lekkende borsten.

Gynaecoloog zei dat na een keizersnede (met pijnstilling logisch), baby's nog gewoon borstvoeding kunnen krijgen, en dus op zoek gaan naar de tepel lijkt me.
pi_125345514
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat voor pijnstilling bedoelt ze? Ik heb een ruggenprik gehad en mijn baby ging direct op zoek en het lukte ook meteen.
Ze noemde een ruggenprik specifiek maar ik weet niet of ze ook ander pijnstilling bedoelt.
Dat is wel fijn, dankjewel! Ik had er nog nooit over gehoord en ze is ook wel anti pijnstilling dus ik weet niet hoe serieus ik haar moest nemen daarin.
E.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:39:50 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_125345519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes bij de GUO, KD!

Tally, je hebt vast je meisje al in je armen. Spannend!

Suiker, wat een mooierd!! O+

Mandy, fijn dat de rust terug is. Hopelijk hebben jullie niet zo'n eigenwijsje ;)
En vaginaal onderzoek doet inderdaad pijn :X

Ik ben ook steeds aan het kijken of er nieuws is van Belle. Die zal toch ondertussen d'r baby ook wel knuffelen?

Pas toen Jochem geboren was is de ruggenprik bij mij uitgezet en desondanks wist hij de borst daarvoor al prima te vinden ;) Dikke kans dat hij de borst al had gevonden toen de prik nog aanstond trouwens :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125345556
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Ze noemde een ruggenprik specifiek maar ik weet niet of ze ook ander pijnstilling bedoelt.
Ging hier prima hoor ging direct zelf op zoek met een breast crawl
pi_125345576
Ik denk ook dat ze pethidine bedoeld. Dat merkt je kindje ook en kan daar suf van worden.
Ik had nu remifentanil en Rosalie lag al heel snel aangehapt, ze is er zelf naar toe gekropen. Dus zonder hulp.
pi_125345593
quote:

[..]

Dat is wel fijn, dankjewel! Ik had er nog nooit over gehoord en ze is ook wel anti pijnstilling dus ik weet niet hoe serieus ik haar moest nemen daarin.
Misschien moet ze idd niet zulke vaagheden verkondigen als de waarheid. Er bestaan verschillende soorten pijnstilling met een ander effect op zowel moeder als kind. Pijnstilling = suffe baby is absoluut geen vaststaand gegeven :)
pi_125345603
Bedankt dames! Met pethidine kan het dus wel degelijk, maar alleen als het te kort voor geboorte wordt begrepen? Begrijp ik dat goed?
Vrijdag hebben we ook een afspraak in het ziekenhuis om de bevalwensen door te nemen, dan vraag ik het ook nog even. Ik vind het wel interessant namelijk.
Ik sta positief tegenover een ruggenprik bijvoorbeeld, maar toch wat minder als mijn dochter er zo versuft door raakt dat ze een slappe pop is na de geboorte.
E.
pi_125345609
quote:
ze is ook wel anti pijnstilling
Dan zou ik haar sowieso niet serieus nemen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')