Wij hadden inderdaad de duurste uitvoering hier, die had gewoon het complete Golf 6 interieur met de plastieken zoals de Belgen dat zo mooi kunnen zeggen. Maar bij mij mag hij op de oprit komen te staan!quote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Het vorige model Octavia (t/m vorige maand geleverd ofzo) met die motor rijdt prima. Kan gewoon goed meekomen met het verkeer, je ben zeker niet de traagste maar ook niet de snelste, vergelijkbaar met de 1.2TSI, die is ook genoeg voor de Octavia om normaal mee te komen. Als je het nieuwe model rijdt is hij helemaal goed denk ik, die is lichter en scheelt meer dan 1sec. op de 0-100. Maar liever de 2.0TDI![]()
[..]
Komt ook in een aantal reviews naar voren dat hij slechter is afgewerkt zie ik nu. Bijvoorbeeld deze: http://www.autofans.be/ri(...)luemotion-technology
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef Daantke het volgende:
Morgen mijn eerste EW motorritje! Die net op fb stond. Triumph tiger uit 2008, bodegraven - Meerkerk.
Anders ik wel.quote:
Als je gewoon voorzichtig bent valt het wel mee hoor. Ik heb pas weer gereden na 3 maanden, en reed er zo weer op weg, alleen als je als Rossi door de bochten wil is het wel handig om ervaring te hebben en een opfriscursus te doen. Ik ben niet echt zo'n durfal dus dat wil ik sowieso nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:57 schreef Viezze het volgende:
Ze raden niet voor niets aan aan het begin van het seizoen weer een opfriscursus te doen.
Blijft toch een vak apart, als ik een half jaar geen auto rijd hoef ik geen cursus te doen
Nou ritje zit erop.quote:Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn pa rijdt nu een Mondeo en krijgt binnenkort een Jetta, ik hoor graag nog van je
Moest je die ook in Breda brengen? Ben ik vandaag ook nog geweest met een afgeleefde Kangoo, alleen lag bij mij de koppeling van die bus tegen slippen aan met 75000 km op de teller..quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:41 schreef zazzel het volgende:
Moest net een kangoo van de post brengen bij een of andere cleaning garage.. Bleek dat ze daar zo'n 50 postbussen per week binnen kregen om de stickers er vanaf te halen. Via de grote LM in Breda..
Die Kangoo was trouwens echt helemaal verrot, stond pas 70000 op. Maar van de versnellingsbak was niet veel meer over.
Ja afleveren bij een cleaning garage bij het NAC stadion. Stonden idd wel meer postbussen die net gebracht waren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Moest je die ook in Breda brengen? Ben ik vandaag ook nog geweest met een afgeleefde Kangoo, alleen lag bij mij de koppeling van die bus tegen slippen aan met 75000 km op de teller..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |