Oeh Tal!quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:42 schreef Tally het volgende:
Rug en been weeen zijn fucked up kan ik je vertellen
Gelukkig wel!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:51 schreef Piekie81 het volgende:
Mandy, is de rust weergekeerd in je buik?
Een beetje wel, maar het is niet het einde van de wereld. Als we het niet hadden vertrouwd had hij vanochtend gezegd dat hij niet mee kon gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:23 schreef martine1984 het volgende:
Mandy gelukkig is alles weer rustig. Vind je het niet enorm eng dat je man nu zo ver weg gaat?![]()
...
Net ff naar lidl geweest, bij de kleine hadden ze al bijna niks meer dus ik moest naar de andere kant van de stad en daar heb ik nog wel 4 leggings, een jogging broek en een halter topje kunnen scoren. Lekkere zachte stofjes, ik ga daar in wonen de komende maanden
D'er zit wel een logica in ...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes bij de GUO, KD!
...
Onze haptonomievrouw zei vorige week dat, wanneer de moeder pijnstilling heeft gehad tijdens de bevalling, de baby dan na geboorte niet zelf op zoek gaat naar de tepel. Dat het dan veel langer duurt voordat hij/zij dat heeft ontdekt.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Is dat echt zo? Ze zei dat de baby dan als een slappe pop bij je ligt terwijl zonder pijnstiller de baby direct op zoek gaat naar de tepel.
Ze noemde een ruggenprik specifiek maar ik weet niet of ze ook ander pijnstilling bedoelt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat voor pijnstilling bedoelt ze? Ik heb een ruggenprik gehad en mijn baby ging direct op zoek en het lukte ook meteen.
Pas toen Jochem geboren was is de ruggenprik bij mij uitgezet en desondanks wist hij de borst daarvoor al prima te vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes bij de GUO, KD!
Tally, je hebt vast je meisje al in je armen. Spannend!
Suiker, wat een mooierd!!![]()
Mandy, fijn dat de rust terug is. Hopelijk hebben jullie niet zo'n eigenwijsje
En vaginaal onderzoek doet inderdaad pijn![]()
Ik ben ook steeds aan het kijken of er nieuws is van Belle. Die zal toch ondertussen d'r baby ook wel knuffelen?
Onze haptonomievrouw zei vorige week dat, wanneer de moeder pijnstilling heeft gehad tijdens de bevalling, de baby dan na geboorte niet zelf op zoek gaat naar de tepel. Dat het dan veel langer duurt voordat hij/zij dat heeft ontdekt.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Is dat echt zo? Ze zei dat de baby dan als een slappe pop bij je ligt terwijl zonder pijnstiller de baby direct op zoek gaat naar de tepel.
Ging hier prima hoor ging direct zelf op zoek met een breast crawlquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Ze noemde een ruggenprik specifiek maar ik weet niet of ze ook ander pijnstilling bedoelt.
Misschien moet ze idd niet zulke vaagheden verkondigen als de waarheid. Er bestaan verschillende soorten pijnstilling met een ander effect op zowel moeder als kind. Pijnstilling = suffe baby is absoluut geen vaststaand gegevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:39 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ze noemde een ruggenprik specifiek maar ik weet niet of ze ook ander pijnstilling bedoelt.
Dat is wel fijn, dankjewel! Ik had er nog nooit over gehoord en ze is ook wel anti pijnstilling dus ik weet niet hoe serieus ik haar moest nemen daarin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |